Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

Her er den tredje invielse...

Rama's blod.

Jeg taler med Gud om det vidunderlige menneske Rama var. Om hvor smuk en sjæl han har haft. Og får at vide at det var en af Guds udsending. Jeg spørger om jeg kan møde ham, men det kan jeg ikke. Jeg ville gerne have noget af hans visdom. Gud ser på mig og siger:, ”du kan få noget af hans visdom”. Og Gud har nu 1 dråbe blod, som han blander med mit. Jeg bliver så svimmel, men det er samtidig en vidunderlig følelse af klogskab og åndelig viden som blander sig med mine tanker. Jeg kan slet ikke sidde op, og jeg må lægge mig ned og Gud siger at sådan vil jeg ligge til jeg har modtaget budskabet. Og jeg falder ligesom i søvn og bare nyder blandingen.  Jeg kan mærke hvordan mit hjerte åbner sig, som jeg ikke troede muligt, og hvordan lyset fra solen lyser ind i hjertet på mig. og alt den ondskab, han var så optaget af, forsvinder som dug for solen. Og nu kommer budskabet… Lyt ALTID til dit hjerte, så bliver LIVET en lettere vej til HIMMERIGET. Det må jeg se at efterkomme. Jeg begynder langsomt at vågne op, men husker budskabet så klart, som var det blevet sagt i øret på mig. Men jeg kan stadig mærke at jeg er lidt svimmel, men føler mig samtidig som et nyt menneske.  :eusa_pray:

Det hele tog 2½ time

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Hei shamanen.
For en vakker innvielse du har hatt :eusa_pray:
Håper det går over den svimmelheten. Lykke til videre :wub:

Klem fra Kolibri
Francis [Bot]
Så flott invielse. Lykke til på ferden og i utviklingen som sjaman...  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hvilken nydelig opplevelse Shamanen  :)

Er det den Hinduistiske Rama du kontakter?

Lille Ulv
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Lille Ulv  :icon_biggrin:

Ja det er det ham....  :eusa_pray:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei du Shawoman  :biggrin:

Han er i mitt hjerte også  :respect:

Lille Ulv
GjenopprettetMedlem
Sitat:
Lyt ALTID til dit hjerte, så bliver LIVET en lettere vej til HIMMERIGET