Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
nå har jeg fått meg en tromme helt selv :) det er dog en remo tromme, men syntes ikke det gjør så farlig. kjøpte den av trommeverkstedet på alternativmessen. er veldig fornøyd med at jeg endelig har anskaffet meg dette, men en problemstilling dukket opp. er det ikke litt problematisk å gjøre drømmereiser med tromme når du må slå på trommen selv ? etter hva jeg har erfart er det viktig å være så avslappet i kroppen som mulig, og dette er  jo litt vanskelig når du skal slå på en tromme. en annen ting er at om du skulle koble ut (eller inn da kansje) så vil man jo slutte å tromme... kansje ikke så gunstig eller ??

til slutt hadde det vært koselig med litt gennerelle tips om bruken av tromme til drømmereiser.

fred, og dans !
Anonymous
Grattis till tromma jazzkatten! :)

jag trummar ofta selv då jag arbetar - för det mesta faktiskt - man måste inte alls vara så dypt avslappa - man kan ju dansa och sjunga under resans gång, och ofta jobbar man ju med "klienten" underveis...

pröva dig fram - börja lätt - finn ljuden i trumman - hitta hjärtat - hitta soundet... lek med den
Anonymous
Gratulere med   trommen  :eusa_clap:
kos deg med tromma..  lytt  og  nyt  lyden  og ikke  tenk  på alt alt  skal  være perfekt .. ::)
La  lyden av  tromma  synge i  ditt indre.. det er ikke sikkert  du opplever de store reisene  de første gangene..  Det kommer etterhvert...Om  ikke  det skjer  er det ikke  noe galt hverken med deg tromma  eller måten du  utfører  tromminga på... :innocent2:
Kos deg  lykke  til  :eusa_dance:
*Skapheksa*
Anonymous
takk for svarene :) ja, det går vell å tromme alene. men er det ikke sånn at man danser til man kolapser da ? syntes nå det høres veldig snodig ut at man kan gjøre en drømmereise samtidig som man danser eller sitter å tromme jeg da men... får bare prøve meg frem =)
Anonymous
Jada det er  mulig .. :razz:
Når du  begynner og  tromme  la  tankene  komme til deg...  opplev   øyeblikket..  kjenn   på  magefølelsen   og sinnet   ditt hva det har  lyst og oppleve..
Ikke  heng deg oppi hva alle    andre harfortalt deg  om sine  trommereiser...
Det er  DIN  trommereise og DIN opplevelse  som er  viktig  for deg i   nuet !!
Det er  tanker du  skal  ha i  hode  før  du  starter  tromminga...
Og det e  du og  ingen andre som setter  dine  begrensninger.. livet  består ikke av problemer ,men  kun  utfrodringer... og la de være spennende og  lærerik !!!.. ::)
*Skapheksa* :razz:
GjenopprettetMedlem
gratulerer med bomme.først må du sette i gang å bomme,lytte og puste.legg merke til at du skifter sinnstilstand.åndene kommer som små gisp av luft i mellomgulvet og i brystet.
en herlig følelse!
påkall trommeånden og be den hjelpe deg,før du legger utover.
lykkkkke tiillll!!!!!!!!!!!!!