Min søster døde for 8år siden,jeg var på graven her en kveld,alt var så mørkt og stillt,det var liksom bare oss to.....
For 8 år siden hadde hun også en gutt på fire år,en herlig gutt,alt er vel med han i dag.
Hvordan tyde denne drømmen???Kom gjerne med innspill...
Drømmen jeg hadde for åtte år siden sitter i mitt sinn den dag i dag,som en film fremvisning.klart som sola.
Min søster satt i stolen nær peisen og gråt og gråt.Jeg satt i den andre stolen rett ved siden av,jeg spurte hva er det...
Hun sa jeg er ikke død jeg er ikke død,jo vet du ,du er død camilla,jeg måtte fortelle henne alt som hadde hendt i selve begravelsen.
Og sa at hennes sønn var der og la et teppe oppi graven så ikke mamma skulle fryse.Husker du ikke det.Du er død nå....Jeg holdt rundt henne og trøstet................resten er blankt
På vårparten kom hun tilbake i en drøm, denne gangen går vi mot hverandre i en lang korridor,når vi møtes kan jeg virkelig kjenne denne intense gode klemmen..................Jeg ønsker henne det beste og det tror jeg hun vet..vi møtes nok i drømme