Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Hej

Håber I kan forstå og læse hvad Jeg skriver.

Jeg er meget interesseret i at lære at blive shaman.

Tænker på at gå ud i naturen og lave en udesidning/visionquest det må da give mig et svar om det er den vej jeg skal gå.

Men hvad siger I ?

Lige nu er jeg Reiki healer og igang med en 2-3årig uddannelse hos dimitri hardorff som clairvoyant og healer.

Det var under denne uddannelse at jeg opdagede at det nok er denne vej jeg skal gå.

For jeg for hele tiden kontakt med en Ulv og dens familie , og jeg prøver at følge med dem men der kommer ikke rigtig noget eller nogen.

Håber I har nogle gode råd og tips til hvad I synes jeg skal gøre.

Masser af lys og varme

peter.

snaden</t>
GjenopprettetMedlem
<t>findes der shaman skoler?

Ellerer er det bedst at få ene lærer,

eller bare ta ud i naturen og blive lært op der, af naturen selv?

ja jeg er fyldt med spørgsmål. :icon_biggrin:

Hvad ville I gøre ?</t>
GjenopprettetMedlem
Mulig jeg er litt "slem" nå, men det er ikke vondt ment... Føl på det hva som føles riktig for deg, hva som utelukkende gir deg gode følelser når du tenker på det. Det er hva som er riktig for deg. Man kan ikke si at den ene eller den andre måten å lære på er mer riktig enn den andre. Det som det er snakk om er å gå ut og gjøre sine egne erfaringer, for de er så mye mer verdt enn en haug teori. Man kan ikke gjøre krav på å kunne noe før en selv har gjort sine erfaringer. Når det er sagt er det jo greit å ha noen å diskutere med, som forstår hva det er snakk om. Ofte er det nok å nevne det en lurer på, så kommer svarene på "fastlåste" ting til en, uten at den som hører på har gitt en noe svar. De beste svarene er de som kommer fra ens indre, for det er ikke så viktig hva andre mener, men hva det betyr for DEG. Søk dine egne svar, ta med deg noen teknikker på veien og lev livet. Det er de beste råd jeg kan gi deg her og nå

Og ja, det finnes sjamanskoler... sjekk på framsida så finner du info

Lykke til videre
GjenopprettetMedlem
Ja... din vei kommer till deg, bara du slapper av, lytter och är åpen

Det är ingen idé att forcera noe.

Ja det finns utdannelse i den shamanska botekonsten.

Jonathan Horwitz har kurser i Danmark

http://www.shamanism.dk/

Sedan finns det ju många fler. Sjekk på framsida, som Viljesterk skrev. Där ser du Saivo sjamanskole.

Det ska ockdå finnas en tråd här på Sjamansonen, där alla som har kurser och verksamhet i hela norden, är uppräknade, men jag hinner inte leta efter den nu.

Själv går jag kurser hos Staffan Ljung, TBK i Sverige
GjenopprettetMedlem
Tak for svarene.

Jeg vil lytte og følge mig selv.