Anonymous
Når en er på en måte kommet til en grense ang det man kan lære her på Jorden så kan man som du sier velge å fortsette å hjelpe i en eller annen form her på Jorden - eller dra til andre steder i Universe for å lære.

Yahoo Slurp [Bot]
Hej david
Jeg har siddet og læst hele denne debat igen. Og som du skriver med dine uko (ud af kroppen oplevelser) er jeg glad for du blev i denne verden. Man kan let bliver fristet til at blive på den anden side også kaldet "astral tramp". Ellers havde vi ikke denne fantastiske debat.
Jorden er ikke den eneste planet... Som jeg skrev kan jeg vælge om jeg vil tilbage til jorden og hjælpe menneskeheden til større indsigt, så de også kan blive "uddannet". Eller jeg kan vælge at være i kosmos/universet.
Reinkarnation er liv vi har levet før. vi får nemlig en opgave i hvert liv, som vi skal finde erfaringen af. Når vi har lært den erfaring går vi videre til næste liv til en ny opgave. osv. osv. hvis vi IKKE har fundet ud af erfaringen vil vi bare få den samme opgave i næste liv, indtil vi har fundet erfaringen.
Jeg er blevet ført tilbage i tiden, for at få fremtrukket den erfaring jeg fik i det liv. derfor ved jeg, at min sjæl er over 2500 år gammel, og måske endda mere?
Når vi lukker vores øjne her på jorden, lever vores sjæl videre og får indsigt, hvorefter vi vælger den mor der skal føde os i et nyt liv, fordi via hende, kan vi få den erfaring vi mangler, med den opgave vi har fået med os.
Det er meningen vi skal lærer de erfaringer at kende før får du ikke indsigten i det guddommelige, her mener jeg HELT TIL TOPS....
Så til alle, hver ting I oplever, kan være en erfaring, så kik godt efter måske er det lige den I mangler...
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Det er jo noen som mener at det bare er fra menneskets synsvinkel man kan snakke om reinkarnasjon, for at man egentlig lever alle livene samtidig.
Hmm et bilde på det..
jo hihi, hvis man f.eks. var juret på ei ku, det var hele deg, det kosmiske deg, og så projiserer du ned i en av pattene, ned i et liv i en kropp, og mens du er der nede på 'patten-nivå', så virker det som om du først er i den ene patten og så i den andre og så i tredje. men hvis du ser hele deg selv (hele juret) så ser du at du er i alle pattene samtidig, du prøver liksom ut forskjellige versjoner av deg selv samtidig.
jada veldig bra bilde :razz:
(noen vise menn leker faktisk med tanken på at vi er HELE kua.. den hellige Urkua

vel vel)
:p
psbot [Picsearch]

syns æ ser det for meg.... det med pattene altså....æ bare fulgte historien videre..ned i koppen osv....

GjenopprettetMedlem
"ædni":
syns æ ser det for meg.... det med pattene altså....æ bare fulgte historien videre..ned i koppen osv.... 
hehe så langt tenkte jeg ikke, det åpner jo opp helt nye dimensjoner, ned i koppen eller inn i kalven
hva er egentlig melken? og hva er egentlig koppen? og hvem er det som drikker?

psbot [Picsearch]
det ble jo enda morsommere

vi er en

nei æ får vel slutte tankerekka nu.....
Anonymous
Huga! Kurt Olsson ja... heja sverige
http://hemsidor.torget.se/users/8/80tal ... kurtot.jpg[/img]
Kurt - orkesterdame - Arne (kameraman)
Mvh,
Thomas
Anonymous
Kurt Olsson spurte også han Patrick Sjøberg(en gammel verdensstjerne - høydehopper for Sverige på 80-90-tallet) om HVOR BREDT han hadde hoppet...