Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Var innom en kveld på UNity senteret i Oslo for å se hva kosmologisk livstro var for noe. Jeg steppa inn dørene og trodde jeg kom til noe som skulle være ett foredrag om det å ha en kosmologisk livstro. Jeg blei ganske satt ut da jeg fikk høre at det var ett trossamfunn. Til min store lettelse, viste det seg å være noe ganske annet en det jeg forbinder med trossamfunn. Kosmologisk livstro ble dannet etter en visjon av Hugo healer(hvis jeg husker riktig) i 1994. Eirik Myrhaug overtok i 2004. Det er ett forum hvor man møtes og deler tanker og ideer om hva som kan gjøres for å gjøre en forandring på Moder Jord. De har også egne overgangsritualer som blir gjennomført i sjamanistisk ånd. Alle er velkomne uansett hva man tror på. I forhold til andre trosretninger er alle velkomne og ulikheter er regeln fremfor unntaket

I løpet av kvelden fikk jeg en del info om Maya kalenderen og til transpositurer(som jeg nevnte noe om i en annen tråd). Fellesskapet dreier som om healing av mennesker og Moder Jord(hvis jeg forsto det rett). Hvis man vil lese mer, kan man gå inn på:
http://www.kosmologisklivstro.no/
For meg ble det en positiv opplevelse av å møte andre mennesker som på hver sin måte vil bidra til at Jorda vår blie ett bedre sted å bo. Som sagt så synes jeg at situasjonen på Moder Jord er den viktigste saken som er og at slike initiativ er kjempe viktige

GjenopprettetMedlem
Tusen takk, Magnus for intressant lesing.Mye bra å sette seg inn i
Er glad for at Moder Jord har deg , jeg