Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
psbot [Picsearch]
Æ føler at æ har fått veldig positiv omtale som sjaman her æ bor. Hadde et kjempefint intervju i en avis, der sjamanismen ble gort ufarlig og folkelig. Nu e æ nu fortsatt på lærestadiet(men det e man kansje hele livet) , men allikevel får æ masse hendvendelser om å hjelpe folk. Har også hørt at æ ble omtalt som heks av noen som ikke kjente meg. Synes det e ganske stilig.... Kjente meg faktisk ganske stolt da. De fleste vet jo at æ e hjemmeværende m tre barn, driver med politikk, og miljø spørsmål. Tror det e med på å ufarliggjøre sjamanen som hjelper. Æ synes det e veldig viktig å vise at vi e" vanlige" mennesker i "vanlige" jobber, og at vi e med på å gjøre hverdagen litt mer positiv for folk som ber om hjelp.
Francis [Bot]
Så bra ædni! Det er jo med på å ta bort mytene om sjamanismen, ved at andre får høre om det. Ofte (i hvertfall hva jeg opplever), så blir sjamanisme sett på som veldig negativt.
Anonymous
Hehe..litt av en overskrift...en skikkelig Crazy husmor og politiker. Slikt liker jeg!

Flott at du fikk et intervju i avisa som du var tilfreds med.

W3C [Linkcheck]
Flott, ædni. Det er utrolig viktig å ufarliggjøre sjamanismen, å sette et ansikt på den, noe du har gjort, skulle veldig gjerne lest innlegget i avisen!!
Du er tøff.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Ædni
Dejligt at se at man kan få positiv omtale i en avis... FLOT
Hilsen Shamanen

psbot [Picsearch]
æ e veldig gla for at æ tør å hoppe i noe når æ må. Visst avisen hadde ringt lenge i forveien, hadde det nok ikke blitt noe intervju. Da hadde nok"dommeren" min kommet å satt meg på plass, tenker æ. æ "jobba" litt med journalisten før ho kom(jada, æ e litt sleip).så æ hadde en ganske lett oppgave. Forarbeidet ho hadde gjort, va å lese sidene til Ailo.....( å det va uten at ho i det hele tatt visste at æ gikk på noe kurs.) ups, kansje æ ikke burde skrive mer.....

he, he...men visst ho leser dette... så takk for at du e så flink og ikke fordomsfull. vi har sammen gjort sjamanismen litt mindre skummel.
GjenopprettetMedlem

Stilig Heididi! Skikkelig stilig!

psbot [Picsearch]
Ja det va en artig opplevelse. Det har skjedd mye siden dengang, og flere intervjuer som omtaler sjamanismen i positive vendinger.
GjenopprettetMedlem
Me like! Egentlig skulle det vært moro å lest den artikkelen!
Jeg er sjeleglad for at sjamansimen blir satt i ett annet lys....it makes me happy!
Og du er altså en av dem som har bidratt til det!
Big huuuuuug!

GjenopprettetMedlem
Smiler glad!
Takk!

GjenopprettetMedlem
Jeg tror at mange politikere innehhar åndelige evner og kunnskaper. I hvertfall kan de grunnleggende hypnoseteknikker.
Hitler, Göring og Himmler var innfluert av tibetansk buddhisme og trodde at tibetanerne var rotrasen til de ariske germanerne. Nazistene dro til Tibet bla. for å utføre feltundersøkelser og knytte kontakter. Se f. eks
http://www.newspiritualbible.com/index2.html.
The Bohemian Grove er en eksklusiv amerikansk herreklubb med medlemmer som Ronald Reagan og Richard Nixon. De avholder årlig dette hedenske ritualet:
http://altnett.ning.com/profiles/blog/show?id=2109341%3ABlogPost%3A96642. Kristen konspirasjonsteori kan også være morsom å lese:
http://www.theforbiddenknowledge.com/chapter3/
Og dette er bare noen få eksempler, folkenss..
GjenopprettetMedlem
Fint at du står fram Heidididid. Jeg er stolt av deg - for du viser veg - utad og innad. Stiller du til neste Stortingsvalg? Jeg sender en bønn til Universet om at du får den støtten du trenger - samme hvilken veg du går på. La din sti være - sjamanstien - la den føre deg dit du vil.
Good Luck.

moskus