Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
Hei,det er faktisk kanalisering nå - live - mitt alter ego i UNIVERSET - som jeg også så i Iboga-seremonien i en organisk pc - så ble jeg kalt for DAVID SKYWALKER. Det er mitt navn - jeg kommer fra Pleiadene - jeg våkner opp 10 dimensjoner. Jeg vet hvordan du kan gjøre det selv i deg selv. Navnet kjære deg er Barbara Hand Clow - hun er en av Jordas beste kanalisere - jeg er utrolig imponert over henne. Jeg lyttet til en cd som handlet om å våkne opp sine 10 dimensjoner i seg selv - eller 9 dimensjoner for å være helt korrekt. Dere kan kjøpe det her - jeg lyttet det på min IPOD i dag og leser boka PLEIADIAN AGENDA og det er en annen bok som heter ALCHEMY OF NINE DIMENSIONS - med vitenskapelige informasjon i tillegg.

Jeg er født på ny akkurat nå....endelig har jeg våknet opp mine 9 dimensjoner i meg selv - jeg er mer ETT ENN noen gang nå. Her er websiden til denne fantastiske rene kanalen Barbara Hand Clow - hvorfor vet jeg det - det er fordi jeg har lyttet til hennes cd og hennes kanaliseringer i bøker. Hun vet hva hun snakker om.

http://www.handclow2012.com/bookcdvi.htm

Jeg har vært på utkikk i det uendelige på en REN kanal. Jeg har funnet henne. Endelig. Ringen er sluttet. Og nå kan jeg også drive med egen kanalisering. Jeg gir råd om å lytte til hennes cd og lese hennes bøker. Det er det reneste av kanalisere som finnes her på Jorden. Fordi jeg kanaliserer det nå - jeg sier det LIVE - lytt til hjertet ditt - jeg er i den 10 dimensjonen. Jeg har våknet opp mine 10 dimensjoner av meg selv. Så levende har jeg aldri vært. Endelig er jeg ett med meg selv. Jeg har ventet på det. Og skal jobbe med å integrere det. Jeg har mer på lager. Jeg vet endel om Jordas historie. Jeg vet hvem som har en ren kanal om Jordas historie. Og nåtid. Jeg er egentlig fra Pleiadiene. Jeg har inkarnasjoner der.

Pleiademenneske - si si..

Takk,Finnmark...Mine forfedre der...forfedreånder fra Finmark. Thank you,Fenmark.  Takk...jeg har blitt ETT med min 10 dimensjonale sider......og skal
integrere det nå. Fantastisk. Helt rått. Og jeg vet hvem som kan være med å
våkne opp dine dimensjoner - fintune det - se på hennes cder. Kjøp det. Les
gjerne bøkene.
Anonymous
dobbelposting  :innocent2:
Anonymous
Utrolig vakkert! :eusa_clap: :respect:

http://www.the-arcturians.com/eng/index.htm
Anonymous
gleder meg å høre om din utviklingsvei,vi har alle våre veier fram til vårt indre å opplysthet,veiene er forskjellige for oss alle,hvem har visdomen til å dømme andre, hvor langt er de kommet med å gå inn i seg selv,et ord for dagen fra mitt hjerte elsk Gud gjør det gode steng deretter døren etter deg å dra hjem  :wub: bast Andromeda er vi alene i vårt univers ? ja til den dagen vi oppdager noe annet i oss ,å blir kontaktet fra andre dimensjoner- galakser man kan ikke fornekte det som man har kontakt med hvem er vi da, den som ler sist vet best  :wub: til alle på deres vei inn i den nye tiden,vi velger selv om vi vil bli i det gamle eller gå videre sånn jeg ser det :respect: ubetinget kjærlighet å respekt til altet  :respect:
:wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:  :wub:
DET SOM ER RIKTIG FOR HVER ENKELT MEDMENNESKE ER  DERES SANNHET... :-X                                                                   
Anonymous
Andromeda-galaksen påvirker Jorden - såvel som Sirius,Pleiadene og Sirius.  :w00t: 8) Hyggelig å se deg her Andromeda-søster. Hilsen Pleiade-bror. Vi åpner dører i vårt hjerterom. Noen vil se hvordan vi har det. Andre tør ikke det. THE DOORS. Universet har mange skjulte dører. Det handler om å våge og tørre å åpne en dør. Da er det viktig å ha et rent barnesinn. Den lærer best. Den forhåndsdømmer ikke. Barns energier er PURE ENERGY. Renhet. Finnes ikke mer renere og klarere sinn. Vi er alle BARN AV UNIVERSET. Det er på tide å slutte å leke rollen som voksen som tror den vet alt om UNIVERSET.....det er på tide å innse at vi er BARN AV UNIVERSET. Vi er i en barnehage. Våre venner andre steder vil veilede oss videre på vår vei. De er VÅRE FORELDRE.  8) De lærer oss om ydmykhet og vi vil modnes. Pleiade-sjamaner vet mye om Jorden. Alt om Jordas historie. Earths history - present - future. 2012 beyond. Know your history - know your present - know your future. Alt er i deg. Å leve seg inn fullstendig. 100 %.
Anonymous
                                                                :respect:
Anonymous
Et hjerte av ubetinget kjærlighet ja. Det er barn det i nøtteskall.  Vi er barn av Universet. Vi kommer mer i kontakt med våre galaktiske veiledere og foreldre - og forfedre fra og med 2012.  :respect:
Anonymous
jEG ER ET BARN AV UNIVERSET JEG BOR PÅ DENNE JORD,FLERE KOMMER TIL Å FORSTÅ DISSE ORD PÅ VEIEN MOT 2012  :-X
GjenopprettetMedlem
Spennende info du gir oss,David! Takk skal du ha :respect:

