Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har slitt hele livet, og nå har jeg endelig funnet freden inn meg.. Og det ok bare 20 år. Jeg har gått gjennom det aller meste, svart magi, vold, psykiske problemer, 7 år med hardt rusmisbruk, politi, problemer hjemme og ute i verden.. Jeg har vært frisk nå i nesten 2 år, og begynner å forstå ting mer og mer. Og nå leste jeg Tao Teh Ching for litt tid siden og ble igjen fascinert av det spirituelle.
Nå trenger jeg bare hjelp til å kunne hjelpe andre. Bestefaren min var blandt de 5 største sjamanene i Finnmark for en 50 år tilbake, og ingen i familien min har enda kommet frem med at de opplever overnaturlige ting bortsett fra meg.. Nå møtte jeg en som drev med sjamanisme når jeg var sørpå for tre uker siden, og jeg visste der og da hva jeg skulle gjøre meg livet mitt. Jeg kan ikke stoppe det som har blitt gitt meg, jeg er nødt til å finne den positive styrken i det. Jeg trenger hjelp, hva kan jeg gjøre, jeg vet om så mange jeg vil gjøre noe for, men er redd for å gjøre skade.
Jeg skal lære meg sjamanismens kunst, og ingenting kan ikke stoppe meg! Jeg er klar.
GjenopprettetMedlem
ja du sier noe redd for å skade, du har ivertfall kommet langt med deg selv,
som tar opp denne delen, å som vi alle vet at det kan forekomme,
i form av ord å gjærninger, men ingen ønsker å se/dele
vi er jo kun mennesker med følelser og selverd, å når et medmenneske
som man har respektert hele livet
kan storme mot deg å klype deg i armen svart i øya forde at man reiser seg å går,
å smeller igjenn døra,
der å da i mitt hode så jeg at jeg sparka han så han gikk rett i gulvet,
isteden kom det ei kraftdose ut fra min munn,
som var uhøvla av kampens hete,
dette er ord som ikke kan tas tilbake, det som har skjedd har skjedd,
jeg er veldig lei meg, for mine ord for de, var værre en en blå arm, som leges fort
Påsketur vil du værra med på påsketur synger Øystein Sunde
Da synger jeg tilbake at eplet faller ikke langt fra stammen, når det gjelder tempramang :exclaim:
så da synes jeg, jeg burde være belærende å si, vi må være bevist vår kraft,
for den er det ikke av å på knapp på, gull medaljens bakside
Det kommer nok fra rett munn dette her, selvfølgelig er du klar :wub:
klem bast.
GjenopprettetMedlem
"Bast":
eplet faller ikke langt fra stammen, når det gjelder tempramang :exclaim:
så sant som det er sagt.. :I
takk for ett veldig bra innlegg Bast! Det betyr mye for meg
GjenopprettetMedlem
<t>Med all den erfaring du har gjort deg opp igjennom livet besitter du allerede en fantastisk kunnskap du kan bruke for å hjelpe andre. En av de mange definisjoner på ordet sjaman er "Såret Healer". Altså en som har lært å heale gjennom å gjøre seg selv hel.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg ønsker deg lykke til på din vei. Som whitecougar sier; du sitter på all den erfaringen og gjennom og heale deg selv kan du hjelpe andre.
RITA</t>
GjenopprettetMedlem
Jeg skriver under på denne...
Hexedoktor'n