Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jordas egen frekvens (Schumann Resonace) har vært 7,8 Hz I mange tusen år.
Etter 1980 har denne frekvensen økt til over 12 Hz. Dette betyr at 16 timer nå, er equadent med et 24 timers døgn. Tiden akselereres.
Mener og huske at en medisin mann / sjaman sa en eller annen plass, at når tiden kom til og akselereres så begynte alle og få det veldig travelt, da skulle vi heller ta det mer med ro.
Er det noen av dere som vet hvem det som sa det, eller er den noen jeg har drømt.?.
Hmmmmm.
GjenopprettetMedlem
Eric Pearl er ingen sjaman, men en amerikansk kiropraktor. Gjennom å formidle sine opplevelser som et verktøy for de gjenopprettende frekvensene har han skapt en revolusjon innen healing , bla.a. med boka si "The reconnection"  ("Vekk din indre healer") komplettert sammen med kurs og foredrag over hele verden det siste 10-året. Hans healingevner fascinerer og forundrer forskere og leger over hele verden.
Å lese denne boka og å oppleve det som følger i dens kjølvann har forandret mange menneskers liv og bevissthet, mitt eget inkludert.
Temaet tid, energi og materie er nevnt i eget kapittel "Om den store forandringen".... Anbefales for alle som er opptatt av Forandringen - også fordi han trekker linjene fra de gamle kulturene ....

kariw
GjenopprettetMedlem
"Namo":

Jordas egen frekvens (Schumann Resonace) har vært 7,8 Hz I mange tusen år.
Etter 1980 har denne frekvensen økt til over 12 Hz. Dette betyr at 16 timer nå, er equadent med et 24 timers døgn. Tiden akselereres.
Mener og huske at en medisin mann / sjaman sa en eller annen plass, at når tiden kom til og akselereres så begynte alle og få det veldig travelt, da skulle vi heller ta det mer med ro.
Er det noen av dere som vet hvem det som sa det, eller er den noen jeg har drømt.?.
Hmmmmm.

Hm.. er det noen som kjenner til dette og kan utdype det i en eller annen rettning?
GjenopprettetMedlem
Intressant :)
GjenopprettetMedlem
Jeg vet ikke noe om hva han sjamanen heter..
Men det står mye om det der i maya-profitiene, og år 2012. Det er jo veldig interessant.

Det var jo et skifte i verdner på 80 tallet. og der står det og at tiden vil gå fortere. Og at det blir et nytt skifte i 2012. Den 6 verden. en ny verden, der vi skaper verden selv på en måte. er ikke så flink og forklare. Men ser for meg at det vil være en verden der alle menneskene er mer opplyst, altså mer innsikt i alt. Og det den sjaman sa om at når tiden begynner og gå fortere, så må vi slappe av og ta det rolig.
Det tror og vet jeg er veldig viktig, og han har rett i det  :respect:
Og at vi sikkert har hatt nærmere besøk fra våre venner fra andre plasser i universet innen da. For det har vi, om noen trodde vi er alene i universet, det er vi ikke  :wub:  :wub:

kjærlighet fra hans og monica  :wub:
GjenopprettetMedlem
http://www.altnett.no/Arkiv/3834 her er det sankk om nye frekvenser som nærmer seg >:( annbefales å lese!
GjenopprettetMedlem
"Hans og Monica":

Jeg vet ikke noe om hva han sjamanen heter..
Men det står mye om det der i maya-profitiene, og år 2012. Det er jo veldig interessant.

Så sant, så sant! Det finnes ikke noen Maya-profetier som er eldre enn 20-30, max 40 år, og de er alle sammen kommersielt oppkokt vrøvl, skapt av luringer for å tjene penger på godtroende folk. Å kalle dem PROFITTIER: Genialt!
GjenopprettetMedlem
"K.H":

http://www.altnett.no/Arkiv/3834 her er det sankk om nye frekvenser som nærmer seg >:( annbefales å lese!

Ja, den er ustyrtelig morsom å lese, hvis man har innabords litt faktakunnskaper fra skolen, se:

http://sjaman.com/component/option,com_ ... 3.msg73512

P.S. Frekvens er et mål for svingninger, og det er meningsløst å si at de "nærmer seg" ...
GjenopprettetMedlem
Passopp,

Frekvensen av antall svingninger pr sekund kan nærme seg et bestemt mål eller minke i frekvens.
Dette gjøres blant annet i atomreaktore.

Og hvis du vil ha en referanse så beklager jeg at denne er så vag

Oxford advanced physics, diagrams, mener jeg den het

Angående dette med mayaprofetier så døde de fleste mayaene lenge før de fikk overlevert sine kunnskaper.
Og ingen av de mayaske stelaer er fullstendig oversatt og det er lite av det som er ferdigtolket av deres månedssystem og stjernesystem heller slik jeg forstår teksten. (National Geographic aug 2007)(Amerikansk utg)
Men at det ligger mye kunnskap der, det er det ingen tvil om. Men å sette absolutte tall på et system som ikke er ferdig analysert, det er jeg skeptisk til. Men deres astronomiske system er meget interessant, men personlig digger jeg jordlivet.