Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Her er et par drømmer jeg drømte for en uke siden. Er ikke så ofte jeg husker drømmene mine, men disse står sterke og klare uka etter. (Men så skrev jeg de ned da) Noen som har noen tips for hva dette kan bety?

Drømte at jeg sto på trappa og kikket opp mot himmelen, da det jeg trodde var en stor ørn kom flyvende. Jeg ropte på kompisen min, og bad han komme å se på den store ørna som fløy over her.. "I helsike", ropte han, "Det der er ingen ørn, det er en kondor." Nærmere og nærmere kom den, og selv om den var stor, (diger nærmere sagt) så var jeg ikke redd. Den landet rett nedenfor trappa, på høyre side, og jeg gikk bort til den. Strøk den over fjærene, over hodet... Vi kommuniserte ved hjelp av tanke, og den ville at jeg skulle ta noen av fjærene dens. Først ville jeg ikke gjøre dette, for jeg var redd for at det ville bli vondt for den flotte fuglen, men den beroliget meg med at det ikke var vondt, og det ville vokse ut nye fjær. Så jeg gjorde som den hadde sagt, men tok pauser innimellom og fortsatte å klappe og stryke på den...

Drøm nr. 2 hadde det jeg føler er noenlunde samme tema, men der var jeg mer observatør. Var sammen med en gjeng, og det var ett eller annet som var etter oss. Noen av de andre fikk for seg at de skulle brenne alt det gamle, og ikke se seg tilbake. Så de helte fullt av bensin over en campingvogn (av veldig gammel type) og tente på. En av de andre fikk for seg at han skulle ofre seg til flammene, så han fikk en til å helle bensin over seg, for så å ta en røyk og slik sette seg selv i flammer. Jeg utbrøt at dette klarte jeg ikke å se på, men ble likevel stående å se. Mannen brant, men han ble ikke skadet...
GjenopprettetMedlem
DRÖM 1: Det första jag tänkte på, var att det är en förening av nord och syd, när örnen visade sig vara en condor… Kan det vara så att det sker en förening/integration i dig? Att dina delperonligheter/nytt och gammalt ska förenas och bli ett? Att den ville att du skulle ta några fjädrar, kan jag se som att du skulle ”ta till dig” det nya, som du kankse hade lite motstånd emot… ?

DRÖM 2: Samma tema, skriver du och att du är mer observatör. Kanske det bara är en annan vinklig? Att en annan delpersonlighet av dig skulle in i metamorfosen och ditt huvudjag var observatör... "Mannen brant, men han ble ikke skadet... " ... Nej för det är lite som fågeln Fenix?!

Du skulle ju kunna resa på det här...
Resa och fråga någon/din andlige lärare t.ex.
GjenopprettetMedlem
Fugl Fønix ja, har tenkt masse på den legenden i det siste, helt sikkert ikke uten grunn. Tror jo ikke selv at jeg motsetter meg forandringer, men selv om jeg har jobbet masse med meg selv angående frykt, så ligger det nok en del der fremdeles. Jeg har stor tro på det å møte frykten min, og jeg HAR bedt om å få møte min dypeste frykt, noe jeg også fikk. I stedet for å bekjempe den ga jeg den kjærlighet og takket for følget så langt, før jeg sa farvel til den. Har fått beskjed om at jeg åpnes opp for fullt nå, og det har skjedd store forandringer på kort tid. Den siste måneden har utviklingen skutt fart, men da har jeg sikkert vært klar for det også. Sliter nok litt med å stole på det jeg tar inn, i alle fall det nye. Men så vet jeg også det at alle tviler fra tid til annen, samme hvor mye bekreftelser man får.

Forening av nord og syd.. interessant. Tror jeg må oppdatere meg litt på hva de forskjellige himmelretningene står for, men det som slår meg umiddelbart er forening mellom noe gammelt og noe nytt. Krefter som skal integreres. Kjennes til tider ut som om auraen min knitrer, og det er veldig stor aktivitet/sterke energistrømmer oppå og rundt hodet og i panna. Ikke bare kribling, men STERKT. Som om jeg står midt inne i et kraftfelt. Og sånne "smell" som noen skrev om her inne er noe som skjer hver eneste kveld. Først de kraftige energiene rundt hode og panne, samtidig som jeg ser et lysglimt, for så å høre noen snakker til meg. Hva jeg er redd for? Tja, hva med å være redd for å miste hodet oppi alt som skjer? Ikke ha kontroll? Så skjønner jeg at kontrollen er nettopp det jeg må gi slipp på, flyte med.. Har kommet et godt stykke på vei, men det henger nok litt igjen ennå. Spennende er det i alle fall!  :wub:

Skal ta en tromming på dette så fort jeg får anledning til det.  :respect:
GjenopprettetMedlem
"Viljesterk":

Tror jeg må oppdatere meg litt på hva de forskjellige himmelretningene står for,

TIPS:
Ja, men bäst är väl om du gör egna resor, till vart och ett väderstreck/himmelsretning inom en period?
F.eks. att göra en resa till syd och ta till dig/bearbeta budskapet... och sedan en resa till nord.
Resorna kan f.eks. göras med intentionen om vad vädersträcket står för och vill säga DIG.
Sedan kan du ju titta vad andra människor, säger om väderstrecken, men jag tror ett "rent" och opåverkat psyke, kan ta till sig budskapet bäst. Om vad DU behöver.

Själv har jag gjort en resa till Öster 2004 och en resa till Nord 2008.
(Att resa till väderstrecken är starka grejer, har jag upplevt)
"Långsam vandrare" är inte för inte, ett passande namn på mig  ;)
GjenopprettetMedlem
Ja, det er en slik måte jeg tenkte å oppdatere meg på ja, for svarene finnes ikke i bøker eller på nett.  :respect:
GjenopprettetMedlem
Precis... akkurat!  :biggrin:

Tog bara för givet att du tänkte läsa...  :razz:  aj