Jeg vet at du også kjenner til Barbara Marciniak,men andre kan kanskje ha nytte av denne linken:
www.pleiadians.com
Hun skriver også fine bøker kanalisert fra Pleiadene.
Anonymous
Barbara Hand Clow kommer jeg forhåpentligvis til å møte neste år i Sverige. Hun pleier å ha PLEIADIAN AGENDA AWAKENING - workshops der sånn blant annet. I MIND TRILOGIES bøkene og bøkene om Pleiadian Agenda - awakening our nine dimensions og Alchemy of Nine dimensions og Maya-kalender - så er det utrolig sterkt å leve seg inn i hennes erfaringer fra tidligere liv og hun lever seg inn på en spesiell måte og det er blant annet via hypnoseregresjon. Hun viser bruddstykker av Jordas historie diverse kraftsteder på Jorden som Egypt,Mexico,Storbritannia,Indianerland i USA og flere andre steder.Hun beskriver hvordan det var i forskjellige epoker og hun har utspilt endel roller i lysets og mørkets navn på hver sin måte. Det var endel utenomjordisk kontakt i fortiden for mennesker i fortiden. Det vil bli mer av det etter år 2012. Det er mye rart i New-age jungelen. Men for min del så fikk jeg virkelig nærhet med renhetskilden og troverdigheten til Barbaras kilder - fra Pleiadene blant annet. Det vekket et grunnmurstykke i min sjel og jeg kjenner meg igjen og det gir enorm resonans i hvordan hun beskriver tidligere liv her på Jorden.

Så om jeg skal anbefale folk å lese litt om ren kilde ang fortiden på Jorden ang diverse kraftsteder osv så er det to - tre - fire navn som dukker opp som er troverdige i mitt sinn - i min bevissthet. Det er Barbara Hand Clow,Graham Hancock(bak boka Supernatural - Meetings with the ancient teachers of mankind - der han tar opp dette blant annet:

Less than fifty thousand years ago mankind had no art, no religion, no sophisticated symbolism, no innovative thinking. Then, in a dramatic and electrifying change, described by scientists as "the greatest riddle in human history," all the skills and qualities that we value most highly in ourselves appeared already fully formed, as though bestowed on us by hidden powers. In Supernatural Graham Hancock sets out to investigate this mysterious "before-and-after moment" and to discover the truth about the influences that gave birth to the modern human mind.

His quest takes him on a detective journey from the stunningly beautiful painted caves of prehistoric France, Spain, and Italy to rock shelters in the mountains of South Africa, where he finds extraordinary Stone Age art. He uncovers clues that lead him to the depths of the Amazon rainforest to drink the powerful hallucinogen Ayahuasca with shamans, whose paintings contain images of "supernatural beings" identical to the animal-human hybrids depicted in prehistoric caves. Hallucinogens such as mescaline also produce visionary encounters with exactly the same beings. Scientists at the cutting edge of consciousness research have begun to consider the possibility that such hallucinations may be real perceptions of other "dimensions." Could the "supernaturals" first depicted in the painted caves be the ancient teachers of mankind? Could it be that human evolution is not just the "meaningless" process that Darwin identified, but something more purposive and intelligent that we have barely begun to understand?

