Innvielse ja, den er litt interessant synes jeg…
Innvielser er også veldig individuelle alt etter hvor man er rent karmisk sett på sin vei.
Noen blir innvidd av Kristus skikkelser mens andre blir tygd i fillebiter og fortært…
Altså individuelle etter hvem, hva og hvor…
Jeg tror ikke det er noen fasit på dette med innvielse, jeg tror det kommer som en direkte følge av den veien man har gått til dit man er i dag.
Med fare for å bli ”hengt og kastet til ulvene” vil jeg gjerne fortelle litt om min personlige opplevelse med innvielsen
Jeg har alltid hatt spirituell kontakt og arbeidet med det i det stille uten å være på forsiden av ukeblader eller i tv-program
Jeg har alltid følt en merkelig dragning mot sjamanismen generelt og natur og dyreånder spesielt, men ikke tatt noen grep i den retningen… healing har jeg også praktisert på den enkle måten at jeg har lagt hendene på noen eller sendt gode tanker til vedkommende…
Så fikk jeg et spark bak som fikk meg opp av min fastgrodde verden, jeg tok noen tak og valgte noen andre veier å gå, da fikk jeg kontakt med konkrete kraftdyr og åndevesen.
Jeg husker jeg spurte om hva som skulle til får å bli sjaman…
Hva fikk jeg til svar, jo da ”Du er sjaman” du må bare integrere en del kunnskap på nytt og hente noe gammel kunnskap for å være sterk nok i deg selv til å fylle din plass.
Ergo kun noen reiser for å integrere det gamle i det nye.
Det var bare noen biter av puslespillet jeg ikke hadde, når di kom på plass ble bildet av en helhet dannet.
Det er også en innvielse, min innvielse.
Men selvfølgelig, jeg har mye å lære enda, mange ting å plassere, ingen blir vel noen gang fult utlært denne veien, tror jeg da i alle fall…
Lys & Kjærlighet
Tina