Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hvilke tanker og meninger har dere om det å bli født som en ny sjel, ikke gjenfødt.????
GjenopprettetMedlem
Uten å kunne si at jeg har tenkt nøye på akkurat dette, tror jeg ingen som blir født som menneske, er helt nye sjeler.
Derimot kan vi bli gjenfødt på ny i en en helt ny sjelesyklus.
GjenopprettetMedlem
så hva er "nytt"?

For et lite barn er stjernehimmelen "ny"
natten er "ny."
Ny betyr bare: ikke sett før.
Ett "nytt"  kneipp brød kjøpte jeg idag.f.eks.
I dag så jeg en "ny" hule i fjellveggen,f.eks.
Vi skalter å valter med ord å symboler uten å bry oss særlig om  hva de innebærer.
En ny sjel,tenker jeg er som et lite barn,renset for skam å skyld,og med et  nytt blikk på verden.
Jeg er selv en av disse nye sjelene,som ikke er gjenfødt,men er gjenoppstått,etter lang tids ventende i sjelenes elv.
nå er tiden inne for oss nye sjeler å gjenkjenne jorden som vårt opprinnelige hjem,og finne tilbake kjærligheten til den
slik som den gang.
Når jeg døde,ble jeg ikke gjenfødt,men ble ett med fjellenes indre,og jordens mørke,for å lære om andre eksistens plan
Nå er jeg ennå  i gjenkjennelses prosessen.,til tross for mine 40 år.
GjenopprettetMedlem
Dette var utrolig vakkert beskrevet, Teleterkji! jeg bøyer meg i støvet for den beskrivelsen.
GjenopprettetMedlem
Jeg er enig. Ett kneipbröd er bedre en en Loff. Men ikke besdandig.

Ps. Reker
AdsBot [Google]
Ja, enig med Bluestorm!
(hehe Vakker Forvandling)

"teleterkji":

Når jeg døde,ble jeg ikke gjenfødt,men ble ett med fjellenes indre,og jordens mørke,for å lære om andre eksistens plan
Nå er jeg ennå  i gjenkjennelses prosessen.,til tross for mine 40 år.

Spennende! Betyr det at du da ikke trenger å løse opp i karma / slektshistorien / tidligere familiemønster?
GjenopprettetMedlem
We all come from here Liljan.
GjenopprettetMedlem
Flotte innlegg, tusen takk for deres tid og refleksjoner å meninger. :eusa_clap: :wub:
GjenopprettetMedlem
Fikk vite at min sønn var en ny sjel, og at jeg måtte ta godt vare på han, noe jeg gjør.
Nysgjerrigheten hans er ustanselig, og spørsmål i det vide og det breie, I dag skal han få bli med å renske mitt hjorte skinn som skal på tromma etterhvert.Han skal få se og erfare verden med sine øyner og følelser.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Reta ta vare på vär sjel. Alle har sin vandring.