Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Ahrefs [Bot]
Kom over denne svenske siden:
http://uryoga.com/index.html. Uten at jeg kjenner mannen må jeg si at dette virker som noen som er på rett spor, og velkommen til forumet skal han også være! Fortell oss om dine erfaringer
lasse
Anonymous
Ahh, en till svensk

och en jag känner litt till fra før visar det sig. VälkoMMen Andreas!
Mvh,
Thomas
Anonymous
Noen andre som driver med yoga? Det gjør jeg og har stor respekt for den formen for livsfilosofi.

Bivirkninger av yoga er økt overskudd av energi og mer balanse med kroppen og våre andre deler. Yoga gir meg masse. Kroppen min er kjempeglad iallefall for at jeg driver med yoga

Anonymous
Kroppen er ikke skapt for bare å gjøre monotone bevegelser, men varierte. Ikke rart det er mye senebetennelser og andre fysiske lidelser pga mye ensformig former for fysiske aktiviteter pga jobb f.eks eller hjemme. Yoga er med på å få kroppen til å "variere" og dermed også bli mer sterkere til dette med å gjøre monotone bevegelser. Men lurt å tenke på hvordan en beveger seg i hverdagen.
Varierte øvelser,pusting og variasjon i kroppsbevegelser er noe kroppen elsker.

Anonymous
"lotta":
Å få alle lemmene i kryss og tvers, det klarer ikke jeg, p.g.a. leddsykdom, så yoga blir vel litt værre med. Men tanketerapi kan vel være et alternativ da, eller? Og bevege seg på det viset en har muligheter?:-))
Det finnes yogaøvelser der du sitter bare i ro uten å bevege deg så mye da

Men det bør du helst gjøre med en yogalærer siden du har en sykdom i 1 omgang.