Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Kvinnegruppe.
Ønsker å delta i trommegruppe hvor alle deltagerne er kvinner, er du i ei gruppe og ønsker å invitere inn en person til, kontakt gjerne meg.
Eller jeg tar gjerne initiativet til å starte opp ei slik gruppe, ønsker du å bli med, kontakt meg.
Har en del erfaring fra tromming, sjamanistisk forståelse og ønsker å utforske mer om kvinnelige sjamaner.
GjenopprettetMedlem
Bor i Oslo.
Har god plass i leiligheta jeg bor i, om enn ikke alltid anledning til omfattende tromming her.
Men på ei anna side, ingen naboa har frem til nå klagd.
Kan muligens også skaffe et lokale for enkelte treff.
Leser nå ei bok om kvinnelig sjamanisme, inspirerende!
GjenopprettetMedlem
Da bor du for langt unna der jeg bor. Har vært med i en kvinnesirkel gjennom en del år. Det er fint på mange måter. Tror på at det er fint med både slike grupper og blandede grupper

Håper du finner dine

GjenopprettetMedlem
hei jeg vil starte en kvinnegruppe i arendal en gang i seks uker en hel lordag kanskje du har lyst tila vaere med hilsen meggie
GjenopprettetMedlem
Jeg skulle gjerne vært med (bor i Drammen) men jeg liker nok best blanda energier... Men ikke for det, finner man ett sted blir jeg gjerne med, altså, for jeg har altfor få muligheter til å få tromma noe særlig der jeg bor nå.
GjenopprettetMedlem
jeg tror vi starter i mars jeg skal sende deg en bekjed
GjenopprettetMedlem
Hei:) har det blitt starta noen kvinne trommesirkeler på østlandet? Har tromme, men har ikke lært å bruke den enda...