Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei.
Var med på noen trommesirkler med Ailo midt på 90-talet. Og har sidan dette ikkje reist på trommer. Men no har det på ein måte brått blitt viktig for meg. Så dei siste 14 dagane har eg reist opp og ned etter evne til lyden av trommer på kassett. Så like brått oppdaga eg denne siten. Sa da så. Har vel behov for å sjekke ut om eg reellt opplever noko eller om det berre er fantasien som løper løpsk?
Er det nokon som kan seie noko om overgang frå vanleg merksemd til transe. Korleis oppleves dette. Nokre gongar har det vore ingen ting som har skjedd på reisene. Ein gong bleir eg veldig samla og varm og klar. Ellers så er det stort sett noko som skjer litt i det difuse om eg kan seie det slik. Til dømes i dag: Reise under jorda. Mål: Utforske "Tunnelen mot lyset" som eg og Elefanten min kom til i går. Gjennom tunellen ok, såg meg tilbake og såg at det var ei bru: med rennande lys som ei elv under. du utforske eg ventar her sa elefanten. Her kan du hjelpe deg sjølv, sa han og so sa han og eg kan hjelpe deg!
Gjekk oppover i ein sprial som vart til ei steinrose: med hol i midten som eg hoppa nedi. Laaaangt ned. Dette er djupare enn evigheten, tenkte eg. Endeleg nede: såg eg som eit sår i bakken eit arr. Legedom for dine sår tenkte eg, prøvde å ta av skorpene på såret i bakken, liksom svarte flak over lys bunnen under - så tenkte eg på mitt eige arr i panna. Hmm. Og snudde meg - tunell innover:
Såg eit bur, med lås. Fann nøkkel i lomma og låste opp - såg tomt ut. Så såg eg mange kasser innover med lås på og opna vel 6-7. Så følte eg behov for å dra heim. Møtte elefanten:
Og spurde om bur og kasser: Hemmelige ønsker og tilbakeholdte handlingar sa han at det var i kassene????
Men altså. Er dette berre eg som tullar med meg sjølv? Eller har eg faktisk vore på ei reise? hahaha. Det lurer eg liksom på.
Og veldig glad for venlig respons.
(Før eg ringer fastlegen min!!) neida, berre tulla.
mvh
meg
GjenopprettetMedlem
Hei,
Jeg vil beskrive forskjellen på reise og ikke reise slik: Jeg er på reise når min besvissthet er vendt innover, når det som skjer rundt meg er ting som jeg vet ikke er fysiske. Eks. elefant i tunnel....hm..da tror jeg ikke lenger at jeg sitter i senga mi gitt....

Ok, kanskje en dårlig spøk men du skjønner vel hva jeg mener???
Dessuten er den sjamanistiske vei - en ensom vei, og det er bare deg selv du kan stole på. Om det føles riktig for deg så er det riktig. Det er viktig å tillit til prosessen og være ekstremt nysgjerrig, grav og spørr alt du får foran deg...det er slik du lærer..Og de sjamanistiske reisene du har er dine, og det du opplever er for deg, slik at din tolkning av bilder, dyr eks. er den riktige.
Lykke til videre....

Elin
Anonymous
Eg er ikkje enig med twisted då h*n skriver "den sjamanistiske vei - [er] en ensom vei, og det er bare deg selv du kan stole på" - eg föler att eg ALDRIG er ensom lenger.. aldrig..... på gott och ont.
Djuret mitt er med meg heile tida (enkelte ganger drar hu väck, men hu kom alltid tillbake) + alle andre hjelpere og "välgörare" runt meg.. di hvisker o snakker. Dessutom, SER eg ju ånd i allt som lever, int hela tiden, konstant, men ibland FÖR ofte för att det ska vära helt ok syns eg.
Eg har prövd å få det å stoppe litt, og det har gått helt greit, men det er aldri riktigt tyst... eller tomt runt meg
Og eg stole ju blindt på dyret mitt, og på de ånder som eg vet hjelper meg. Eg er den eneste eg ikke kan stole FULLT på

...nå, så har jag det i hvart fall.
2 cents,
ThomasamohT
GjenopprettetMedlem
Jeg er enig med Tromman i det han sier

Når jeg sier at en Sjamans vei er ensom så tenker jeg på andre mennesker rundt deg. Fordi du jobber med mange ting som mange ikke forstår, også har du mange "forstår seg påere" som skal fortelle deg om hvordan du skal gjøre ditt og datt. Det jeg mente er at man må stole på det som man har inni seg og ikke la andre "forklare i hjel" det som skjer.
OK

Elin
GjenopprettetMedlem
Takk for respons.
Har ikkje kome så langt som Trumman i høve det å vere uensam - altså ha eit rikt indre univers.
Og veldig ening med deg Twisted på din siste kommentar.
Kjem på en sang av den avdøde britiske artisten Kevin Coyne: Talking to no one is hard, talking to some one is harder. Så på mange måtar er det om å gjere å holde kjeft. Samstundes som ein får behov for å dele sine ting med andre.....
Ha ein Lovely day
Jonny
GjenopprettetMedlem
you have planted a seed in this garden of souls
in time you will come to realize the presence of spirits
and these are teachers.do not believe in your mind,it tells you lies.
we are surrounded by life,in many forms,when we open our minds fully
the illusion of isolation disappears!!
have a great winter.