Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har lyst til å dele med dere følgende historie:

På vei til Alternativmessa i Drammen, kjenner jeg på et unikt raseri. Ikke det at jeg ikke kan bli sint, men det får være måte på. ::)
Saken var en intern diskusjon i familien - hvor jeg oppfattet at penger kommer  i fokus - pris på stand kontra inntekter osv. I raseri slenger jeg ut følgende:
hvis penger kommer i fokus for meg, så slutter jeg å delta på alternativmesser, stopp - vi reiser hjem. Jeg har en gudegave og skal formidle det til de som ønsker "å komme til meg", uten å ha penger i tankene, hverken inntekt eller utgift! sjåføren blir stille, bare ser på meg og venter tålmodig på fortsettelsen - jeg har knapt trekt pusten, før tristheten har overtatt for sinnet. Tårene siler ned og ordene drukner - hvorfor skal det være slik? hvorfor skal jeg være nødt til å tenke økonomi?  Når flommen har stilnet, kommer latteren - først øredøvende - så hikstende. Og vi fortsatte helt fram til Drammen. Satte opp standen og var såre fornøyd med tingenes tilstand lørdag. I løpet av søndagen dukket sårheten opp igjen - og tårene - jeg trengte engelens hjelp trodde jeg, og brukte penger både på engler og håndlesing. Etterpå kom det kunder til meg - de handlet og ble healet. Nå ser jeg penger som energiflyt - og jeg er minst en lærdom rikere.

Takk til alle jeg møtte på Alternativmessa i Drammen. Dere er alle Gude-gaver, og kan ikke prises med pengesummer.

Takk! moskus
psbot [Picsearch]
kjære Moskus
Du hadde en kjempefin stand på messa. Den kan du være stolt av. Du hørte jo at folk sa at de ble dratt mot den.
Penger e ikke alt her i verden, men vi må ha litt for å overleve. Du klarer deg bra.
Å tusen takk for den nydelige steinen æ fikk i gave.
Du e en gave du også.
Fortsett som før, med karavanen din.
klem
GjenopprettetMedlem
Gude gaver er gode og ha, kanskje det er der fokuset må være?
Vi trenger penger for å leve, og det er viktig å huske på.
Tipper på at du er takknemmelig også :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg ble glad av å hilse på deg...og er glad for det ennå  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg er ikke redd lenger!
Jeg vet at penger ikke er alt, men dog i denne verden en nødvendighet også for å overleve i det Alternative miljøet.

Jeg er takknemlig for alle tilbakemeldingene og ikke minst alle møtene nå i helga og tidligere. Jeg blir rik av å være en del av helheten.

Takk til Heidididi som tok turen til Drammen og også møte med Alvemor og Sjelevenn var spesielt. Alltid morsomt å møte dere som er aktive på sjamansonen.

Klem moskus