Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
"religion" er i mine ører et negativt ladet ord.  som noe tilstivnet, koagulert.  noe som kanskje har strømmet fritt men som nå er stagnert.

som michael harner er sitert i boken "sjamansonen": "religion er spiritualitet og politikk"

politikk er business. løgn og halvsannheter er ofte kort vei unna. (ihvertfall i denne anarkistens hode..)

når et tilstrekkelig antall religiøse fraser er tatt i bruk, skal en klø seg i skrittet, og vri det hele over på "drekking og puling"...for å skape sunn motvekt.  :P

når noen ser det rommet jeg bruker til meditasjon, føler jeg bestandig en sterk trang til å gjøre noe "uanstendig" rett etterpå... >:(

jeg liker at det er slik. det føles rett, kiler i magen, og jeg må smile.    :biggrin:

her er mer:

jeg er våken, etter noen kanner med sterk kaffe.  :badgrin:

jeg er opplyst, så lenge lysarmaturet ikke svikter.  :icon_rolleyes:

jeg ser, så lenge brillene er på nesen (og lukter, så lenge den ikke er tett..)  :shyone:

så vil jeg takke for mye god medisin på disse sidene.  :respect:

og endel håpløst skitprat ( :-X), hvorav jeg nok har stått for min del.  :exclaim:

en astrolog skulle vært leid inn, for å matche graden av "kollektiv klarhet" i innleggene i forhold til planetariske faser.
kanskje kunne vi kartlagt "maya", illusjonenes slør.  :o

:eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
:badgrin: :lol: :biggrin: du få sagt det!!

mvh sandra
GjenopprettetMedlem
torstein, du er helt fantastisk når tastaturkløa tar deg  :respect:

Tina
Anonymous
:lol: Jepp, et herlig innlegg.