Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg er veldig glad i den Nord Amerikanske fløytemusikken. Har hørt en del ulike artister, mange er fine. I det siste har Mary Youngblood dukket litt frem…synes hun spiller på en spennende måte. Er det noen som kjenner henne og evnt. har plateanbefalinger?

Fikk egen fløyte inn døren for få dager siden, et fantastisk stykke håndverk laget av en Amerikansk fløytemaker. Dekorert med totem og perlearbeid bl.a. Dens lyd er magisk i mine ører og jeg tror disse fløytenes skalaer er så greit satt sammen at alle lett kan spille vakre melodier på dem. Som fløytemakeren sa "You just play from the heart" De timene jeg så langt har spilt på den føles bortimot som dyp meditasjon. Stor glede og nytelse i leieren!!!

Hvis noen er interessert i å skaffe seg NordAmerikansk fløyte er i hvert fall denne fløytemakeren å anbefale: http://www.wind-dancer-flutes.com/ Min har han laget i stor kjærlighet. Fikk fløyte overlevert på en reise og jeg bestemte meg for å gjøre den til virkelighet. Valgte altså denne fyren her til å lage den...Han har forstått alt jeg håpet den skulle bli og mer til.

UlveMor Kokopeli  :biggrin:
📎 Fl
📎 Totem_web.jpg
GjenopprettetMedlem
Så fin!!   :wub:
Grattis
Anonymous
Tusen takk. Dette var virkelig vakker musikk. Jeg har lett i mange, mange år etter en fløyte med lyd som jeg har hørt inne i meg siden jeg var liten. I mange land har jeg søkt, men finner ikke akkurat "den". Dette rørte noe ved en melankolsk streng, en innvendig lengsel og et lite håp, kanskje dette er den? Det merkelig er at jeg kan ikke spille, men jeg tror at når jeg får den rette fløyten i hendene, så vil minnene gi fingene mine de riktige grep.