GjenopprettetMedlem
Jeg har sett jesus for ikke så lenge siden ,han kom med en esel,og jeg kunne ikke løfte opp hodet og se ansiktet hans fordi jeg var ikke ren nok til det.
tror det var han ,fordi jeg knelte.
GjenopprettetMedlem
Så du er fullkommen du da - og vi andre ikke?
GjenopprettetMedlem
Jeg oppfattet Dimis ord som et hint om ydmykhet.....
Anonymous
"bluestorm":
Jeg oppfattet Dimis ord som et hint om ydmykhet.....
Blant annet. Veldig bra observert. Men i en verden og kultur hvor "janteloven" er sterkt forankret i den norske kulturen f.eks - så vil slike programmerings-verktøy og mantraer jeg kommer med fra Order of Melchizedek høres ut som det mangler ydmykhet. Men en får det man er klar for(som Malaika sier i et annet innlegg) fra de åndelige sfærer/andre dimensjoner - og de lærere man er mottakelig for. Det jeg kommer med her er "programmerings-mantraer" i vår bevissthet. Trene bevisstheten på å nå det fullkomne menneske - Master Being of Love and Light handler mye om å endre på det som er med å bremser for en slik utvikling i ens tankesystemer(fra samfunnet og jordas kollektive bevissthet) - trossystemer(hva en tror på her og nå kan også være et hinder) - emosjonskropp(som har endel avtrykk fra tidligere inkarnasjoner). En får gjøre det man tiltrekkes mot og min sjel tiltrekkes mot alt det som jeg sier her i denne tråden og andre ang Master Being of Love and Light - som handler om å gjenforene alle inkarnasjoner og løse opp all karma. Er man klar for det - så er man klar for det. Det er det ingen andre enn deg selv som kan erfare det her og nå på Jorden,men i andre dimensjoner så vil man også "se" om diverse sjeler er klar for det eller ikke.
Jeg skal ta opp emnet "Nøkkelen til å gjenforenes med Høyere selvet er via ens forbindelser til Indre Barn". Vårt indre barn er nøkkelen til å gjenforenes og få bevisst kontakt med vårt Høyere Selv, som er tilknyttet 12 Høyere Selv i vår galakse(inkl Pleiadene(forfedrene her på Jorden flere steder har hatt kjennskap til det pga de var generelt på høyere bevissthetsnivå og bedre tilknyttet sine Høyere Selv,som har forbindelser til multidimensjonale selvet i vår galakse og Universet) og Sirius blant annet). Min sjel og indre veileder(høyere selv) ønsker at jeg skal hente tilbake endel informasjon og erfaringsmaterialet - minner - reaktivere dem - fra gamle sivilisasjoner som oppnådde høyere former for bevissthetsnivåer enn det vi er vant med i dag(noen tusener har klart det i de siste 20 årene - men det vil bli mangedobbelt i årene som kommer frem mot 2012 og etter det). Og det er endel Ancient Knowledge som man kan få tilgang til ved å aktivere visse ting og tang. Blant annet ved å reise til pyramidene i Egypt, Machu Picchu, Sedona,Mt Shasta,Glastonbury og mange andre kraftsteder hvor endel informasjon og dimensjonsportaler har blitt åpnet i disse områdene de siste 20 årene. Og det handler om å være mottakelig for informasjon og det en får opp der og da på slike steder. Vi kan se på vår hjerne som organisk computer og laste ned Ancient Knowledge fra våre forfedre som har ligget i dvale - ikke har vært mulig å få kontakt med noe særlig de siste 2000 årene - men fra og med 1987 så har det skjedd endel reaktiveringer på diverse steder. Og min sjel tiltrekkes ekstremt mye å dra til slike kraftsteder for å laste opp mer informasjon og energier fra disse stedene på forskjellige måter via bevisstheten og ens organiske computer(hjernen). Jeg liker å dele med informasjon som er tilgjengelig om man åpner forbindelser til Høyere Selv og virkelig har bra forbindelser til sitt indre barn, som igjen har forbindelser til Jordas indre barn.
Jeg vil snu på ydmykhetsflisa og stille dette spørsmålet - er vi ydmyke nok til å erkjenne at forfedrene hadde mer solid kontakt med "stjernene" og andre dimensjoner og vår generelt på høyere bevissthetsnivåer(da snakker jeg om Lemuria,Atlantis,det gamle Egypt og andre gamle sivilisasjoner som kalte seg for Children of Light) og innehar tilgang til Universell informasjon om menneskeenheten(via Akashic Records o.l. )enn det vi "trodde"? For meg er det ingen tvil. Jeg har erkjent det spesielt de siste 1,5 året. Siden Peru-turen 2006 så har jeg gått i slike erkjennelsesspor og trangen til å hente opp slik kunnskap som de hadde - som vi har - fordi vi har også levd i de epokene der!
