Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ojj,dette må jeg ut å prøve en kveld.
Takk for video-snutten Rockinfakkinlevitation.
(Bare tenke luft, letthet,høyde,frihet,oppover og oppover,inni en cirkel av ild.
Tror jeg kan klare dette.)

Anonymous
Funkade för mig iaf

Anonymous
Dette blir en utfordring i å gi slipp på jording å la seg bli løftet av krafta

dette likte jeg,vilje-pust-hensikt

utrolig hva vi kan gjøre i energien,dette blir vel det samme som å gå på vannet ja takk begge deler

det er jo bare en utfordring jeg har løftet andre med krafta,men skal man løfte seg selv må jeg øve meg på å gå i transe først,

hva tror dere skjer her ?
løfter han seg selv ?
blir løftet ?
er det noen med erfaringer her ?
spennende innlegg rokkingfakkingroll klem bast

GjenopprettetMedlem
TAkk og ja det er veldig fascinerende !
-love
GjenopprettetMedlem
Kva so når ein har fått det til,denne fysiske levitasjon? gagnar det meg? deg? berre for "fun?"
Nei,takke meg til ei risikofri? astralreise !

(men det var artig å sjå,så klart

)
GjenopprettetMedlem
Så utrolig kult å se dette...
jeg hadde en klient i går til regresjon. Hun opplevde et liv som mann, han bodde i skogen, levde av jakt og fiske , hadde ikke kontakt med andre mennnesker. Plutselig sier hun; " ja, nå flyr jeg ..." , og jeg spurte om hun hadde en utenfor kroppen opplevelse...men nei , hun fløy faktisk fysisk over tretoppene. Jeg undret meg veldig , og har aldri hørt om det før. Jeg tenkte hun kanskje ønsket at hun kunne fly.
Så ser jeg dette nå , som om det var bestilt for at jeg skulle se at det faktisk går an

wierd
anyway
Thanx

GjenopprettetMedlem
Hehe....
Dette skjer med meg mellom hvert hopp på trampolinen....

Anonymous
har en liten mistanke til litt hjelp fra buskene bak sjamanen

Anonymous
Nå har jeg prøvd til ingen nytte og jeg som trodde jeg var høytsvevende.

Anonymous
hun fløy faktisk fysisk over tretoppene. Jeg undret meg veldig , og har aldri hørt om det før.
Aldrig hört om det förr? Ok. Det är ju en av de vanligaste upplevelserna av kraft som människan känner.
Men så är det ju

man lär ngt nytt varje dag.
Mvh,
Thomas
flyger oftaSEO Crawler
selvfølgelig er levitasjon mulig
ka svarten - e dokker en gjeng med materialista?
(ok, litt ufin tone der..men måtte fullføre setninga for kjenner jeg begynner å lette her....oooops...hallo der nede, juhuuuu??!)
GjenopprettetMedlem
Æ årske ikkje å svare, førr æ får sånn kink i nakken!

Anonymous
Fin bild laks
Man blir nästan sulten...

Anonymous
LIE!!
Helstekt charlatan... err, mente SCHAMAN är ju godisgott!!!
Anonymous
"Lie":
Fin bild laks
Man blir nästan sulten... 
Under forkristningen av Norge ble runebommene til de samiske noaidene brent på bål,
håper ikke bildet mitt har noe med en ny versjon av dette å gjøre

GjenopprettetMedlem
levitasjon og gå på vannet høres gøy ut begge to, i de asiatiske deler av verden har man jo det som kalles chi ( energien i kroppen som alle har.) og hvis noen har sett tegnefilmen naruto så trener de jo på å kontrollere chi'en slik at de kan gå på vannet eller løpe opp husvegger, kanskje det er slik de gjør det;);)
GjenopprettetMedlem
Klart levitasjon er mulig, det er vel egentlig bare et spørsmål om riktig sinnstilstand og bruk av energi (eller Chi som de kaller det i Østen).