Terrence McKenna har også hostet opp solid dokumentasjon om Jordas fortid ang soppkulturer blant annet. I boka FOOD OF THE GODS blant annet.

Jeg har vært i Sør-Amerika, Peru - og England blant annet for å vekke opp min sjels karma og løse opp knuter. Og fremtidige reisemål er USA,Mexico og neste år er det Afrika jeg skal utforske. Det er en del av en plan for å heale og rense min fortid. Hver eneste bidige celle skal heales - fortid - nåtid - framtid - i ett. Å være ett med ni dimensjoner krever endel hardt arbeid - reiser i sitt sinn og her på Jorden. Mye healing og renselse og integrere transformasjonene.

Sjamanisme vekker gnister i min sjel - langt inni hjerterota - langt inni i mine ben og knokler. Og langt inni min bevissthet. Fint å jobbe videre med sjamanistiske metoder og teknikker. I første omgang kraftplanter. Plantesjamanismen innehar endel forfedrekraft og healing av ens fortid. Veldig viktig om en skal løse opp tråder i sitt sinn og være mest mulig uskyldig i sitt sinn når man skal få veiledning av Universet på forskjellige måter.
Anonymous
Jeg skal dele litt med dere noe av det råeste jeg har hørt ang healing fra fortiden,som ble beskrevet i hypnoseregresjon -som Barbara Hand Clow fikk opp at hun var en Lakota-indianerkvinne,som gikk igjennom en enorm healing og ofring. I fortiden var det endel kriger mellom Lakota og andre stammer. Lakotas forfedre har fått veiledning fra tidenes morgen av pleiade-sjamaner. Barbara erfarte å bli angrepet av noen krigere. Hennes barn ble tråkket på og knust. Drept. Mannen som gjorde det - tok hun til fange. Og hun ble tvunget til å komme sammen med han og få barn. Og hun gikk igjennom en enorm transformasjon. Hun påvirket det "råtne" hjertet til denne mannen - fordi hun hadde i seg en så kraftig kjærlighetsegenskap som gjorde at hun kan påvirke alt og alle. Fordi hun var så ren i hjertet sitt. Og kunne tilgi denne mannen som drepte hennes barn. De fikk et nytt barn og levde harmonisk sammen etter det og hennes kjærlighetskraft var så kraftig at hun påvirket denne mannens hjerte. Mannen hadde erfart at deres stamme ble jagd bort fra der de kom fra og hadde endel traumer i sitt sinn og hjerte. Lakota-kvinnen healet endel av hans sår. Barbara og denne mannen gikk igjennom en enorm healingstransformasjon. Noe av det råeste jeg har lest om og det er helt utrolig å leve seg inn i denne type læring som hun Barbara fikk. Hun har erfart litt av hvert fra sin fortid. Jeg kjenner meg igjen. Det er tungt å gi slipp på endel tunge ting fra tidligere liv. Hun er en veldig sterk kvinne. Ikke så rart - når man ser tilbake spesielt hennes erfaringer som Lakota-kvinne. Å våkne opp fra ens multidimensjonale dvale krever endel fysisk,psykisk,følelsesmessig og mentalt hardt arbeide. Og hun måtte virkelig meditere endel som Lakota-dame - å frigjøre endel aggresjon som kunne ha formørket hennes hjerte.Hun fikk veiledning av sine forfedre. Jeg er målløs.  :shock: :wub:

En kan tenke seg mange som lever på Jorden nå har hatt lignende healingstransformasjoner. Mye brutalitet i fortiden som må heales og renses. Men det er også gode erfaringer som skal integreres. Integrere lyse og mørke sider krever sitt.
Bing [Bot]
Takk for denne tråden, David. Mye her  finner  gjenklang hos meg. Men jeg er litt urolig for din bakkekontakt, walking in space??? er fint men ikke reis for langt av sted! Lys på veien videre!  :respect:
Anonymous
"David Skywalker":

Vi åpner dører i vårt hjerterom. Noen vil se hvordan vi har det. Andre tør ikke det. THE DOORS. Universet har mange skjulte dører. Det handler om å våge og tørre å åpne en dør. Da er det viktig å ha et rent barnesinn. Den lærer best. Den forhåndsdømmer ikke. Barns energier er PURE ENERGY. Renhet. Finnes ikke mer renere og klarere sinn. Vi er alle BARN AV UNIVERSET. Det er på tide å slutte å leke rollen som voksen som tror den vet alt om UNIVERSET.....det er på tide å innse at vi er BARN AV UNIVERSET. Vi er i en barnehage. Våre venner andre steder vil veilede oss videre på vår vei. De er VÅRE FORELDRE.  8) De lærer oss om ydmykhet og vi vil modnes. Pleiade-sjamaner vet mye om Jorden. Alt om Jordas historie. Earths history - present - future. 2012 beyond. Know your history - know your present - know your future. Alt er i deg. Å leve seg inn fullstendig. 100 %.

