Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
nå har jeg fått meg en tromme helt selv

det er dog en remo tromme, men syntes ikke det gjør så farlig. kjøpte den av trommeverkstedet på alternativmessen. er veldig fornøyd med at jeg endelig har anskaffet meg dette, men en problemstilling dukket opp. er det ikke litt problematisk å gjøre drømmereiser med tromme når du må slå på trommen selv ? etter hva jeg har erfart er det viktig å være så avslappet i kroppen som mulig, og dette er jo litt vanskelig når du skal slå på en tromme. en annen ting er at om du skulle koble ut (eller inn da kansje) så vil man jo slutte å tromme... kansje ikke så gunstig eller ??
til slutt hadde det vært koselig med litt gennerelle tips om bruken av tromme til drømmereiser.
fred, og dans !
Anonymous
Grattis till tromma jazzkatten!
jag trummar ofta selv då jag arbetar - för det mesta faktiskt - man måste inte alls vara så dypt avslappa - man kan ju dansa och sjunga under resans gång, och ofta jobbar man ju med "klienten" underveis...
pröva dig fram - börja lätt - finn ljuden i trumman - hitta hjärtat - hitta soundet... lek med den
Anonymous
Gratulere med trommen

kos deg med tromma.. lytt og nyt lyden og ikke tenk på alt alt skal være perfekt ..

La lyden av tromma synge i ditt indre.. det er ikke sikkert du opplever de store reisene de første gangene.. Det kommer etterhvert...Om ikke det skjer er det ikke noe galt hverken med deg tromma eller måten du utfører tromminga på...

Kos deg lykke til

*Skapheksa*
Anonymous
takk for svarene

ja, det går vell å tromme alene. men er det ikke sånn at man danser til man kolapser da ? syntes nå det høres veldig snodig ut at man kan gjøre en drømmereise samtidig som man danser eller sitter å tromme jeg da men... får bare prøve meg frem =)
Anonymous
Jada det er mulig ..

Når du begynner og tromme la tankene komme til deg... opplev øyeblikket.. kjenn på magefølelsen og sinnet ditt hva det har lyst og oppleve..
Ikke heng deg oppi hva alle andre harfortalt deg om sine trommereiser...
Det er DIN trommereise og DIN opplevelse som er viktig for deg i nuet !!
Det er tanker du skal ha i hode før du starter tromminga...
Og det e du og ingen andre som setter dine begrensninger.. livet består ikke av problemer ,men kun utfrodringer... og la de være spennende og lærerik !!!..

*Skapheksa*

GjenopprettetMedlem
gratulerer med bomme.først må du sette i gang å bomme,lytte og puste.legg merke til at du skifter sinnstilstand.åndene kommer som små gisp av luft i mellomgulvet og i brystet.
en herlig følelse!
påkall trommeånden og be den hjelpe deg,før du legger utover.
lykkkkke tiillll!!!!!!!!!!!!!