"No teacher can teach us anything new. But they can remind us what we knew before." Et interessant mantra. Vi mennesker vet mye mer enn det vi aner og når en stadig reaktiverer informasjon via Høyere Selv blant annet(om man trener å verifisere ens erfaringer og informasjon som dukker opp på forskjellige måter) så vil man forstå at flere gamle sivilisasjoner som det gamle Egypt har mye å vise oss - som det kan være vanskelig å tro på -men det er opp til oss å åpne opp for dette om man stiller seg inn på indre barn-frekvensen som har med åpenhet,nysgjerrighet,ikke-dømmende atferd,lekenhet og hva det innebærer - indre barn som igjen har forbindelser til den lille Moder Jord-jenta på 2-6 år - som igjen har forbindelser og nøkkel til å åpne opp for vårt Høyere Selv-forbindelsene - som igjen har forbindelser til andre dimensjoner,solsystemer,galakser,stjerner og you name it.

GjenopprettetMedlem
Hvorfor tror du at noen romvesener eller gamle sivilisasjoner er mer utviklet en deg eller oss? Kan ikke være det at det er nettopp du som er den høeste kraft. Hvorfor alle de teoriene om romvesener og andre stoff mener at vi er dumme og lemuria og atlantis var mye bedre. Man ydmyker seg over seg selv, sine gode handlinger og tanker.Man takker sine støtte spillere.Når ,man gjør noe riktig og når sine gode mål ,så er man stolt og ydmyk på samme tid samme som dine støtte spillere. Vi utviklet oss feil mener de teoriene?

Anonymous
"dimi":
Hvorfor tror du at noen romvesener eller gamle sivilisasjoner er mer utviklet en deg eller oss? Kan ikke være det at det er nettopp du som er den høeste kraft. Hvorfor alle de teoriene om romvesener og andre stoff mener at vi er dumme og lemuria og atlantis var mye bedre. Man ydmyker seg over seg selv, sine gode handlinger og tanker.Man takker sine støtte spillere.Når ,man gjør noe riktig og når sine gode mål ,så er man stolt og ydmyk på samme tid samme som dine støtte spillere. Vi utviklet oss feil mener de teoriene? :o
Dimi - hvem var det som erfarte Lemuria,Atlantis og andre gamle sivilisasjoner som hadde solid kontakt med stjerner og andre dimensjoner? Det var meg,deg,alle her på Sjamansonen og hele verden som lever her og nå. Men det var dette med å huske minner fra den gang. Og gjenaktivere det handler om å gjenaktivere fortid-nåtid-fremtid i ett. Det er det som skjer for mange nå.Og for min del har det ført til at jeg utdanner meg innenfor Melchizedek-ordenen fra det gamle Egypt. Jeg VET av erfaring at de sivilisasjoner du nevner og det gamle Egypt - inka-rikets og Maya-rikets gull-alder ang bevissthetsnivåer - så var de generelt på et høyere nivå enn det vi er nå,fordi forbindelsene til andre dimensjoner var mer vanlig og sterkere. De samme forbindelsene har vært stengt i de siste 2000 årene - men har blitt gjenaktivert i 1987.Det er ikke noe jeg har funnet på - den infoen er en del av meg - min sjel - høyere selv. Og det handler om å gjenaktivere det om man føler seg tiltrukket til det. Nå vil Jorden gå inn i Golden Age of Aquarius(i samsvar med Maya-kalender - og evolusjonsbevisstheten) - er i startfasen på en måte - mange våkner opp av sin jordiske dvale og henter tilbake kunnskap de visste om før.
Sjamanprester(eller egentlig bare prester som inkaene,mayaene,druidene,de gamle egypterne mm kalte seg for utifra diverse innvielser de gikk igjennom)hadde kjennskap til andre dimensjoner på et høyere nivå gj.snittlig enn det folk erfarer i dag. Men det vil skje enorme endringer på det og det skjer nå og har skjedd de siste 20 årene. Endel gjenaktiveringer av kraftsteders energier inkl dimensjonsportaler iform av diverse hellig geometriske koder som påvirker alt levende vesener og Naturen her på Jorden og ikke minst vår bevissthet.
Nei, vi utvikler oss akkurat der vi skal utvikle oss - men det var dette med å gjenaktivere minner fra tidligere inkarnasjoner. Vi har alle erfart mange forskjellige roller. Og det skjer nå endel utspilling av roller fra andre liv. Det er det som alltid har skjedd her på Jorden. Og løse opp all karma er jo for noen et mål i seg selv inkl mitt.