Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Gi deg lov til å være deg selv.

Gjør det du vet er riktig for deg.
Anonymous
Fine ord, det er hva en skulle si til seg selv hver dag. (de av oss som trenger det da ::))

:wub:
Anonymous
Veldig fine ord, men merkelig er det, så utrolig vanskelig å følge.  Jeg vet hva jeg har lyst til, men den følelsen av at ting jeg "burde" gjøre , har stått sterkt hos meg. Det er på tide å slippe taket i tanken om hva jeg burde gjøre, og heller gjøre det jeg har lyst til.
Takk for disse ord  :wub: :wub: :wub:
Anonymous
Kloke ord  :respect:
Man kan ikke  leve på det som har vært...Der er  historie :wub:
Fremtiden  kan man drømme om.. :innocent2:
Men tillater man seg og  leve i  nåtiden,
La  visdommen  komme  til seg..
Da kan man tillate seg og være seg  selv..
Gjøre sin  valg i nuet..og  ta  utfordringen som  måtte komme.. ::)
GjenopprettetMedlem
Takk!  :wub:

En dag gjorde jeg det! For tenk!..... :innocent2: Men fy fasan å lang tid det tok, å så vanskelig det var.... :o

Jeg brøt ut av et vanskelig forhold og flyttet. Brøt med tidligere mønstre.
Brøt med jobb og gikk i gang med opprydding i kropp & sjel.
Jeg kalte tilbake min latter jeg hadde før jeg mistet meg selv.
Tok mot til meg og kalte på mine *venner* som så lenge hadde kalt på meg.
Jeg fant tilbake min litt *craisy* væremåte. Dvs full av ert og små doser sprø påfunn!
Jeg inngikk en avtale med meg selv! *Den som ikke aksepterer deg som du aksepterer deg,
kan lete videre på sin vei.

Var faktiskt villig til å bli en sånn *inni*skauen*eneboer*trøllkjærring* med to katter som eneste samboere... :innocent2:

Jepp, så lei var jeg av å ikke kunne være meg selv!

Men.....du dæven å mye som gjenstår, før jeg vet jeg har funne fullstendig tebake til denne tøtta som er innabords i meg.  :o

Hun som vil danse med solen, ride på vinden, hviske sine hemligheter med ulven, synge med alvene og piske og fordrive sin frykt.....

Men som har funnet kjærligheten, til en spesiell kar, funnet kjærligheten i seg selv så godt det lar seg gjøre nå, å som er på vei....Jepp, ho er på vei....iiiihaaaaaaaa!  :w00t:
Anonymous
hurraaaa silva  :wub: :wub: :wub: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Så flott Silva,å høyre at du tok en så viktig bestemmelse,og gjennomførde den! :respect:
Har ein først gjort det ein gong,på den vanskelege måten,veit du inst inne at ingen kan trakke deg nedatt særleg lenge.
Ellers måtte eg le av din beskrivelse av tanken om å bli ei slik trollkærring åleine i skogen med berre to katter.Det hadde du nok aldri blitt..

Eg har også gjort valg,men har liksom ikkje komme utatt av skogen heilt enno.....som det trollet eg er. :icon_rolleyes:
GjenopprettetMedlem
Høvding-ord! :respect: