Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hvilke tanker og meninger har dere om det å bli født som en ny sjel, ikke gjenfødt.

?
GjenopprettetMedlem
Uten å kunne si at jeg har tenkt nøye på akkurat dette, tror jeg ingen som blir født som menneske, er helt nye sjeler.
Derimot kan vi bli gjenfødt på ny i en en helt ny sjelesyklus.
GjenopprettetMedlem
så hva er "nytt"?
For et lite barn er stjernehimmelen "ny"
natten er "ny."
Ny betyr bare: ikke sett før.
Ett "nytt" kneipp brød kjøpte jeg idag.f.eks.
I dag så jeg en "ny" hule i fjellveggen,f.eks.
Vi skalter å valter med ord å symboler uten å bry oss særlig om hva de innebærer.
En ny sjel,tenker jeg er som et lite barn,renset for skam å skyld,og med et nytt blikk på verden.
Jeg er selv en av disse nye sjelene,som ikke er gjenfødt,men er gjenoppstått,etter lang tids ventende i sjelenes elv.
nå er tiden inne for oss nye sjeler å gjenkjenne jorden som vårt opprinnelige hjem,og finne tilbake kjærligheten til den
slik som den gang.
Når jeg døde,ble jeg ikke gjenfødt,men ble ett med fjellenes indre,og jordens mørke,for å lære om andre eksistens plan
Nå er jeg ennå i gjenkjennelses prosessen.,til tross for mine 40 år.
GjenopprettetMedlem
Dette var utrolig vakkert beskrevet, Teleterkji! jeg bøyer meg i støvet for den beskrivelsen.
GjenopprettetMedlem
Jeg er enig. Ett kneipbröd er bedre en en Loff. Men ikke besdandig.
Ps. Reker
AdsBot [Google]
Ja, enig med Bluestorm!
(hehe Vakker Forvandling)
"teleterkji":
Når jeg døde,ble jeg ikke gjenfødt,men ble ett med fjellenes indre,og jordens mørke,for å lære om andre eksistens plan
Nå er jeg ennå i gjenkjennelses prosessen.,til tross for mine 40 år.
Spennende! Betyr det at du da ikke trenger å løse opp i karma / slektshistorien / tidligere familiemønster?
GjenopprettetMedlem
We all come from here Liljan.
GjenopprettetMedlem
Flotte innlegg, tusen takk for deres tid og refleksjoner å meninger.

GjenopprettetMedlem
Fikk vite at min sønn var en ny sjel, og at jeg måtte ta godt vare på han, noe jeg gjør.
Nysgjerrigheten hans er ustanselig, og spørsmål i det vide og det breie, I dag skal han få bli med å renske mitt hjorte skinn som skal på tromma etterhvert.Han skal få se og erfare verden med sine øyner og følelser.

GjenopprettetMedlem
Reta ta vare på vär sjel. Alle har sin vandring.