Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg søker løsning på mitt problem og det er at jeg ikke drikker eller ruser meg på noen måte, nå er det engang sånn at hver fredagskveld kjenner jeg det kollektive draget mot puber og utesteder på kroppen og jeg føler også at jeg vil UT! men jeg vil jo ikke drekke. kanskje deælje ei tromme eller to, kanskje danse helfeil og totalcrazy, kanskje sjekke läget, sjekke damer, møte folk, ta på folk, klemme folk og si: "fy faen jeg er så jævli glad i deg" UTEN å væra full. Jeg klarer sånt men jeg trenger et sted å møte folk. Da jeg var ung fantes det rusfrie diskotek på folkets hus her i Nes på Romerike, kanskje man skulle starta noe sånt sjøl. da har jeg herved lufta forslaget og lurer på om det er noen som seg men og høyner? jeg går ihvertfall all in.
Cyccelicacle
psbot [Picsearch]
Det va jo et fint forslag. Æ stiller i samme kategori som deg. Har lyst å treffe folk, tromme, ha det fint sammen, uten alkohol. Hvis flere er intressert i dette, kan man jo prøve å finne frem til et egnet lokale.
GjenopprettetMedlem
Dette vil jeg og være med på
RITA
Anonymous
JA!!!
Det her synes jeg er gla'forslaget sitt

GjenopprettetMedlem
Jeg å vil væme!
Bare det ikke blir så himla langt unna!
Anonymous
Oj, så mange interesserte!! sehr gut. Hexedoktor, selvfølgelig kan du være med. Dette gjelder alle som er interessert. Men ikke misforstå, jeg bare lufter ide'n, så kanskje jeg gjør noe med det en gang, eller kanskje noen andre kan gjøre noe med det. who knows...ballen er deres
GjenopprettetMedlem
Et slikt sted ville jeg også hatt å gå til! Men jeg bor jo litt langt nord i forhold til dere...