Jeg spinner videre på dette med at vi jordmennesker er voksne,men generelt umodne mennesker som tror den vet ALT om Universet. Mens vi egentlig ikke vet noe særlig. For å bli et voksen modent menneske - så må vi igjennom transformasjonen Barn av Universets sinn. Vi må gå tilbake til barndommen - finne vår dypere renere essens der og så kan vi bli moden. Men først må foreldrene våre andre steder i Universet lære oss noe - oppdra oss - gi oss veiledning. Det tar tid. Vi er barn av Universet. Vi er i barnehagen. Det tar tid å bli et voksent modent menneske - som vet hvor den kommer fra. Og vet mer om Universet enn det den gjør nå pr i dag.

Alle former for healing og renselse handler om å bli så REN i ens energi - som et lite barn. Som ikke fordømmer og som hengir seg til Universets hemmeligheter og lærere. Trener du sinnet ditt å bli mest mulig ren - så har du bygget en grunnmur som vil vare i evigheter
psbot [Picsearch]
etter at æ har lest det du har skrevet David, så sitter æ igjen med en setning......

Jorden kaller..........................
Anonymous
"ædni":

etter at æ har lest det du har skrevet David, så sitter æ igjen med en setning......

Do not worry,Ædni.  ;) Jeg har vært nødt til å skape en grunnmur som innebærer mitt intergalaktiske selv(summen fra tidligere liv andre steder i Universet blant annet) for å vekke til live det som bor i meg her og nå. Og når en jobber med kraftplanter så jobber en med Jordas historie(mine tidligere inkarnasjoner også) og dype røtter i Naturen. Endel forfedrekraft. Så for meg har det vært viktig å aktivere mitt intergalaktiske selv for å føle meg HEL. Og jeg har vært f.eks i Amazonas for å hente byggestener i mine røtter til Jorden. Og som du ser på min signatur - så skal jeg til Vest-Afrika(Gabon) neste år og da vil jeg styrke mine røtter til Jorden enda mer. En følger den vei en vil og jeg har gjort det jeg skal gjøre som er viktig for meg. Og ser frem til å hente flere byggestener verden over.

Å hente byggestener fra steder i Jorden inkl her hjemme i Norge er viktig for meg. Og det vil ta sin tid å integrere alt. Å være bevisst på hva en gjør i livet har jeg ikke noe problemer med - så jeg ser frem til flere utfordringer på min vei. Det jeg får opp av spørsmål til deg Ædni er - jeg vet at du har slitt med helsa nå nylig(jeg har lest det du har skrevet tidligere her på Sonen) - og du kjenner jo flere - som har erfart ayahuasca - hva med å erfare Regnskogens renser - som kan styrke din fysiske kropp blant annet og gjøre deg enda sterkere helsemessig - blant venner i fremtiden? Det hadde vært morsomt å sett deg på en seremoni med Ayahuasca sammen med andre her inne(som jeg pleier å gjøre). Og da hadde jeg gjerne gitt deg en bjørneklem :wub: 8) Uansett - det er fint at du har omsorg for andre og tenker på deres vel og ve. Det gjør at jeg kan gå mer i dybden av det jeg jobber med. Så takk for at du gjør det.  ;) Heart to Heart.  :wub: Jeg håper du som sjamanlærer finner det du søker etter i livet i tiden som kommer. Lykke til.  :respect:

Kombinere sjamanisme med intergalaktiske dimensjoner/selvet - er kraftfullt. Jeg ser frem til å integrere mer mellom jord- og stjernerelasjoner. David Skywalker - en som reiser blant stjernene - og ønsker å lære mer om Naturen og Moder Jords forbindelser til stjernene.
GjenopprettetMedlem
Skal ikke uttale meg i den ene eller andre retning her,
men siden du kommer opp med Lakota både her og i en annen tråd David
skal jeg se om anledningen byr seg til å få litt informasjon neste uke,
da reiser jeg til og skal bo hos Lakota-folket

Hva det fører meg seg vil vise seg...
Anonymous
"Wolf":

Skal ikke uttale meg i den ene eller andre retning her,
men siden du kommer opp med Lakota både her og i en annen tråd David
skal jeg se om anledningen byr seg til å få litt informasjon neste uke,
da reiser jeg til og skal bo hos Lakota-folket

Hva det fører meg seg vil vise seg...

Oisann. Du verden. Det blir spennende å høre fra deg om hvordan det var for deg. Kunne du stille et spørsmål til dem - evt åndelige ledere - om de har fortsatt forbindelser til Pleiadene - deres forfedre fra fortiden - altså deres venner og veiledere fra Kosmos - fra stjernene? Det kan hende at noen av Lakota-indianerene fortsatt har disse forbindelsene. Jeg må vel også komme meg dit en gang i fremtiden.  :w00t: :wub: Good luck,Lakota-brother! :respect: :wub:

BTW:Lakota-Wolf, det du har i avataren din - hva er det symbol for? Den så KRAFTFULL ut. Er det PATHFINDER/PATHWALKER-symbol? Ulven er jo det som du vet ja.  8)

SKYWALKER - PATHWALKER. Det gir meg resonans.
Anonymous
Fordi begge har walker i seg?

En pathwalker leter se frem på jorda og kjenner sin natur.

En skywalker er ikke på jorda på samme måte, skal ikke uttale meg om hva han gjør, vet bare at Luke dreiv og koste seg med små grønne gnomer og var livredd for en robotmann
Anonymous
Det som gir meg resonans ang Pathwalker og Skywalker er at sammen er de dynamitt - så HEL - HOLISTISK - så ETT med Universet på en måte. Å ha et ben i stjernene og her på Jorden - integrere det i livet - er ganske kraftfulle saker. Det krever helt sikkert endel healing og renselse av ens fortid. Balanse er nøkkelordet ang å ha en Pathwalker og Skywalker i sin bevissthet. Å ha sterke røtter til Jorden - og så ha sterke forbindelser til intergalaktiske dimensjoner - det er fremtidens sjamanisme,som jeg ser det. Pleiade-sjamanene som lærte opp diverse urfolk Jorda over i fortiden viser oss hvordan fremtidens åndelighet og sjamanisme vil bli. Kombinasjon av Pathwalker og Skywalker-spirit eller consciousness om man vil.  8)

Hvis en prøver å lære av fortiden her på Jorden så hadde inkaene,mayaene,druidene,egypterene og urfolk over hele verden en veldig fin balanse mellom Pathwalker og Skywalker-bevisstheten i sine sinn. Og de har etterlatt seg pyramider og andre kraftsteder til dette - som hadde forbindelser(geometrisk sett) til andre dimensjoner i Universet. Og kraftplante-seremonier var veldig vanlig i fortiden - og de har også forbindelser til andre dimensjoner. Sporene kommer fra stjernene. Så det er iallefall min agenda med mitt liv å forene Pathwalker og Skywalker-bevisstheten i meg selv - det tar tid å integrere det.
psbot [Picsearch]
David, du driver med det du driver med, æ driver med mine ting. Noen seremoni med planter vil du nok ikke finne meg i. Æ e ikke der. Tror det finnes andre løsninger for mine greier. Æ va dessuten helt frisk da æ va på riksen, pga healing æ har fått, var blodårene mine helt sunne og friske. Dette til tross for at røntgen bildene vist noe annet.
Takk for at du ønsker meg lykke til, ble glad for det.
Lykke til med jordingen din.
klem
Anonymous
"ædni":

David, du driver med det du driver med, æ driver med mine ting.

Jepp. Ha en fin kveld.  :respect: 8)
Anonymous
Hei David Skywalker
Tok en titt innom din hjemmeside utrolig flott å kreativt,så kom tårene å responsen,jeg har tegnet en kopi av tegningen det står NOON over har aldri sett den før,sånn er det jo bare når energiene slippes løs i oss å vi følger med,den satt i sikringsboksen. Bast
GjenopprettetMedlem
"ædni":

Må jo bare si meg enig med ædni ...............

David, du tar jo helt av... hva skjedde med jordingen, du snakket om ? 

:o
GjenopprettetMedlem
en prater alltid om seg selv.

Jeg trur Ædni og Malaika trenger Blomster!

:wub:
Anonymous
Nå var det plutselig mye råd om hvilken behandling alle burde få her......