Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Vi åpner døren og går inn. Jeg ser meg rundt. Ved siden av meg står det en dame. Mamma!? Vi begynner gå litt rundt i det svære palasset vi nå befinner oss i. Så går vi oppover gangene, gjennom trange hull, safer og hinder og opp gjennom flere ganger. Jeg spør hvorfor vi er her, men jeg får ingen svar. Så heiser/klatrer vi oss laangt opp i et rør og kommer til en ganske stor safe/dør/kammer(?) Det er også et vindu ved siden av. Vi ser ut av vinduet. Det er langt ned. Brått kommer det en bil. Den parkerer ved siden av våres. Mannen går/jogger ut av bilen. Vi blir redde
Det er det jeg husker av drømmen.
Jeg har normalt sett veldig vanskelig for å huske drømmene mine, men etter at jeg var hos sjamanen har jeg hatt flere drømmer som jeg husker i etterkant... Det er vel positivt?
Hvis jeg skal tolke drømmen så tror jeg den symboliserer at jeg snart skal finne min sjulte skatt, eller sjelebit i dette kammeret(?) Jeg skal få hjelp - Mest sannsynlig av sjamanen - Ikke mamma som er med i drømmen. Jeg aner ikke hvorfor hun er med. Aner heller ikke hvem denne mystiske mannen som parkerer ved siden av bilen våres er, eller hva han symboliserer. Jeg husker bare vi begge ble nervøse. Noen innspill?
GjenopprettetMedlem
Hei Sjelglade.
Din tolkning er riktig,du vil finne din sjulte kraft-skatt
når du ikke lenger er redd for åndene
Mannen i bilen langt der nede tror jeg symboliserer ditt møte med underverdenen hos sjamanen
og det å møte krefter som ligger utenfor kontroll
som denne mannen som jogger ut av bilen.
Det minner meg på en drøm som skremte meg i tenårene
en diger svart hund lå under sengen min og knurret
husker jeg ba til gud i drømmen og så forsvant den.
Det var på den tiden ikke vanlig for meg å be eller å tro så veldig på gud
men i drømmen var bønnen effektiv.
Og jeg har siden hatt flere oppdagelser angående tankens kraft.
GjenopprettetMedlem
Har en anelse av at det er det
flere innspill?