Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg foreslår at alle går inn for å heale Siv Jensen og de skadelige tankemønstrene hennes.
Hun er født x. juni 19xx
GjenopprettetMedlem
Vi bør vise forsiktighet ved å legge ut fødselsdatoen til folk, og å be om healing til folk som ikke har bedt om det selv.
Jeg skjønner selvsagt at dette er en spøk, og kan nok selv være uenig i en del av det Siv Jensen sier. Det kan også være folk her inne som er enig i det hun sier. Hvis det du egentlig ønsker er en debatt om dette kunne det være fint om du utdyper det litt nærmere.
Mvh Stridshjelp
psbot [Picsearch]
Æ syns det va direkte smakløst.
Vi som driver med healing e litt mere seriøse enn som så.
Siv Jensen e ikke min favoritt, men fortjener ikke å bli behandlet sånn allikevel.
GjenopprettetMedlem
"heididi":
Æ syns det va direkte smakløst.
Vi som driver med healing e litt mere seriøse enn som så.
Siv Jensen e ikke min favoritt, men fortjener ikke å bli behandlet sånn allikevel.
Jeg er helt enig med heididi at dette var helt smakløst og som healer vil jeg ikke kobles til slik useriøsitet.
RITA
GjenopprettetMedlem
Hvorfor henge ut ett menneske på denne måten?
Alle har jo rett til å ha egen mening, det gjelder både deg og meg, Siv Jensen og alle andre som måtte ønske å få utrykke noe,
både politisk og muntlig eller ved å legge inn innlegg som her.
GjenopprettetMedlem
Jeg skjønner hvorfor en kan føle som Ofela gjør. Jeg har mange ganger kjent en fortvilelse og avmakt for hvordan politikere kan finne på å snakke om og se andre mennesker og verden ellers. Jeg vet de ikke snakker kun for seg selv, de representrer på et vis mange. Politikk er kompliserte saker....kanskje mye mer enn det hadde trengt å være?? Enkeltpersoner i politikken blir stående som symboler for en hel del ting som finnes i samfunnet......og tross alt så er det mye i samfunnet som ikke funker bra for alle. Enig at en ikke kan skylde på bestemte personer for det og at en ikke kan gå inn og heale noen som ikke har bedt om det. Men kanskje kan en heale på andre måter?
Jeg hadde ikke hatt guts og nerver til å være politiker altså og all ære til de som faktisk vil. Jeg tenker at de representere folket slik vi som masse sannsynligvis er (hvis de er oppdatert da?). Så jeg synes ikke det er merkelig å kjenne fortvilelse og avmakt for det enkelte politikere står for. Jeg blir blir stort sett oppgitt og deppa av å høre på politikere.....så jeg lar være. Synes ikke de gir så mye klarhet og håp, spiller opp til samspill hvor alle er av likeverd.....og litt for mye, for min del, så er det penga som råder. Kanskje bruker politikere for mye tid på å diskutere og holde på ulike vinklinger av ting? Jeg synes partipolitikk er tull.......kunne vært avgått på dato for lengst. Å velge parti fører til at man nærmest må ta parti og så blir det OSS og DEM hele veien. Ikke så veldig inkluderende system.
Jeg ønsker healing til alt som er for at det skal finne veien til hjertet, for at det skal se lengre enn sine egne avgrensninger, komme forbi sine frykter, inkludere alle på en god måte, finne gleden over livet og kunne balansere på godt vis det å være menneske og medmenneske

og måtte det hellige store underverk av livsglede og kraft fylle envher som vil og trenger det, og med hengiven takknemlighet over det å være til. Dette gjelder også meg selv

Kanskje ville selv Siv Jensen like det

GjenopprettetMedlem
Siv Jensen må få lov til å tenke og handle akkurat som hun selv vil!
Dermed er det ikke sagt at jeg er på hennes parti, men som medmenneske
syns jeg man kan frabe seg slike uttalelser.
Hun gjør det hun mener er det riktige, å være politiker er hennes erfaring,
en selvvalgt vei! Og hva hun klarer å bruke sin posisjon til er opp til henne.
Man kan være uenige med folk, men man BER IKKE om å heale folks tanker
FORDI man er uenige med dem! Det er direkte ufint og krenkende!
Å hvem kan med rett stille seg først i rekken
å si at andre må helaes for sin tankegang?
Ingen! Vi er ikke født dommere, vi er født som medmenneske!