Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har en alternativ hjemmeside og et forum for dere som er interessert i alt fra chakraer, pendler, alternative behandlinger, aura, div. kort, steiner & krystaller, oljer og masse mer innen forskjellige greiner. Jeg har også en enkelt tråd om sjamanisme.

Grunnen til at jeg opprettet denne hjemmesiden og forumet er at jeg foruten min største interesse og hjertesak som er sjamanisme...savnet et sted å diskutere andre interesser. Disse interessene har jeg ikke sett rom for her på sjamansonen...hvilket jeg egentlig syns er helt ypperlig. Jeg forstår veldig godt å skille disse greinene. Med disse to sidene...sjamansonen samt sol & Måne...dekker jeg mine behov optimalt.

Jeg har...dersom noen skulle lure på det... :lol: fått godkjent å legge ut disse linkene. Jeg syns (for min egen del) var greit å få det avklart.

Dere som er interessert er hjertelig velkomne inn. Jeg har også spurt om å få legge ut diverse kursopplegg på mine sider. Dersom noen vil ha ekstra *reklame* for sine kurs...er det bare å sende meg en pm.

Vennlig hilsen Silva som enn så lenge er Luna på mine sider!

Hjemmesiden: Sol & Måne Hjemmeside

Forumet: Sol & Måne Forum
GjenopprettetMedlem
Hmmm...ser ut til at hjemmesiden er nede for øyeblikket...men bare sjekk innom senere!  :)
GjenopprettetMedlem
Hei Silva  :biggrin:

Flyttet tråden din hit.

Håper hjemmesida di er oppe igjen snart så det går an å ta en kikk.

IL
GjenopprettetMedlem
Det er heeeeelt greit!  :biggrin:

Håper jeg også at den er...har sjelden problemer med at den er nede.

Har fått lagt inn en del ting på hjemmesiden....men den er under oppdatering når jeg finner tia!  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Så hyggelig  :wub:
Gratulerer  :respect:

Må innrømme at jeg var inne og kikket på siden din for noen dager tilbake  ;D veldig bra!
Du skal ikke se bortifra at jeg tar en tur en dag - så kanskje vi snakkes  ;D

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Flott Silva, det er et godt forum :wub:

RITA
GjenopprettetMedlem
Det hadde vært kjempehyggelig Hexedoktor`n!

Og takk Rita!

:wub:
Anonymous
Kom meg inn på siden (trykket på sol & måne forum).
Mye spennende her.
GjenopprettetMedlem
Stemmer i den ja, kjempefin hjemmeside og flott forum :)
GjenopprettetMedlem
Takk Kira og Viljesterk!  :)

Nå er hjemmesiden min oppe og går igjen!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Takk Kira og Viljesterk!  :)

Nå er hjemmesiden min oppe og går igjen!  :biggrin:

Håper den ikke går sin vei, da...  :razz:

:wub:
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer, Silva.
Anonymous
Gratulerer Silva lys å kjærlighet til Sol å Måne  :wub: klem bast
GjenopprettetMedlem
Takk for gode ønsker!  :)

Min intensjon med denne hjemmesiden og forumet er at det skal være et seriøst sted å diskutere diverse alternative temaer. Jeg har vært innom andre lignende forum...men syns det ble vel litt mye når jeg kom over innlegg som advarte mot fullmånenatt og varulver o.l.  :o

Mesteparten av det som står på min hjemmeside er selv-erfart...noe er tatt ut som utdrag enten fra medlemmer eller fra bøker...hvor jeg har lagt ut kilden og ISBN-nr.

Forumet er et sted jeg ønsker å kunne diskutere emner som interesserer meg...slik som chakraer, pendulering, drømmearbeid...o.s.v...med folk som har en balanse mellom jordnært/nøktern....og den åndelige verden. For meg er det viktig...også med tanke på gjester som kommer inn!

:)