Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
Jeg skal straks se mitt favorittprogram på tv.

Litt stolt av det, for det må definitivt være litt utrendy... :biggrin:

"Der ingen skulle tru nokon kunne bu"

Nydelige naturbilder, stillhet og ro. Folk som bor langt uti gokk, fullstendig oppslukt i natur...herlig!

Tenk å bo som en årelang utesitting...naturen er den store terapeuten, naturen er den terapi vi alle trenger...
- mer av! (hva skrev dimi: " naturen er best i test"  :respect:  :beer: )

Jaja, det er tid for å logge av.

:wub:
GjenopprettetMedlem
Ha ha, nå har jeg nettopp spist min sedvanlige søndagsfrokost: To skiver grovbrød med smør, rå kvitløk, en boks gaffelbiter, to bløtkokte egg, og om ett minutt begynner programmet — der er vi enige!

Det heter forresten: "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu".

Men gokk, hva er det, Trostein?   Nå begynner det...
Anonymous
Uti gokk er nettopp...der ingen skulle tru at nokon kunne bu.
Kjempefine program, en fornøyelse og følge med på.
I kveld var det jo også særdeles intressant.
Nydelige folk!
GjenopprettetMedlem
Det var så GODT å sjå desse menneska,som har makta å leve sin draum,på tvers av samfunnets gale galopp.
Eg blir glad av slikt! :)
"Shiny,happy people",var ikkje det ein fin åtti-talssong som heite det?
SEO Crawler
Du Passopp, du Passopp!  :respect:

Vi får se det sammen engang da, dele en boks mørkt øl (jeg er relativt møteholden  :innocent2:)
og gnafse hvitløk..

Ja natur er det vi har her oppe...enda....tross politikerne. (De har ikke klart å asfaltere hele greia foreløpig)

Men den døgnrytmen skal du få ha for deg sjøl  >:(

(rene badboy-versjonen av de mest slampeaktige studiedagene  :-X  :lol: :lol: :biggrin: )

Helsing, helsing

:respect:
GjenopprettetMedlem
"torstein":

Men den døgnrytmen skal du få ha for deg sjøl  >:(

Døgnrytmen er "viel verbessert" siden de ukene jeg ikke fikk sove p.g.a. innabordsgrusen (som for tiden har tatt vinterferie), jeg rakk bare ikke å koke speilegg før jeg sprang ut i snyføyka i formiddag for å rekke foredraget du lykkeligvis opplyste meg om:
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=4482.0

Det var interessant, jeg kommer til å følge opp et par tråder, kjøpte en utstillingskatalog, funderer på å få med meg folk til Egyptens land... Så takk igjen for at du la inn dette, hadde nok ikke blitt påminnet av noen andre.

Studiedagene er forresten ikke over for mitt vedkommende, jeg har tenkt å holde det gående noen semestre til. I perioder blir det riktig nok mest studienetter. Via Nny har jeg kommet til å tenke på en avhandling som skulle vært levert i Sverige for et dusin år siden. Noen sjelebiter av den ligger i skrivende stud her omkring i armlengders avstand, andre befinner seg på 65 grader 50 minutter og 50 sekunder nordlig bredde.