Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei dere!
Fant en bra side om reinkarnasjon og forrige liv, for dere som måtte ha intresse...
http://realmagick.com/articles/07/2207.htmlAnonymous
Han har et bra poeng der, med at fortiden, fremtiden og nuet er nå og igår og i morra

Nei det her hørtes litt surrete ut, men dere skjønner sikkert hva jeg mener.
Ja, for mange snakker om at det er "nå" som teller, men fortiden og fremtiden har jeg med meg
hele tiden. Ha!

Tiden! Ja.....Den er arti den.
W3 [Sitesearch]
Tid går ikke , tid kommer

Anonymous
Ingen begynnelse, ingen ende

GjenopprettetMedlem
Alltid
GjenopprettetMedlem
Leste en eller annen plass (mulig det var her inne) at tid er til for at ikke alt skal skje samtidig.. Den synes jeg var god

W3 [Sitesearch]
"Inger Lise":
Leste en eller annen plass (mulig det var her inne) at tid er til for at ikke alt skal skje samtidig.. Den synes jeg var god 
Er ikke det moderator på ildsjelen som har det !
Godt sagt igrunn

GjenopprettetMedlem
"nnnnnnzzzzz":
"Inger Lise":
Er ikke det moderator på ildsjelen som har det !
Godt sagt igrunn

Admin på Ildsjelen, ja! Takk

GjenopprettetMedlem
Tid er relativt?
GjenopprettetMedlem
Tid er nåtid, fremtid og fortid på samme tid, i forskjellige dimensjoner

Kan det ikke være noe i det, da?
Tenker på en annen tråd her hvor noen så et sted langs veien og da de gikk tilbake så var det borte/ikke der...

Om det var en titt inn i en annen tid/dimensjon så ser jeg ikke dette som umulig.
GjenopprettetMedlem
Den var herlig, Inger Lise!!!
Godt ikke alt skjer samtidig...., hvilket stress.... og så kort liv vi skulle hatt...

Særlig for menn.... som bare kan gjøre en ting av gangen..... he he....
GjenopprettetMedlem
Hvert minutt som går, har du lagt ett minutt til din fortid.

GjenopprettetMedlem
Alt som har vært,
alt som er nå,
alt som vil komme,
skjer akkurat her og nå.
Jeg tror at man kun kan nå til fortid og fremtid vad å være usedvanlig godt tilstede akkurat i nået.
Ofte når man drømmer om fremtiden er man ikke tilstede her og nå, og det man drømmer om, vil fortsette og forbli kun en drøm.
Men om man er riktigt tilstede i nået, kan man med sin kraft virkelig skape det man vil inn i fremtiden.
Fortiden og fremtiden skapes akkurat nå.
Jeg tenker at "tiden" og evigheten består av mange hellige nå-punkter.
Anonymous
Alt som skjer, skjer i nuet. Alltid.
Et kinesisk visdomsord: Det er aldri for sent å få en lykkelig barndom.
Alt kan skapes og omskapes i nuet. Merkelig at det skal være så vanskelig...

AdsBot [Google]
Brian L. Weiss har skrevet et par interessante bøker om reinkarnasjon, "Mange liv, mange mestere" og "Samme sjel, mange liv". I den siste omtaler han at framtiden fødes av fortiden, dvs at bevisste valg vi tar her og nå, vil påvirke våre framtidige liv.
GjenopprettetMedlem
Også er det omvendt;
at det som skjer akkurat nå noen ganger er skapt av det som har skjedd i fremtiden.
Tiden er ikke lineær, men beveger seg like ofte fra fremtid til fortid, som fra fortid til fremtid.
Tenker jeg da!
Anonymous
"Liljee":
I den siste omtaler han at framtiden fødes av fortiden, dvs at bevisste valg vi tar her og nå, vil påvirke våre framtidige liv.
Enig. Tenker at tanker er energi og støtter meg til Einstein og sier at energi kan ikke forsvinne, men bare gå over andre former.
Så er jeg enig i at det kan være motsatt og. At man healer fortiden her og nå.
Tiden blir en illusjon om det er slik at den finnes kun i tredje og fjerde dimensjon, eller i bare noen av dimensjonene i det hele tatt. (Litt uklart sagt)
GjenopprettetMedlem
" lover å gjøra opp i neste liv"...DumDum Boys med språkvirtousen Kjartan i spissen

Anonymous
Skulle ikke forundre meg om det er noen flere her med egyptiske inkarnasjoner på samvittigheten?
Sånn for omlag 3000 år siden...
Anonymous
Ser ikke bort ifra det

En bra mulighet til å dra til Egypt og sjekke det ut her:
www.indrelys.no/kurs.htm