Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I dag har jeg lært en del om ydmykelse, og min egen utnyttelse og leting etter letteste vei- tankegang.

Jeg har nettopp begynt med automatskrift, og etter en del timer med trening fikk jeg fram et ganske betydningsfullt budskap i går. Som betydde mye fr meg, og som jeg ikke kan ha fått fram med mine egne tanker :)

Og i dag gikk jeg inn med tankene om at nå kan jeg stille spørsmål og få svar på ting slik at jeg kan bevise mine evner for verden!!!

Og da blei et helt ark skrevet med masse Nei'er.

Jeg stilte mange spørsmål for å prøve å fine ut hvorfor det bare kom nei, og til slutt kom jeg fram til at mine hjelpere følte at jeg ville missbruke denne gaven de har gitt meg, og dette var da straffen. Søren jeg har lært.

Ikke gå inn i noe sånt igjen med tankene rundt å utnytte eller bruke det til min egen vinning.

Jeg skulle få lov til å prøve igjen senere i dag, akkurat nå skal jeg sitte å ta inn straffen.

Er en av få ganger jeg har fått kjeft fra mine åndelige hjelpere, men jeg skjønner at jeg fortjener det, til tusen!!!!!!!!!!!!!

En ny ting å ta med meg ut i livet.

Tusen takk, for lærdommen er det jeg har å si :wub:

har skjønt at den andre siden ikke er til for å tjene meg, og mine interesser. Ikke en gang litt ;)
GjenopprettetMedlem
Noen ganger får vi en lekse vi sent glemmer  :lol: å det må vi bare ta inn over oss, hehe!

Tøft gjort av deg å innrømme slike ting...det viser jo at vi som mennesker...tross alt oppfører oss
som mennesker..å ønske ting for sitt eget beste. Å at åndeverden da setter foten ned, er ganske betryggende.

De tøffeste leksene å lære er også våre største erfaringer!

Hihi...kan tro de mang en gang har ledd av oss merklige mennesker...å våre
forsøk på å få svar på alt mulig!

Flott evne du har fått der!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk Silva :biggrin:

Ja, jeg skal prøve på nytt senere i dag. Håper det går bedre. :eusa_pray:

Jeg skal iallfall sette meg ned med en annen innstilling  :respect:

Kan skrive hvordan det gikk ettrpå :)
Anonymous
hei medishama  :wub:
har du lyst kan du spørre om du kan få kanalisere til meg,hva ønsker de å fortelle meg, jeg sier ja takk over mail,
grunn det kan komme en del persjonelige ting, det kan være det som skal til at noen spør om din hjelp
det kan løsne opp energien så det blir fri flyt,
samtidig som jeg hadde vært veldig takknemelig å gitt deg tilbakemellinger
klem bast.
GjenopprettetMedlem
"Bast":

har du lyst kan du spørre om du kan få kanalisere til meg,hva ønsker de å fortelle meg, jeg sier ja takk over mail,
grunn det kan komme en del persjonelige ting, det kan være det som skal til at noen spør om din hjelp
det kan løsne opp energien så det blir fri flyt, samtidig som jeg hadde vært veldig takknemelig å gitt deg tilbakemellinger
klem bast.

Ja det skulle jag också kunna tänka mig,  :wub:
hvis du vill och får lov av andevärlden
GjenopprettetMedlem
Hei, dere to :)

da har jeg hatt ennå en lærepenge i dag :razz:

Holdt på to timer med å tegne noe jeg ikke skjønte var. Og ting som var blitt tegnet blei tegnet over osv. Jeg fikk ikke vite hvem dette var, og etter to timer (fordi vedkommende ikke ga meg navn eller noe til svar på hva denne ville) sa jeg stopp.

Nå har jeg og samboeren (han er også ganske åpen) funnet ut at det var en liten "morro"klump som skulle ha det litt gøy, og at det hele egentlig var får å leke seg.

Beskjeden jeg får fra hjelperene nå er at de lot dette skje (med litt motvilje) fordi jeg skulle lære ennå en ting: og det var å kunne skjelne ordentlig mellom hvem jeg lar komme fram, og å beskytte meg selv først. Siden denne energien ikke hadde til hensikt å skade meg, så lot de det skje.

