Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Innvielser og møte med veivisere/hjelpere i drømmer er noe jeg lurer på...Kan dette skje i drømmetilstand?

Drømte for en tid tilbake om en situasjon.
Jeg befant meg ikke i Norge,jeg fikk følelsen av at dette var meget viktig.
Alvorlig.
Jeg måtte stille meg forann en som tydelig var meget viktig,stemningen var behagelig men
veldig alvorlig,det var skumring og vi befant oss på et tak,et flatt murtak,landskap var på begge sider.
Som sagt stod jeg forann en mann en eldre, i helkappe.
Mitt spørsmål var klart og tydelig,kunne jag møte mine hjelpere.
Jeg fikk ikke noe svar men jeg følte plutselig jeg fikk øyner i ryggen,som om jeg kunne se bak meg selv,men hodet frem.
Jeg hadde to.den ene følte jeg meg nær slektet til han andre er jeg usikker på???
Har dere noe dere kan gi svar på???

Den andre drømmen kom senere,men ikke samme dag.
Jeg følte ett enormt press nedenfra det presset og det presset.Jeg følte jeg skulle presses igjennom veggen.Krafta var så stor at jeg nå var redd,men jeg lot den komme.Det ender med tusen knas i kraniet,dette hørte jeg klart som om det egentlig skjedde.Og det er jeg ikke i tvil om heller.Det var som om hele hodet knaste og tøyde.Etterpå våknet jeg pga.de høye knase lydene.
Snakk om krefter i drømme tilstand,Men merkelig nok var jeg ikke svett...Er det noen som vet??? :eusa_pray: :icon_redface:
GjenopprettetMedlem
"reta":

Innvielser og møte med veivisere/hjelpere i drømmer er noe jeg lurer på...Kan dette skje i drømmetilstand?

Ja det kan det. Jeg har opplevd det mange ganger, dvs møtt mine forfedre og andre veivisere i drømmetilstand

RITA
GjenopprettetMedlem
"reta":

Den andre drømmen kom senere,men ikke samme dag.
Jeg følte ett enormt press nedenfra det presset og det presset.Jeg følte jeg skulle presses igjennom veggen.Krafta var så stor at jeg nå var redd,men jeg lot den komme.Det ender med tusen knas i kraniet,dette hørte jeg klart som om det egentlig skjedde.Og det er jeg ikke i tvil om heller.Det var som om hele hodet knaste og tøyde.Etterpå våknet jeg pga.de høye knase lydene.
Snakk om krefter i drømme tilstand,Men merkelig nok var jeg ikke svett...Er det noen som vet??? :eusa_pray: :icon_redface:

Her fikk jeg en tanke om det kunne være kraften din, som sprengte seg ut.

Som Rita skriver, så er det fullt mulig å møte sine veivisere i drømmeverdenen.