Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Er det noen som har forslag til en god meditasjons cd?
GjenopprettetMedlem
...jeg har en CD jeg har brukt til mange meditasjoner og det er Anugama's "Shamanic dream" - inneholder 3 spor - lett å holde fokus til - litt urmusikk (ikke søtsuppe-musikk med en delfin på coveret  :biggrin: )....heeeeerleg ! - "Shamanic dream 2" (med Anugama...selvsagt)  er også bra forresten...har brukt begge CD'ene i forbindelse med healing av andre i tillegg til meditasjon  :icon_lol:
Anonymous
Takk for tipsene min venn :)
Anonymous
Jeg har også brukt Anugama's Smanic dream. Den er bra. Jeg har reist i mine chakraer mange ganger, med Chakra journey.

Er det bare tips på CD for stille meditasjon, du vill ha?
Eller vill du også ha tips om aktive meditasjoner?
GjenopprettetMedlem
Takker her for bra tips  :wub:

Lie? Kan du forklare mer, kanskje i en annen tråd, hvordan du reiser i chakraer?
Dette hørtes interessant ut!

:wub:
Anonymous
Har just lyft tråden Chakraresa
Anonymous
Jeg tar gjerne imot det du har å anbefale jeg :biggrin: Stille meditasjon er ikke min greie enda. Er så sinnsykt mye aktivitet i hodet, så jeg har gått litt bort fra den stillheten for øyeblikket. Har fått hjelp til å komme igang med chakra reiser som jeg opplevde som en VELDIG god opplevelse:)
Anonymous
http://www.osho.com/

Klikk på meditaion
Hvis du klikker på navnet på en mediasjon, så får du en beskrivelse

Jeg har hatt god nytte av Kundalini dansmeditasjon  :eusa_dance: og Dynamic som er meget bevegende i noen moment, men Nadabrahma er en "stille aktiv medtasjon"... som kan vaere bra hvis du vill vaere stille, men ikke kommer ned.
GjenopprettetMedlem
Hei-Hei Magnus!

Eg vil gjerne få anbefale musikken til Tangerine dream,ei amerikansk synth-instrumental gruppe som har mykje spacy lyd-meditasjonar.

Særleg plata Phaedra,har inspirert meg.(lp-spelaren min gjekk til pieces,men eg fann fine videoar frå Phaedra på you.tube. Check it out!!

Ha det bra veldig lenge.
Din venn i vest.
:wub:
GjenopprettetMedlem
jeg vet om noe, men det er litt stress http://www.themastersofthesecret.com/course/login/ bli medlem å så får du tilbud om avansert meditasjons teknologi :eusa_dance:, men det koster penger :mad:, men det er ikke så farlig for du får garanti og divs. har ikke kjøpt selv er bare 14 år vet du  :biggrin: