Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
"Det er trommesirkel i Rygge fredag 4. januar kl 16.00.

Adressa er Stasjonsveien 1, ett minutts gange fra Rygge jernbanestasjon.

Lurer du på noe, ring Inger Lise på mob: 95026198
"

Er det noen fler av dere som skal dit, og som kunne tenke seg å samkjøre... Strekningen Drammen - Bærum - Oslo - Rygge? Send meg en P.M.  :biggrin:

P.S. Det finns muligheter for overnatting... Bare ta med sovepose...!
GjenopprettetMedlem
Aha! Kanskje jeg hiver meg på toget i morra?? Dette høres spennende ut. Ikke umulig. Kunne trengt det nå, hehe. Koster dette noe? Og kan noen forklare meg litt mer om det som skjer?

Klem!
GjenopprettetMedlem
Trommesirkelen er gratis.

Det er meg som er maestro  :P
Det som skjer er at sonefolk og folk fra nærområdet mm samles og gjør trommereiser og meditasjoner sammen.
Åssen det hele blir lagt opp, kommer an på de som kommer og hvor de er på sin vei.

Som Aventura nevner er det mulig å overnatte, og da pleier vi å utveksle historier, erfaringer, healing og TLC  :wub:

Så hiv deg på toget og kom! Velkommen skal du være  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Ikke umulig at jeg dukker opp i morra nei!.....Jeg sender deg en pm i morra om jeg kommer, hvis det er ok?
GjenopprettetMedlem
jeg kommer...

har oppskrift på blåbær
GjenopprettetMedlem
Nå ble jeg litt frista til å hoppe på toget også. Det er vel ikke så himla langt fra notodden til rygge?

*sjekke ut nsb sidene*

Hadde trengt noe sånt nå føler jeg. Hvis det er plass og alt, til èn ekstra. Må bare sjekke formen i morgen. Og...komme meg i seng litt sabla fort nå....klokka er halv to alt  :shock:
GjenopprettetMedlem
Alle er velkomne, og der det er hjerterom er det husrom  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
da veit jeg om ei gail fra Biri'n som har stort hus
GjenopprettetMedlem
"Bjørnedanser":

da veit jeg om ei gail fra Biri'n som har stort hus

hmmmmmmmmmmm...................hvor er susse-smileyen............      *lete*

:wub: