Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen.

Nå er det vår og tid for opprydding både her og der. Dette gjelder også på Sjamansonen.

Fra i dag og framover kommer moderatorene til å slette innlegg. Dette går på ting som smiley-kommentarer og korte kommentarer som f.eks: jepp, flott, bra osv.

Dette må gjøres innimellom fordi vi trenger plassen.

Dette til informasjon, slik at dere vet at endel av deres innlegg kommer til å forsvinne. Dette fører også til at totalt antall skrevne innleg vil komme til å synke hos mange.

Mvh
Moderatorene
GjenopprettetMedlem
Bra at du varsler!  :biggrin: ( du får gjerne slette denne også...) går vel ned til erfaren igjen da..  :icon_rolleyes:
W3 [Sitesearch]
Hva med å fjerne tittlene som kommer etter gitt antall innlegg  :icon_rolleyes:
SEO Crawler
"nnnnnnnzzzz":

Hva med å fjerne tittlene som kommer etter gitt antall innlegg  :icon_rolleyes:

"ja" fra meg
Anonymous
"nnnnnnnzzzz":
Hva med å fjerne tittlene som kommer etter gitt antall innlegg

Det är en god idé syns eg. Titlarna fyller ingen egentlig funktion och är ju mest där "för skojs skull".

Detta får admin ta beslut om.
Anonymous
Det sista förstod jag inte...
Men for meg, får ni gjerne rydde desse (mine) tråder:

Grattis til meg selv
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=5606.0

World Storytelling Day 20/3
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=4782.0

Mayakalendern
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=4751.0
GjenopprettetMedlem
Kunne det være en ide at alle går igjennom sine private meldinger, både innboks og utboks og rydder litt der? Jeg tror jeg kan ha sletta til sammen 50 - 60 meldinger (men beholder selvsagt de som betyr mest). Jeg tenker om det blir mer plass/ kapasitet på en eller annen måte.

Mvh Stridshjelp
Anonymous
må  vel skynde meg å ta kopier av skripleriene mine, uff, jeg som er så lat til det...men  det trengs vel  vårrengjøring iblant... og om det  nå "fordufter" noe  av mitt i det løse luften, så,pytt, pytt :icon_biggrin:skriver bare nye

marihøna
GjenopprettetMedlem
"Stridshjelp":

Kunne det være en ide at alle går igjennom sine private meldinger, både innboks og utboks og rydder litt der? Jeg tror jeg kan ha sletta til sammen 50 - 60 meldinger (men beholder selvsagt de som betyr mest). Jeg tenker om det blir mer plass/ kapasitet på en eller annen måte.

Mvh Stridshjelp

Bra ide, Stridshjelp.  :biggrin:
Anonymous
må  vel skynde meg å ta kopier av skripleriene mine, uff, jeg som er så lat til det

Det trengs nog inte. Vi tar mest bort sånt som ser ut slik: "takk!", "flott!", "enig i det!" eller " :w00t: :respect:" och liknande.

Eller 10 likadana "flott dikt!!"-inlägg under samma dikt.

Vi tar alltså inte (med vissa undantag) bort hela trådar, eller längre inlägg.

Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Info:

Bursdagshilsen-tråder kommer til å bli slettet etter ca en uke.

IL
GjenopprettetMedlem
Jeg er ikke helt enig i dette - eier trådstarter innholdet i hele tråden? Nei og atter nei, etter min mening! Jeg for min del legger inn kommentarer med linker som det kan ha tatt meg mange timer å finne fram til, og jeg hater at slikt er borte neste gang jeg trenger det...

"Lie":

GjenopprettetMedlem
Takk til "bøtteballetten"  :wub:

Nå har jeg kopiert mine innlegg og kan ta vare på det som har verdi for meg av disse...

PM innboksen er kopiert og tømt...

Vil utboksen bli gjort tilgjengelig med PM når den tekniske feilen er rettet?

Mvh

Cenobit

PS.  Det tar ikke mye krefter eller tid å kopiere innlegg og PMer som man ønsker å ta vare på!  DS.
Anonymous
"Passopp":

Jeg er ikke helt enig i dette - eier trådstarter innholdet i hele tråden? Nei og atter nei, etter min mening! Jeg for min del legger inn kommentarer med linker som det kan ha tatt meg mange timer å finne fram til, og jeg hater at slikt er borte neste gang jeg trenger det...

"Lie":

Passopp har du läst trådarna World Storytelling Day 20/3 och Mayakalendern?
Det var bara ju bara jag som skrivit i trådarna... så inga andras ord, blev raderade och eftersom moderatorerna raderade, var de väl eniga med mig om att de kunde raderas (inte fyllde något syfte).

och tråden Grattis til meg selv er väl en rätt egocentrerad tråd och här jobbar vi ju på att släppa egot, så... ingen förlust i att en massa folk har skrivit grattis till mig, eller hur?!  ;D
Anonymous
Glömde... Murphy's stout

📎 smile-drink3.gif
Anonymous
Hvordan sletter man dem selv?
Anonymous
Nej man kan inte slette selv.
Man må be moderatorerna
Anonymous
Concider yourself slettet Kristin.

Bye bye.
Anonymous
oops! :surprised:

Trumman, jeg må spørre: Har kristin bedt om å få slettet sin konto? Jeg spør fordi jeg så hun har lagt ut en drøm her i natt, og da er det merkelig at hun ville slettes samtidig.
Hun kan jo ha sendt deg en mail, siden pm ikke virker. For hennes spørsmål over i denne tråden gjelder jo innlegg, slik jeg oppfatter det.

Tilgi meg hvis jeg tar helt feil her.
GjenopprettetMedlem
Det var jeg som foreslo at man skulle slette PMer i innboks og utboks som man ikke lengre har bruk for . Det virker på meg som Kristin spør hvordan det gjøres.

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Ja, jag gjorde ett fruktansvärt misstag. Men vi håller på att fixa det nu.

Ber Kristin tusen gånger om ursäkt, och det ska aldrig hända igen. Läste för fort helt enkelt.

Too eager to please :(
Anonymous
Sannelig, Trumman! :w00t:  Får bare håpe hun tilgir deg, for dette var ikke bra! (rister på hodet) :(

Vel, jeg skal ikke være hard mot deg, det var jo et ubetenksomt uhell. Synes bare det måtte påpasses. ;D