Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
Du må ikke gjøre stillheten om til ord, men leve i det som stillheten innebærer.
Skap en stillhet i deg selv som ikke kalles stillhet, men som er en tillstand av levende harmonisk liv, hvori du hviler ubevisst i visdommens ubegrensede enhet.
Finn frem til et sted i deg selv hvor du kan gå inn og være i denne stillhetens tillstand.
Der vil du erfare noe av den ånd du søker og du vil forsøke å bevare den levende i deg.

Marcello Haugen
GjenopprettetMedlem
Marcello Haugen ja... :wub:

Takk Ulva  :biggrin:
SEO Crawler
Fint sagt!  :beer:
Anonymous
Mens jeg bodde på Lillehammer, gikk jeg ofte opp til det lille kapellet Marcello bygget nedenfor Svarga. Der satt jeg på en liten benk ved inngangen, nøt utsikten og fant ro og harmoni. Nå er dette stedet blitt et slikt indre sted der jeg kan gå inn og være i stillheten. Sånn som det står beskrevet her. Underlig og ikke så underlig, for jeg må ha lest det før en gang... -
GjenopprettetMedlem
Marcello sa mye bra :respect:
Anonymous
Gode ord, som en myk påminnelse nettopp i dag.
Francis [Bot]
En mann jeg har dyp respekt for. Han har utrolig mye visdom som flere burde få øynene opp for...  :wub: