Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Her vil jeg fortelle litt om det unike samfunnet som innehar en saa flott harmonisk og balansert aura i seg. Og hvor penger de faar av folk som oensker aa laere av diverse planter i seremonier og dietter osv. Som bidrar til aa styrke samfunnet Espiritu de Anaconda og Guillermo Arrevalo,Shipibo-sjaman og hans kone Sonia gir endel penger til en organisasjon som er opptatt av aa bevare urgamle plantesjamantradisjoner i Peru og Mexico spesielt.

Jeg vil komme med bilder og saant fra dette stedet som jeg har tatt senere og vil snakke mer utdypende om dette. Jeg brenner veldig for aa stoette urfolk og deres unike samfunnsstruktur. Brobygging mellom vestlig kunnskap og urfolkskunnskap er gull verdt i verdenssamfunnet. Og det kan skape ideer ogsaa for oss nordboere - europeere. En slags mal. Jeg er saa imponert over dette stedet at jeg foeler at jeg vil dere med dere. Jeg laerer ikke bare litt spansk og plantesjamanveien, men ogsaa hvordan harmoniske og balanserte samfunn i utgangspunktet burde eksistere. Informasjon og bilder - to be continued  8) :eusa_dance: :eusa_clap:

Jeg oensker aa vaere med i denne organisasjonen. Stoette med min kunnskap og organiseringsevner, som er paa et veldig hoeyt plan. Jeg har ogsaa stor kunnskap om penger,oekonomi og kan bidra paa flere plan. Og skape nettverk er jo noe jeg brenner for og er underveis med aa skape endel kontakter. Har klart aa skaffe meg hele 10!! nye kontakter i denne leiren. Hvor det er litt,noe og mye gjennomstroemming av nysgjerrige og likesinnede sjeler. Og det aa gi er saa flott. Aa gi tilbake til slike samfunn, som ogsaa gir meg mye paa andre plan.
Anonymous
Fantastisk!  :w00t: :respect:
Anonymous
Dette ser veldig bra ut! :respect: :eusa_dance: