Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
Sex skal være som monets malerier, haha!

fritt for ikke å ha sex med den som er inspiriert av MC Escher, Dali eller Giger!
kompliserte saker trur jeg
GjenopprettetMedlem
Monet,ja?  :innocent2:
Sjå td. på Monets "Vannliljer" Ikkje det største kunstverket i verden frå han kanskje,men fokuser nær på detaljer,og rygg bakover et stykke og kom inntil igjen....
Det er ALTET som kunst,mann! :w00t:
Stor intimitet kan gje den samme følelsen.
Vanskeleg å forklare for meg...
Men eg likar Monet.
Anonymous
Sex!
Gleden er øyeblikkelig,
stillingen latterlig og
prisen fordømt høy...  ;D

(Lord Chesterfield)
GjenopprettetMedlem
"Lazy Gracey":

:w00t: :w00t: :w00t:
Cenobit min venn, du svinger høyt. Jeg takker for ditt fabelaktige dikt,  :icon_biggrin:
tar deg i hånden, og svinger deg langsomt ned.
(Det er vel min forbannede plikt?)

La oss ta en kaffe, i ro og fred. ;D

mvh
crazy lazy lady

Min "høytsvingende fabelaktighet" er ikke ditt "forbannede ansvar", men takk for at du holder meg i hånden og svinger meg langsomt ned.  :respect:
Nå kan jeg igjen lene meg tilbake til tonene fra Steinar Albriktsens nye cd "Moment of peace" og bare nyte det være den "håpløse" evige romantiker  ;D

Kaffe i fred og ro høres fortreffelig ut (koffeinfri seff. fønix)  :biggrin: Hva med førstkommende onsdag ettermiddag/kveld (18/4), gjerne godt tilbakelent i Le Mirage's dype skinnstoler.
Et godt diskusjonstema kunne jo være "hverdagsnoiaen" rundt obskøne yttrykk, men da jeg som tidligere nevnt har opplevd at det gjerne oppstår problematiske situasjoner i forbindelse med min manglende impulskontroll og generelle fysiske uro i tillegg til min evne til å være vel fritt-talende...
Etter nærmere ettertanke tror jeg vi burde klare å snakke om alt mulig, alt i fra for eks. sjokolade (mmmm deilig) :razz:

Eller hva med gamle Japanske ordtak som; "Selv en vei på tusen mil begynner med et skritt"

Hmmm Stridshjelp! Er du her? Jeg lurer på om du kunne tenkt deg å bli med meg og Lazy Gracey på cafè igjen?

"Fantasi er viktigere enn kunnskap" 
Albert Einstein
GjenopprettetMedlem
Åjada! Blir med, jeg,

Og nytter det ikke med koffeinfri kaffe kan man alltids gå over til grønn te!  :w00t:

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Ååååh ikKje snakk om grønn tea!  (Kraftige dileriumslignende bilder flerrer over netthinnen) Magedansende forførende Marrokanske Berberbruders ekstatiske hypnotiserende bevegleser, sval vind fra middelhavet farer over sanddynene og et sandkorn treffer meg rett i øyet... Pokker  :beer: 

Så så stakkars lille mæ... det går sikkert over!  :o
Anonymous
:lol: :biggrin: :icon_biggrin:

Kafétur skal bli! :beer: (grønn te)
GjenopprettetMedlem
jøss... så mange som har lest denne tråden....  :w00t:

Her leser jeg 11 grunner til å ha sex,
men den aller viktigste grunnen er jo ikke tatt med!

nr. 1.  Det er bare at det er så himmelsk, ekstatisk deilig! ( Provoserer jeg noen nå?)

Trenger man noen flere grunner?
Anonymous
"Sjelevenn":

nr. 1.  Det er bare at det er så himmelsk, ekstatisk deilig! ( Provoserer jeg noen nå?)

Trenger man noen flere grunner?

Nei  ;D