Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Sensis [Crawler]
Visualiser

(du kommer i en  så himmelsk deilig stemning)

Forestill deg at du går langs en strand. Du plukker skjell og nyter naturens fargesprakende skjønnhet,

du ser himmelens blå farger, havets turkise og blågrønne nyanser - kjenner sandens varme og nyter

den brun - gule fargen. Du kjenner deg håpefull - du kjenner hvordan jordens og bølgenes rytme lader dine batterier.

Legg deg ned i sanden og la tankene dine vandre... inn i ditt indre rom...det er kjærlighetsforholdets rom.

Se deg selv i et nært, kjærlighetsfullt forhold og kjenn hvordan du trives med din partner. Du er åpen og sårbar,

noe som gjør at du og din partner fritt kan utforske hvem dere virkelig er for hverandre.

Dette forhold er det mest vidunderlige og er uttrykksformen for menneskelige følelser.

Se hvordan du deler latter, følelser, drømmer, og lengsler med denne personen...

Gi uttrykk for dine redsler og oppdag hvordan din elskede trøster og støtter deg.

Dans hele forholdets dans i dette rommet...nyt det i store åndedrag.

Risp inn alt det du opplever i ditt hjerte, din sjel og ditt minne.

Lov deg selv at du er skyldig i å leve slik i ditt virkelige liv en dag.

Når du så vandrer langs stranden tilbake, merk forskjellen i ditt hjerte. Ettersom du kjenner deg fullstendig tilfreds,

har du dine ønsker om å hjelpe andre og du vil uttrykke din sanne sjenerøsitet.

Alt dette har blitt forsterket.

Legg merke til at denne stranden er helt og holdent et verk av naturen, uansett om det er strålende solskinn eller rasende

storm.

Stranden utstråler naturens verdighet og ærlighet.

Du er også som naturens skapelse.

Uansett hvor mye du begrenser, skader eller mishandler deg selv, kan du stå opp igjen, finne balansen og komme på rett vei.

Selv om du har gått deg vill på veien kan du finne tilbake og bli som ny igjen på en fantastisk måte.

Dette har du kraft og styrke til å klare.

Kjenn din livskraft mitt i stillheten og roen.

Roald A. Flo
GjenopprettetMedlem
Strand, skog, fjell eller hav,
alt dette er et verk av naturen, uansett sol eller regn
storm eller tørke
som vi er en del av naturen,
bli i ett, finn roen, finn stillheten
og kjenn livskraften
GjenopprettetMedlem
Jeg kom til å tenke på hvordan jeg bruker naturen faktisk, men også gjennom visualisering, til å finne ro i sinnet:

Når tanken summer grått og trist
ser jeg for meg treet, barken og bladene

rundsoldugg, har du vokst deg til nå?

og med ett
naturinteressen svinger grønt og fargesprakende i hjernen.

Det ønsker jeg for alle, at de finner en hobby. Med hobby følger visualisering og tankevirksomhet rundt tema.
En slik visualisering virker for alle om de er så heldige å ha en hobby, dvs. noe å være levende opptatt av.
For meg er dette løsningen, også når kjæreste synes å være fjernt både reelt sett og i visualiseringen min. En mellomting kan jo da være å elske en hobby, å gi inn i den fullt og helt for slik å få ro og glede tilbake?
Anonymous
Det var en skön visualisering!
FAST Enterprise [Crawler]
Dette var en flott visualisering.
Vel verdt å prøve.
Kristine :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg prøver den! Takk Ailo.
Anonymous
Deilig bare å lese. Veldig oppløftende! :)
GjenopprettetMedlem
Har brukt noe liknende når jeg har trengt å hente mer energi. Jo da, den fungerer, og den fungerer godt.  :wub: Takk for at du deler  :wub:
Bing [Bot]
Takk til deg som deler denne kjærlige visualiseringen her.  :wub:
GjenopprettetMedlem
"Happiness cannot be traveled to, owned, earned, worn or consumed. Happiness
is the spiritual experience of living every minute with love, grace and
gratitude."  :wub:

~ Denis Waitley
GjenopprettetMedlem
Takk! En visualisering som jeg trenger akkurat no! Mitt i blinken.