Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Snappy [Bot]
Har laget enda en hjemmeside, i hovedsak for mine "masete" storesøsken >:(! Kaller det bare "familie bedriften". He he! Ta en kikk på www.veiviserne.dinstudio.se hvis dere er interesserte.
Francis [Bot]
Kjempe flott side, Hege elisabeth!! Interessant å lese!!  :eusa_clap: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Anonymous
Bra sida. Pen layout :)
psbot [Picsearch]
så fin familie du har, Hege Elisabeth :wub:
artig at dokker drive på med det "samme".
Snappy [Bot]
Takk for skrytet da!  :biggrin: Nå viser det seg at storebror Odd Kristian har blitt syk og kommer til å være det en stund - men forhåpentligvis kommer han seg snart på beina igjen.

Takk for hilsen i gjesteboka, Trumman/Thomas!
GjenopprettetMedlem
Hei HegeE :).
Veldig flotte saker dette her.
Har vært i Mortsensnes,Nesseby,Lille molvik Stor Molvik,Kongsfjord,osv.
Min bestemor var født i Kjøllefjord.Giftet seg med den yrkesfisker og flytta til Gulgofjord.Men under krigen så brant dem jo ned hele Gulgofjord.
Men etter krigen byggde dem seg nytt hus der inne.Og som jo var vanlig den gang så gikk fiske i arv fra Far til Sønn.Og min bestefar vidreførte senere denne arven til min far.Husker min far fortalte meg om sin tid på dengang Internat skolen han gikk på i Kongsfjord.heheh.
Men Gulgofjord var jo en aktift samfunn engang i tiden,med dyrehold butikk postkontor fiskemottak lokalbåt,osv.
Utrolig trist at mange slike flotte pefekte plasser blir/er,nesten fraflyttet.Ufff.
Men uansett så kan ingen ta i fra oss minnenen!!

Ja litt historie her.
Hilsen til deg fra Tara ;D
Snappy [Bot]
Kjekt å f lese litt historie. Det er var det samme med min farfar og min far og hans brødre. Farfar fisket, og det gikk i arv til sønnene hans. Min far eide også egen sjark en gang i tiden, men den solgte han på 70 tallet en gang. Mine foreldre gikk også på internatskole. Har hørt mange historier om krigen og Finnmark som ble brent. Folket i Finnmark har en spennende, men tragisk historie.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Hege Elisabeth  :icon_biggrin:

Flott side  :eusa_clap:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin: