Dshaman73/David Skywalker gjør et comeback med det mektige navnet MELCHIZEDEK. Jeg har reaktivert mitt tidligere medlemskap i såkalte Ancient Mystery-schools fra det Gamle Egypt. Jesus var sammen med Order of Melchizedek-innviete mennesker og Esser-brorskapet(det var endel Brotherhood of the Light under det gamle Egypt) og var med i innvielser i diverse pyramider i Egypt. Jeg skal forklare litt hva dette innebarte og prøve å ta opp noen emner relatert til såkalt "tapt" og "glemt" esoterisk-informasjon på en måte. For noen er ikke dette noe nytt. Noe de har vært borti før. Jeg har vært borti før ang FLOWER OF LIFE-kunnskap fra det Gamle Egypt for over 10 år siden. Men har ikke gått virkelig i dybden før nå i de siste månedene og følger læringer av denne ordenen til punkt og prikke for å bli en slags Melchizedek-ambassadør. Det vil ta sin tid å aktivere flere ting - helt nede på cellenivå. Og reprogrammere DNA-et sitt til å bli mest mulig multidimensjonell kanal som det er overhodet mulig som jordmenneske akkurat nå.
Sjamaner har i alle epoker av Jordas historie vært en slags "keeper" of the Goddess-power of Mother Earth. Og hatt solide forbindelser til Naturen og Moder Jord. Men de som virkelig praktiserte Gudinne-kraften til det fulle i jordas historie var egentlig ikke sjamaner(no offense til alle som praktiserer sjamanisme) - men såkalte "prester" i diverse brorskap verden over. Inkaene og Mayaene ble kalt for Children of the Light. Esseerne ble det likeså. Det var endel brorskap og søsterskap i det gamle Egypt, som hentet tilbake læring fra Atlantis. Order of Melchizedek var også delaktig i endel spirituelle skoler i det Gamle Egypt. Å kombinere dypere relasjoner med Moder Jord og ikke minst andre dimensjoner/vårt stjerneopphav. Jeg skal dele med dere mer detaljer rundt hvem som egentlig er hovedlærerene i Order of Melchizedek og prøve å stille interessante og vågale spørsmål ang det som har med vår fremtid og iforbindelse med sjamanisme. Og hva sjamanismen og ordener som Melchizedek kan bidra til jordas fremtid sammen - ikke hver for seg. Jeg er opptatt av kombinasjonen. Det er nødvendig som jeg ser det. Det kan virke høystvevende det jeg kommer med og det er det også på en måte - fordi informasjonen er i samtråd med det en kan lære via disse ordener som Melchizedek - få interaksjon med eterisk bibliotek(akashic records blant annet) - stille seg inn på diverse frekvenser. Lære seg å ta imot slik informasjon og erfare forskjellige typer aktiveringer i ens bevissthet, som egentlig er gjenaktivering av det en har erfart tidligere liv. Og gjenaktivere via vår DNA vår multidimensjonale potensialet.
Jeg har endel kilder om gamle sivilisasjoner og nåværende urfolk som sier at Pleiadene er en av våre "stjerne-forfedre". En Maya-elder forklarer dette om Maya-kalenderen:
http://www.solarmessages.com/default.aspx?page=hunbatz
Maya-tradisjoners lære om Maya-kalenderen som følger en syklus på 26000 år - sola i vår solsystem rundt sentralsolen i Pleiade-systemet,Alcyone. Her er endel kilder om urfolk,gamle sivilisasjoner o.l. som har nevnt Pleiadene som forfedre og dette viser at det er ikke noe de har funnet på sånn enkeltvis - det er jo bre enighet om dette blant de som følger "eterisk kunnskap",som eksisterer siden tidenes morgen og som alle kan få tilgang til om man virkelig vil aktivere endel læringer som f.eks Melchizedek-ordenen har gjort ved å hente tilbake eterisk kunnskap fra Atlantis,som inneholder alle hemmeligheter om Menneskets bevissthet på godt og vondt:
Pleiadene f.eks er nevnt hos Mayaene,i det gamle Egypt,Cherokee,Hopi og andre indianerstammer i USA,indiske vediske religionen blant annet,inkaene mflere:
http://home.earthlink.net/~pleiadesx/egypt.htm
http://home.earthlink.net/~pleiadesx/tara.htm
http://www.livinginthelightms.com/birdtribe.html
http://www.lovesedona.com/01k.htm
http://www.v-j-enterprises.com/skcrichb.html
http://www.crystalinks.com/pleiades.html
Disse urfolk og gamle sivilisasjoners gruppe har alltid verdsatt eterisk og esoterisk spirituell kunnskap og interaksjon. Og de har alltid hatt bra tilgang til slik kunnskap.Det er krystallklart i flere urfolks og gamle sivilisasjoners læringer(som fortjener mer respekt) at Pleiadene er en av våre stjerne-forfedre. Og dette er en type læring som også vil bli mer og mer forsterket her i Vesten og ved å aktivere blant annet ordener som Melchizedek så vil man også aktivere eterisk kunnskap og få tilgang til det om man velger det. Den form for bibliotek vil være mer og mer vanlig her på Jorden. Det er også i samsvar med evolusjonsebevisstheten. Erfaring og kunnskap går hånd i hånd. Og så mange gamle sivilisasjoner og urfolkgrupper har nevnt Pleiadene som en av våre forfedre. Og de siste 20 årene har også flere kommunisert med Pleiade-grupper pga endel aktivering som skjer ifm Maya-kalenderbevissthetsevolusjonen. Om man har bra kontakt med sitt høyere selv så vil det jeg sier gi en slags resonans. En avslører seg selv om man ikke er åpen for slik informasjon,fordi Høyere selvet vårt som igjen er en del av flere Høyere selv i vår galakse osv osv vet ALT om Jordas historie og vår individuelle historie. Det er noe som vil bli mer og mer vanlig blant spirituelle kretser verden over. Og siden 1987 har også endel "hellige/sacred" steder som Machu Picchu,Glastonbury,Yucatan og andre Maya-steder i Mexico og Guatemala,Orakel i Delfi og Akropolis i Hellas,Sedona i USA,Mt. Shasta i USA + andre kraftsteder verden over hvor eterisk informasjon om disse tingene jeg nevner har blitt aktivert pga de er såkalte "dimensjons-stjerneporter" både fysisk og i vår bevissthet til/fra Jorden via andre steder i vår galakse. Om det høres som science fiction idag så er det ikke det i morra. Det vil i fremtiden bli vanlig lære blant hele menneskeenheten IGJEN. Så dette er fremtidens esosteriske - spirituelle lære å gjenaktivere eterisk kunnskap og visdom fra Atlantis,det gamle Egypt,inka-riket,Maya-land,Druidene osv osv...
En er ikke skikkelig BALANSERT og HEL som menneske om man ikke tar stjernene på alvor i sin esoteriske viten. En kan lære av gamle sivilisasjoner og det skjer nå mer aktivering rundt dette. Globale oppvarmingen skyldes hovedsaklig at blant annet mer informasjon blir aktivert på Jorden i våre bevissthet. Og noen tiltrekkes av dette. Order of Melchizedek vil bli mer og mer forankret i menneskeenheten i tiårene som kommer. Og det handler om å løse opp all karma fra tidligere inkarnasjoner(å løse opp endel ego-identitetsmønstre). Og hengi seg 100 % til høyere gudommelig plan i Universet(i vår galakse) og Høyere selv.
Hvorfor har denne type aktiveringen bare skjedd de siste 20 årene ang den infoen jeg kommer med? FORDI det har vært en enorm maskulin frekvenskontroll over hele planeten og siden Roman Catholic Church har hatt enormt stor makt pga sammensmelting av Roman Empire og Vatikanet som spirituell ledelse her på Jorden så har det ført til enorm undertrykkelse av gudinne-kraften. Og de gamle sivilisasjoner jeg har nevnt har hyllet og vært i ett med gudinne-kulturen/kraften. Så det er å gjenaktivere dette for å skape mer balanse til Moder Jord pga enormt mye maskulin kontroll for å si det enkelt. Det vil si at det intuitive(høyre hjernehalvdel),følelser,kreative,clairvoyante,spi rituelle,indre barn osv har blitt kraftig undertrykket de siste 2000 årene spesielt her på Jorden - mens det analytiske,intellektuelle osv - ensidig bruk av venstre hjernehalvdel har ført til en voldsom distansering fra Moder Jord/Naturen og hvem vi egentlig er. Dette har gamle sivilisasjoner som har fulgt lignende ordener som Melchizedek-ordenen endel løsninger på å hente tilbake tapt visdom og gammel visdom om gudinne-kulturen. For å balansere Moder Jord igjen. Endel aktiveringer rundt dette spesielt siden 1987 da det var en slags astrologisk hendelse som åpnet opp for endel aktiveringer rundt omkring på det eteriske og astralplanet.
http://rahelio.homestead.com/Harmonic_Convergence.html
Som også handler om aktivering av vår individuelle historie og Jordas historie. Og at Jorden er en del av en kosmisk familie. Flere og flere erfarer dette nå. Det blir mer og mer vanskelig å benekte og undertrykke dette.
En av hovedgrunnene til Atlantis sitt fall var nettopp undertrykkelse av gudinne-kulturen og det var snakk om utsletting av endel krystaller(som er Jordas hjerteforbindelser til Jordas indre eteriske plan). Det skjedd for ca 12-13000 år siden. Og det har ligget i vår underbevissthet som en slags sperre mot det multidimensjonelle inntil de siste 20 årene så har det blitt gjenaktivert og flere og flere våkner opp og får vite sitt opphav fra andre dimensjoner. En kan ta det jeg sier som eventyr, men for fremtidige generasjoner vil dette være grunnleggende basis i deres esoteriske lære ang det å være et menneske. Sjamaner verden over har vært dyktige å bevare gudinne-kraften. Men nå er det nye typer mennesker som aktiverer endel av sitt stjerneopphav som vil hovedsaklig være med å bære videre gudinne-kraften - ikke bare her på vår planet - men også forbindelser til andre dimensjoner og stjernesystemer.
Alt det jeg sier har en sammenheng og i de eteriske sfærer kan man få tilgang til samme informasjon og gjenerfare dette på forskjellige måter. Kombinasjon av sjamanisme og gamle sivilisasjoners eteriske lære om kontakt med andre dimensjoner og stjernene vil bli mer og mer vanlig. Og det er naturlig. Det er i tråd med evolusjonsbevisstheten. Det er uungåelig. Moder Jord vil at vi skal huske vår opprinnelse og ikke minst få en mer solid kontakt med hennes hjerte-chakra - hennes indre - som er av krystaller. Krystaller har blitt mye brukt i gudinne-kulturer og nå har det blomstret igjen de siste 20 årene. Jeg forstår hvorfor utifra egne erfaringer. Visse krystaller kan gjenaktivere vår multidimensjonale potensialet via vår DNA. Og kan gjenaktivere kontakten med Jordas hjerte, som er laget av iron crystal. Vi er ikke 100 % jordet før vi har aktivert den type kontakt. Det har vært enorm frekvenskontroll rundt dette som minner mye om det som skjedde i Atlantis. Derfor er en av hovedgrunnene til at Atlantis har endel hemmeligheter om hvem vi egentlig er og som blant annet det gamle Egypt med Ra,Thoth,Horus og andre i spissen var med å aktivere i sin tid. Og som nå blir aktivert blant annet i Order of Melchizedek. Endel eteriske forbindelser har åpnet opp igjen. All info jeg sier er fra Akashic Records - eterisk biblioteket. Alle kan få tilgang til det.
En ting som kreves er at man jobber med seg selv og sin kommunikasjon med høyere selv. Og blant annet vil løse opp all karma fra tidligere inkarnasjoner - løse opp all ego-identitetsmønstre. Sjamanisme har jo gudinne-kulturersfrekvenser i seg og er nyttig i dette. Men uten kontakt med stjernene så er vi ikke fullkomne mennesker. De er ikke der til pynt liksom. Vår sjel inneholder det samme som en stjerne gjør av energi. Tror du meg ikke? Jeg snakker av erfaring og har erfart det flere ganger i sjamanseremonier med kraftplanter,som er en av mange flotte verktøy innenfor sjamanismen og skape dialog med det fullkomne mennesket. Dypere dialog med Moder Jord og stjernene. Vi er stjerner - ja - fordi sjeler inneholder det samme av energier som en stjerne gjør. Og vi kan gjenaktivere endel koder via hellig geometri, som man kan studere blant annet i
FLOWER OF LIFE VOLUME I OG II bøkene til Drunvalo Melchizedek. Han har mikset vitenskapelig informasjon(han er faktisk vit.mann selv) og eterisk-esoterisk erfaring og kunnskap. Det gjør det ganske balansert.
Det er info via vår høyere selv og via det eteriske planet som en kan se på som eterisk bibliotek som en kan lese om ens tidligere inkarnasjoner og jordas historie. En kan aktivere dette i meditasjoner og sjamanseremonier. Så vil man tiltrekkes oppstegne mestre,engler,erkeengler m/flere som vet endel om dette jeg har sagt.
Stille sjamanisme er fint - da kan man også på nullpunktet av vår bevissthet - NO TIME - NO SPACE-frekvensen også stille seg inn på eteriske sfærer som inneholder informasjoner som jeg har nevnt og uendelig mye mer.Det handler om å våge å løse opp all karmisk baggasje fra tidligere liv. Det er en av flere hoveddeler av Order of Melchizedek-skolen å gjøre det. Og skape dypere allianser og forbindelser ikke bare til Moder Jord og Naturen,som sjamaner har vært vant med - men også stjernene...andre dimensjoner. Våre søstre og brødre andre steder i vår galakse har ventet på å komme nærmere oss. Og det vil skje fra 2012 og videre.
og være åpen for at vi er MASTER BEING of LOVE and LIGHT. Og at aktivering av vårt fulle seksuelle potensialet ligger i kundalini og tantra-frekvenser.
Melchizedek-ordenen er blåkopi av det fullkomne menneske-utdanningen. Og det finnes mange lignende utdanninger om man gjenaktiverer endel fra tidligere livs læringer fra gudinne-kulturer som jeg har nevnt. Og dra til disse kraft/hellig-stedene er også med å aktiverer. En får gjøre det man tiltrekkes mot. Jeg tiltrekkes mot eterisk lære om det å være et 100 % HELT og BALANSERT menneske. Det er å inkludere ens stjerneforbindelser. Og maya-kalenderbevisstheten er med og hjelper dem som velger en slik vei. Sjamanismen er en bærer av gudinne-kulturarven verden over gjennom historien. Nå vil andre typer former for eterisk og esoterisk læringer overta mer og mer for fremtidige generasjoner. Balansere sjamanisme og ordener som Melchizedek o.l. er ikke så dumt i disse tider.
Jeg liker å dele informasjon som gir meg endel resonans. Jeg har gått igjennom tøffe utfordringer og innvielser på forskjellige måter i livet. Og det har også blitt noen feilspor. Men det siste året(siden Peru-turen i sept-okt 2006) så har jeg aktivert flere koder i min bevissthet, som har med tidligere liv læringer - og dermed har også jeg aktivert en informasjonsflyt via eteriske nivåer rundt omkring på Jorden. Og det har også ført til at jeg har vekket til live Pleiade-opphavet - som ikke i seg selv er unikt,fordi alle har forbindelser der - men det var dette med å være bevisst på det og aktivere den form for bevissthet. Det er mye informasjon om menneskeenheten som en ikke kan bare lese seg til - en må ha koder som en har aktivert og som kommer fra tidligere liv - ikke bare her på Jorden,men også andre steder i vår galakse. Og om det er for fjernt eller for fantasifullt det jeg kommer med så respekterer jeg det helt ut - men jeg forventer å lese om svar med utdyping og ikke ensidig som dette:
"Dette er tull og fantasier...period"....jeg forventer mer utdypende svar. Jeg utfordrer meg selv og alle her på Sonen egentlig å gå bak vår eksistens - hvem vi egentlig er og jeg har endel informasjon jeg har verifisert og kommet borti det siste året spesielt,som jeg mener har mye for seg. Det er flere og flere som kommer borti slik informasjon. Og det er også endel kanaliseringer i bildet. Jeg er heller ikke interessert i debatter om mitt forhold til kanalisert materiale og slikt før 2006...fra og med Peru-turen 2006 så har jeg aktivert flere ting fra tidligere liv - og jeg liker å si som det er og ikke gå rundt grøten. Enkelt,ærlig og direkte kommunikasjon er min greie. De som kjenner meg sånn noenlunde vet at jeg har noe å fare med til en viss grad iallefall - og så er det noen som ikke kjenner meg som kan misforstå det jeg kommer med. Jeg er ikke her for å konkurrere om jeg vet best eller jeg er bedre enn Ailo eller andre eller være negativ til andres tanker osv...
Jeg er her for å dele informasjon og så kan dere bedømme den infoen jeg ønsker å dele. Jeg er ekstremt glad i menneskeenheten og ønsker at alle som ønsker å være åpne for den infoen jeg kommer med via mitt høyere selv og andre kilder skal få vite om disse tingene. Det er en enormt stor drivkraft. Jeg har mitt å jobbe og stri med ang den personlige utviklingen. Men mitt høyere selv vet best - det er min indre veileder. Den har guidet meg til det jeg kommer med. Jeg forventer ikke at alle skal sluke alt det jeg kommer med rått - jeg er heller ikke for å selge et budskap eller informasjon om dere skjønner hva jeg vil. Jeg er her for å "vekke" noe i dere - som også handler om å vekke noe i meg selv. Informasjon,debatter og postinger relatert Melchizedek,2012,Pleiadene,multidimensjonelle osv...kan virke som science fiction for noen - men om man studerer og møter mennesker som erfarer disse tingene så vil man se at de er helt vanlige mennesker - de innehar mange fine egenskaper som mennesket. Og de toucher på informasjon som virkelig kan vekke harme,latter,irritasjon og sinne hos noen - glede,jubel,lettelse osv hos andre.
En kan aldri være for sikker på hva som egentlig er riktig eller ikke. Jeg følger bare min indre veileder - som jeg har mer og mer fått bekreftelse er mitt høyere selv. Det er for meg en lettelse,fordi det er en del av oss som trenger å få næring - og som ønsker en sterkere dialog med oss selv. Og vårt potensiale som menneske er jo uendelig stort om man virkelig våger å gå den veien som innebærer å løse opp all karmisk baggasje fra tidligere inkarnasjoner blant annet. Og det er mange som har gjort det før og som gjør det nå pga vi er i en avsluttende evolusjonssyklus her på Jorden. Evolusjonsbevisstheten aktiverer endel ting nå her på Jorden for alle mennesker på forskjellige måter. Alle merker at noe skjer i en selv og rundt der en bor osv.
Jeg er iallefall ydmyk nok til å si at jeg ikke har alle svarene - og for meg er dette ikke bare å hente inn vanlig informasjon. Men å verifisere og gjenerfare - gjenaktivere noe en har erfart før. Og jeg har gått runder i dette livet for å innhente informasjon som jeg har blitt veiledet og styrt til. Verifisert det og gått riktig spor her og kjent på det å være på feil spor også. Så det har vært veldig nyttig. Det er det som jeg er bevisst på så får andre være bevisst på hva de skal gjøre og er tiltrukket i sine liv. Vi spiller alle en rolle i det store spillet som skjer på Jorden. Og vi lever i en utrolig fascinerende tid på Jorden. Aldri har den teknologiske utviklingen skjedd så fort på kort tid og det er også speilbilde på jordas kollektive bevissthet....og det akselrerer i større og større fart nå og det er meningen at det skal skje i henhold til Maya-kalenderen. Tiden vil vise hva som vil skje fremover mot 2012 og etter det. Det viktigste er for meg å være mest mulig i NUET som det går an å være - og være mottakelig for det min indre veileder skal gi meg av veiledning der og da. Her og Nå. Alt det jeg kommer med er i tråd med den esoteriske og eteriske læren fra det gamle Egypt,som aktiverte "samme" type esoterisk og eterisk lære fra Atlantis, som rommer alle våre positive og negative sider i vår bevissthet.
Om vi er bevisst på at vi har levd "før" så gir det en slags resonans det jeg snakker om. Da forstår vi lettere hva vi speiler i andre. Og den baggasjen vi tar med oss i vår bevissthet fra fødselen av. At det finnes gudinnekulturer i fortiden som var mer "opplyste" enn diverse sjamankulturer om multidimensjonelle og vår stjerneopphav er noe jeg har erkjent nå nylig og gjenerfart. Sjamankulturer har også bevart gudinne-kraften som jeg har nevnt,men det har vært ensidig rettet mot Moder Jord og hennes allierte her i Naturen og i åndeverdenen rundt på vår planet. Mens gudinnekulturer som jeg snakker om som ble kalt for Children of the Light,diverse ordener i andre gamle sivilisasjoner blant Druider,Mayaer,Inkaer,Aztekere,det gamle egypt,atlantis,lemuria m/flere.
Nå har jo nord-amerikanske indianere alltid vært opptatt (flere av dem) at vi egentlig stammer fra Pleiadene blant annet. Så de har jo hatt en slags dialog med stjernene som de nevnte gudinnekulturer.
Står de bare der til pynt?