Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Fra Morten Eriksens nyhetsbrev:
LIVE video meditasjon i kveld kl. 21 - 22
Sist var det 387 deltagere som samlet seg om en felles meditasjon.
Dette er sterkt!
Ønsker du å delta i kveld så logg deg på min hjemmeside:
www.morten-eriksen.no
Klikk deg inn på Video rommet. Bruk der passordet: frihet
Vi starter kl. 21.00 (20.55)
Rommet er åpent fra ca. kl. 20.00
Du vil da se meg guide en meditasjon live, hvor du også kan komme med spørsmål.
Formålet med disse kveldene er å heve energien i oss selv og hverandre.
Noe svært mange opplevde sist.
GjenopprettetMedlem
Takk Liluth
Fikk denne gratis meditasjon, for flere år siden, det var godt å høre den igjen
samtidig har vi luftet tema om å ha faste kl slett på sjaman sonen, lage en sirkel i meditasjon
men ingen tok saken på alvor, men her har vi en som vet hva fellesenergien betyr :wub:
gleder meg til å få ta plass
klem bast.
GjenopprettetMedlem
Det var en sterk energi i går, spesielt da han sa vi skulle se for oss at vi holdt hverandre i hendene i en stor sirkel. Da hadde jeg gåsehud fra topp til tå.
GjenopprettetMedlem
ja det er no med det, å holde hverandres hender i kjærlighet og enhet
klem bast.
GjenopprettetMedlem
ja liluth
i kveld var vi over 800 stk om jeg fikk det riktig med meg
sprer seg fort å ikke uten grunn, en meget sterk fellesenergi i kjærlighet :wub:
det er lov å vippe på hatten, å takke Morten Eriksen og hans medhjelpere :respect:
for meg bled det å være på riktig plass,til rett tid,
det er en mening med alt
GjenopprettetMedlem
Jeg kunne desverre ikke delta på siste meditasjon fordi jeg har vært uten nett noen dager på grunn av flytting. Gleder meg til neste gang, det er en god følelse å meditere sammen med mange andre. Jeg har opplevd dette tidligere da jeg var med på å sende hjelp til et område i Sri Lanka, da var det felles meditasjon med folk fra hele verden.
GjenopprettetMedlem
<t>Ja da er det ny live meditasjon i kveld, med Morten Eriksen :biggrin:</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Takk for påminnelsen..jeg har søndagsfølelse i dag så jeg hadde nok glemt meditasjonen. ::)</t>
GjenopprettetMedlem
Ja ikkesandt
nå har jeg vært i det dypeste mørke og nå er jeg i det beste humøret man kan tenke seg, latteren
brøler, egentlig kan man jo lure for her skifter det fort ::)
selvsagt var det min galgenhumor som kom frem i en prat, men er det noen bedere følese en å være glad :biggrin:
så nå er jeg klar for å nyte meditasjons kvelden m hodetelefoner klare :eusa_dance:
Det har seg sånn at jeg jobber med balance
gleder meg :wub:
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg har bare en ting å si om denne fellesenergien :wub: for seg selv og moder jord
veldig takknemelig for at jeg fikk være en av denne sirklen i kveld :respect:
klem bast.</t>
GjenopprettetMedlem
Det var en veldig god energi i kveld. Sønnen min var på besøk og deltok i meditasjonen, og han merket også den gode energien.. gleder meg til neste gang.