Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jag förbinder mig med Moder Jord och Fader Himmel.
Energin strömmer in i min kropp genom tredje ögat den hÀr gÄngen. Jag stÄr - mÄste stÄr hela tiden - mÄste orkar...
Hörseln liksom stÀngs av.
Energin Àr nu sÄ stark att jag Àr vÀldigt tveksam till om jag överleva - Vill sÀga tror jag dö - Dör nÀstan...
NÀr jag slÀpper taget och - som det kÀnns - hittar de rÀtta tankarna, vÀnder det.
Jag fÄr ge efter för lÀngtan att rammla pÄ golvet. Hamnar pÄ knÀna.
Ser med mitt tredje öga - i mig - sÄ starkt, som jag bara fÄr bilderna nÀr jag gÄr genom sÄdant hÀr. Inte bara vision - utan gripbart som om allt jag ser finns dÀr framför mig. Otroligt stark.
Ser ett runt ljus - som en sol - nÀstan vitt - runt omkring olika fÀrgade flÀckar - lila, rosa, vitt. Formen Àr ungefÀr en upp och ner liggande halvmÄne - som en mosaik i den och ljuset i mitten.
Hör Fader Himmel sjunger - sÄ vackert....
Underbart...
GjenopprettetMedlem
VisjonĂŠrt och transformerande,Shamanens Dotter.
Takk for den. :respect:
GjenopprettetMedlem
Tack för svaret!

TÀnkte lite pÄ undertiteln till trÄden...

Detta var faktiskt inte hur jag blev schaman... utan det var en - en av de starkaste -av nÄgra liknande hÀndelser under min lÀrotid.
Skrev den egentligen till er för att se om nÄgon kÀnner igen nÄgot sÄdant...???

HĂ€lsningar
Shamanens dotter
GjenopprettetMedlem
eg kjenner meg  igjen i det du skrev,sterke,kraftfyllte Änder har "operert" deg under din seance,ceremoni,innvielse.
FĂžlelsen av Ă„ klappe i sammen og dĂž,er ikke til Ă„ ta feil av,ikke til Ă„ glemme.
Er det kraftplanter i sving her?
GjenopprettetMedlem
Var min lÀrare en andeschaman som pysslade dÀr med mig - tillsammans med mina andra ledare.
Var en av mina invigelser. Den sista var mycket mildare - men inte sÀrskild kul heller...
Nej - man glömmer nog inte detta.
AnvÀnder inga vÀxter eller annat.
Vad kommer du mera pÄ nÀr du lÀser det? Roligt att höra frÄn dig. :biggrin:
Anonymous
Det var hÀrligt att lÀsa " solhjulande shama do"  :biggrin:
Ibland blir det starkt! Tack för att du delar med dig.

Men du teleterkji;
Du spörte meg om kraftplanter ogsÄ, men man KAN fÄ starka opplevelser utan "ayafuska" och "flengsopp"  ;D
Bing [Bot]
Ja Lie.  :eusa_clap: