Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
En historia som verkligen är aktuell på detta forum är den om Jumping Mouse:
http://www.hyemeyohstsstorm.com/sevenarrows/emouse2.htm
Mvh,
Thomas
Anonymous
Ingen kommentar? KOM IGEN folkens, SÅ lang eller dålig var den väl inte?
Eller gidder ikke MTV-generationens 2sek-attention-span nysjamaner läsa denna vackra saga!?
Se bara så söt musen är...
http://www.hyemeyohstsstorm.com/sevenar ... topino.jpg[/img]
GjenopprettetMedlem
Den er ikke lang. Og den er ihvertfall ikke dårlig!!!! Ikke er det du som har skrevet den heller (på "svorsk")
Lag en ny tittel på den med ordet sex i, da blir folk interesserte

, kommer garantert til å bli en lang debatt om hvor sxen ble av i historien
(Var jeg littegranne slem nå? :-[ )
Rampete hilsen fra alabast

GjenopprettetMedlem
Hei Thomas
Hva betyr 8*==o ??
Denne gangen skal jeg være seriøs, for historien om Hoppende Mus fortjener det. OG, jeg tok meg tid til å lese historien en gang til. Det er flere grunner til det;
-for det første er det en stund siden jeg leste den sist
-for det andre er det en vakker historie (får bestandig en klump i halsen på slutten)
-for det tredje lærer jeg noe nytt hver gang jeg leser den!!
Historien om Hoppende Mus er historien om hvordan vi våkner opp til en erkjennelse av at det er noe utenfor vårt eget ego, vårt lille, lune rede.Drevet av nysgjerrighet og pågangsmot gir han blaffen i alle advarsler om fare, undertrykker sin egen frykt, og begir seg ut i eventyret.
Der ute møter han farer, lærere, feller, han må gjøre ofre på veien, Han lærer om hvordan alt henger sammen og om kjærlighet. På ett tidspunkt vender han tilbake dit han komfra, bare for å finne ut at han ikke passer inn der lenger. Tilslutt virker han å ha kommet til siste utpost, han erkjenner det og gir slipp, og derigjennom kommer transformasjonen, innsikten, visdommen.
Det er det jeg ser i denne historien nå, min Hoppende Mus - visdom. Spør meg om ett år så ser jeg sikkert mer, noe annet kanskje. Men jeg vil ihvertfall lære noe da også!!
Takk Thomas

Klem fra alabast
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Trumman
Jeg har også læst den, og det er en dejlig fortælling og slutningen åhhh, den er da sød... lige en slutning for mig
Hilsen Shamanen

Anonymous
Hei trumman

dette har gått meg hus forbi. Nå har jeg lest det, en veldig søt historie.

Musen er søt ja

Anonymous
Alabast,
Du föreslog att jag skulle skriva noe om sex i topic, så att folk läste

8*==o är en ett viktig verktøy vis en, som man, skall ha sex!
Mvh,
Thomas
ascII-artistGjenopprettetMedlem
Åh...hi hi, nå skjønner jeg :lol:
Det virket visst
alabast