Jeg vil veldig gjenre hjelpe dere. Hjelperene sier at jeg ikke er klart helt ennå, men snart :)

Så jeg skal fortsette å lære og feile, og så skal jeg kontakte dere :) Jeg skal få det til en gang, fordi i går fikk jeg min avdøde bror gjennom, og det var ekte, det vet jeg :) grunnen til det er at jeg vet at det ikke var jeg som påvirket armen, var fordi at det var først etter at navnet var skrevet, og det neste ordet blei skrevet som jeg klarte å lese, så skjønte jeg at det første ordet var navnet på broren min. Det andre ordet som gjorde at jeg skjønte det, var Bror :)

MediS :biggrin:
Anonymous
ingen hast her  :)
selvsagt skal det være når du føler for tiden er inne for det  :wub:
om det tar en time eller et år spiller ingen rolle, jeg skulle helst lest den i går  :lol:
fra spøk til alvor, koselig med ditt møte med din bror  :wub:
klem bast
GjenopprettetMedlem
Takk Bast :)

Ha en flott kveld videre :biggrin:

Jeg skal fortsette mine timer på Livetsskole :respect:
Anonymous
tilsammen vi alle når våre mål  :respect: 
forde om det er noe vi må gjøre alene på veien  :wub:

jeg har min greie dette med levitasjon, men da må jeg gi slipp på jording, å hvordan blir jeg å ha med å gjøre da    :w00t:    :lol:

en god natt MediShama og alle sammen  klem bast.
GjenopprettetMedlem
Har heller ingen brådska (hast) - Jag kallar mig ju för Långsam vandrare  ;D
Det sker när det ska ske!

:wub:

Jag fick också lära mig en ordentlig läxa om ödmjukhet, för några år sedan:
Jag hade inte tagit nämnvärd plats i shamanska kretsar och så var jag på en samling i skogen och dristade mig till att be att få använda, min nygjorda brummare. Jo men visst, tyckte de andra. Så... sagt och gjort; Jag kallade på andarna genom att snurra min brummare ...brmbrmbrmbrm... och swoooosh, gick snoren av. Brummaren sköt iväg som en projektil!!! Tack och lov, så blev ingen träffad.  :icon_redface:   :redface:  :icon_redface:

Innan vi kom till skogen hade vi pratat om myggor och jag hade smilt och sagt, att eftersom jag hade bott i nordliga delarna av Sverige, stördes jag inte av de få myggorna, som fanns i där vi var då... Och jag kände myggorna, men tänkte, att nog får som suga lite blod...  :icon_cool: 
Sedan var det dags for trumresa och nog kände jag myggen på min nese, men... jag var ju i en annan dimension.
Nog fick dom suga lite blod...  :icon_cool:

Gissa vem som hade en stor svulmet röd nese, när samlingen var slut?  :eusa_liar:
Det var många som log då...  :icon_redface: :biggrin:

Så... jag fick lära mig att inte skryta om att jag klarar mygg...
Och att jag inte skulle ta plats.
Det förbluffade mig, eftersom jag tidigare inte HADE tagit plats - inte DÄR i den shamanska världen i alla fall - men det var vell modus då. Jag tror inte att det är noe som gäller 'for ever' - att jag inte ska ta plats - men DÅ skulle jag lära mig att JAG inte är viktig. Ego-träning!  ;) Och just då skulle jag få veta det, med beskjed!

Senare i livet, har jag fått en massa plats, fastän jag inte önskat det.
Så kan det vara ...
GjenopprettetMedlem
Flott medishama, og Orre med. Takk for at dere deler viktig lærdom.
GjenopprettetMedlem
Hehe... Orre. Takk for at du deler :biggrin:

mye viktig å lære av slike ting ;D

hehe... satt med automatskriftøvelse i går igjen. Og skjønte til slutt av jeg blei litt testet. Da jeg spurte om de testet meg igjen, ble det skrevt: so you figerd it out, hehe....

Heheh... det er nå slik en lærer å se gjennom det ekte og det som ikke er. Skal jeg overføre budskap til dere, er det viktig at jeg merker om noen uønkede dukker opp etter at jeg allerede er i gang. Mine hjelpere vil ha det beste ut av meg, så jeg skal bite tennene sammen :lol: :wub:

Takk, Blustorm :icon_biggrin:

Bast, ha en flott dag til deg :)
Anonymous
Hei Medishama
takk for at du ønsket meg en flott dag, for det trengte jeg  :biggrin:
koselig å se bilde av deg velkommen fram  :wub:
hjelpere med god humor, det hørtes flott ut, hva er livet uten det å glede,
synes du er veldig heldig,  :wub:
klem bast
GjenopprettetMedlem
Takk Baste :biggrin: du er en oppløfter også :biggrin:

Ja, tenkte det var på tide med et bilde, takk for at du la merke til det :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Prøvde litt mer automatskrift i sted, og måtte smile litt av budskapet som kom fram: pennen er snart tom.

hehe... :lol: