Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
"May 19-22, 2007. In a sense, you might say that May 22 is the high point of the Breakthrough Celebration, but in another sense it is just the beginning of the breakthrough. The global diksha movement, TM, the world Mayan calendar movement and the Club of Budapest are all involved in preparations for global peace meditations at this time. The Global Consciousness Project will monitor possible effects and plans are under way to gather people in the Old Town of Jerusalem in interfaith expressions of peace singing songs in all the languages of the world. " Carl calleman.

Hva med at vi melder på sjaman.com også hjelper vi til med å meditere for fred på disse dagene ??  :wub:
GjenopprettetMedlem
Har sendt en mail jeg... Så får de som har tid eller gidder være med å fokusere litt fred ut i lufta.. Er jo veldig spennende da de også skal prøve å dokumentere utslag... Er dere ikke enige ?
GjenopprettetMedlem
Sjaman.com er ingen organisasjon som kan meldes på...her har alle sin frie vilje  :biggrin:
Formålet er godt så det er sikkert mange her inne på sonen som kommer til å være med.

Og det er spennende at de skal foreta målinger. Hva slags metoder bruker de? Og hva er formålet med å foreta disse målingene? Kan de gi oss noe vi kan bruke videre på veien? Hvor blir resultatene offentliggjort?

Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Jeg er ikke så formell av meg og mente det heller ikke så formelt... Bare sa at jeg prøvde reklamere her på sonen...

Her kan du lese litt om det :
http://sundin.web.surftown.se/mayacal/c ... dpoint.htm

Og så vidt jeg forstår er det "The Global Consciousness Project" som "will monitor possible effects"
( http://noosphere.princeton.edu/proc_bottom.html )

Gå til proceedures for å lese om REG som visstnok er en måle mekanisme for å se om mennesker kan påvirke sensetiv fysisk data... Ikke at jeg ser hvordan dette skal lese av eventuell "fredlighet".... videre står det at de har tidligere fått utslag som tilsier at tankene våre kan påvirke materie med den intensjonen vi måtte ha... Som det så godt står på engelsk: "The results of many experiments using REGs provide clear statistical evidence that the behavior of these devices deviates from chance expectation in correlation with the pre-defined intentions of participants in the experiments. "

Mest sannsynlig vil de vel se om statistikk forhold til voldstilfeller, antall drepte osv vil variere over disse dagene.... Mener jeg har lest om ett lignende forsøk her før...

Med kjærlighet fra mr man !