Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg våknet opp her en dag og etter jeg hadde satt meg opp på albuene i senga,da ser jeg en lapp i taket, det var en notis,
lappen kom hakkende mot meg i flukt med taket. Jeg lo litt pga. dette var uventet, og artig opptreden av et syn.
Og var veldig klar å se på. Dette varte vel i ca.11-12 sec.
På lappen står det - LN 2 R- har prøvd å tenkt på dette når jeg har ro rundt meg, hva står dette for innen rune skift tro??
Noen som vet?
Det er ikke sikkert det betyr noe men, prøver alikevell å tenke litt på det. Tenkte på runene Hagl Is 2 Reid.
Mulig jeg er på viddene nå men men.

GjenopprettetMedlem
Hi there reta,
It seems to me that the runes are telling you that you will have an unexpexted recovery and your soul will melt and you will move towards the Gifu rune with a lot of harmony in your life.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
Det jeg ser er Laug, Naud 2 Reid. Laug har med det forfriskende vannet og gjøre. Det rensende og oppfriskende vannet. Naud har med nødvendigheter å gjøre. Naud er forbundet med de tre nornene, og denne runen kan brukes for å gripe inn i livets vev. Man ser nødvendigheten av å gjøre det som trengs for å gripe inn i veven. Vet ikke helt hva to tallet står for. Reid er jo bevegelse, en indre eller ytre reise. Kobles ofte med en kjerre eller vogn. Også til lynet når jeg tenker meg om.
Ser man dette i sammenheng så ser jeg at du trenger en renselse, en som er nødvendig for å komme deg videre på din reise. Denne renselsen kommer ikke til å være bare behagelig, men er
nødvendig for å få deg i en ny bevegelse.
Vet ikke om dette treffer deg, gjør det ikke er det bare å forkaste det

GjenopprettetMedlem
Hi reta,
Dont be afraid of your journey, we all shamans have been through mysterious things that have tought us alot. Be calm in the stormy weather and prepare yourself for something magic.
A shamans way is not the ordenary way.
Peace and love
GjenopprettetMedlem
Hi again reta,
I beleve you should conntact Nurnorna the Goddesses of destiny and get some guidens before the storm sets in. They can help you through any hardship that might be in your path.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
Tusen Takk for gode svar,
Drømmen jeg hadde før jeg våknet var om frykt, Men frykten ble glad i meg,
vi berørte hverandre og kunne tydelig kjenne varmen fra denne hunden, som angrep først men så ble ydmyk som et lam.
Grunnen til dette var at jeg ikke måtte bruke ord i drømmen pga, dette visste jeg ville gjøre hunden mer aggresiv.Handlet ut i fra instinkt.
kun kropps språk.Har veldig godt forhold til hunder, men hunder er gode til å sense frykt.