Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
" Kjærligheten er så lett: Det er bare å trykke på knappen! Igjen og igjen. " hørte jeg.
Det var det siste som ble sagt i denne drømmen.
Jeg kjente at jeg holdt på å våkne og ville derfor finne denne knappen
før hverdagsbevisstheten tok over.
Riktig, der var den: Fritt svevende materialiserte det seg en kuppelformet knopp av en knapp
som bød seg frem for fingrene. Den var omtrent sånn som knappene i teletubbyhuset pleier å se ut.
Jeg rakk å trykke på, kuppelen lyste rosenrød og sendte ringformete bølger av lys fra det rosarøde spekteret rundt omkring i rommet. Uavlatelig.
Da våknet jeg.
Så hvis du skulle se at jeg strekker armen tilside rett som det er og tipper lett på et usynlig punkt i luften, da vet du hva som skjer. Vi snakker selvsagt om et virtuelt indre sted. Men slikt kan gjerne understrekes ved en kroppslig bevegelse. Dessuten finnes kjærlighetsknapper der ute til gagns: Hvert av mine barn har en på nesetippen. Katter og hunder pleier å ha dem på snuten. Det finnes utallige og helt andre eksempler. I det hele tatt et hav av muligheter ...GjenopprettetMedlem
Det virket som du hadde en koselig drøm, sandel.
GjenopprettetMedlem
"sandel":
Dessuten finnes kjærlighetsknapper der ute til gagns: Hvert av mine barn har en på nesetippen. Katter og hunder pleier å ha dem på snuten. Det finnes utallige og helt andre eksempler. I det hele tatt et hav av muligheter ...[/i]
Javisst, det har du sikkert rett i

GjenopprettetMedlem
... og hvorfor ikke trykke med alle fingre på begge hendene samtidig ... kjærlighetens lysorgel

GjenopprettetMedlem
Den var god, den der, sandel!

GjenopprettetMedlem
Utrolig flott Sandel!

Er det derfor jeg alltid har hatt trang til å pelle (trykke) på nesetipper? Spesielt på barn og dyr!

GjenopprettetMedlem
Flott draum,Sandel!
Kile,kile,kile,tenker eg..

GjenopprettetMedlem
Hmmm . . . hvorfor ikke spille på hele orgelet

GjenopprettetMedlem
"nyjord":
Hmmm . . . hvorfor ikke spille på hele orgelet 
Er det derfor jeg har skaffet et orgel til huset nå til jul?
Jeg har så lyst å bruke alle fingrene,og helst tærne med ....
Ursula K. Le Guin: “Love doesn’t just sit there, like a stone, it has to be made, like bread; re-made all the time, made new.” http://www.wildmind.org/blogs/on-practice/ursula-le-guin-love
( You can say that again , and it has been said before,
so go ahead and push buttons )
La det strømme gode juletider til alle der ute!
GjenopprettetMedlem
Så vakker drøm og fine svar. takk fordi dere deler dette, og trykk i vei, Sonja, på dine kjærlighetsknapper! Du har nok flere fingre enn du vet....