Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Var innom en kveld på UNity senteret i Oslo for å se hva kosmologisk livstro var for noe. Jeg steppa inn dørene og trodde jeg kom til noe som skulle være ett foredrag om det å ha en kosmologisk livstro. Jeg blei ganske satt ut da jeg fikk høre at det var ett trossamfunn. Til min store lettelse, viste det seg å være noe ganske annet en det jeg forbinder med trossamfunn. Kosmologisk livstro ble dannet etter en visjon av Hugo healer(hvis jeg husker riktig) i 1994. Eirik Myrhaug overtok i 2004. Det er ett forum hvor man møtes og deler tanker og ideer om hva som kan gjøres for å gjøre en forandring på Moder Jord. De har også egne overgangsritualer som blir gjennomført i sjamanistisk ånd. Alle er velkomne uansett hva man tror på. I forhold til andre trosretninger er alle velkomne og ulikheter er regeln fremfor unntaket :w00t: I løpet av kvelden fikk jeg en del info om Maya kalenderen og til transpositurer(som jeg nevnte noe om i en annen tråd). Fellesskapet dreier som om healing av mennesker og Moder Jord(hvis jeg forsto det rett). Hvis man vil lese mer, kan man gå inn på:
http://www.kosmologisklivstro.no/
For meg ble det en positiv opplevelse av å møte andre mennesker som på hver sin måte vil bidra til at Jorda vår blie ett bedre sted å bo. Som sagt så synes jeg at situasjonen på Moder Jord er den viktigste saken som er og at slike initiativ er kjempe viktige :respect:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk, Magnus for intressant lesing.Mye bra å sette seg inn i  :biggrin:

Er glad for at Moder Jord har deg , jeg  :wub: