Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Drømmer du?
Anonymous
Ja
:biggrin:
Sensis [Crawler]
Hei.

Når man starter ett nytt emne, ønsker jeg at man presenterer et tema til diskusjon, eller at man vil dele en opplevelse eller fremføre en påstand eller et standpunkt.

Så jeg ser gjerne at man bidrar med mer enn to ord, takk.

For eksempel: Hva er grunnen til at du spør???

AG
GjenopprettetMedlem
Etter en lang dyp reise, så har jeg dette spørsmålet til folk: drømmer du?
Ja det er tid for litt forklaring: For og vite hvem du er, så er det viktig og vite om du er våken eller om du drømmer. Derfor spurte jeg spørsmålet for litt siden, Hvem er du? Og nå spørsmålet Drømmer du? Det er en sammenheng mellom disse spørsmålene. Mange drømmer smertefulle drømmer i denne drømme tiden, men denne drømmetiden er over, menneskene har levd i drømmetiden i lang lang tid, og vi går nå over i en ny tid. Kjære dere for og komme ut av illusjonene, frykten, lidelsene så er viktig og våkne, det er derfor jeg spør drømmer du?
Så spørsmålet var mer en to ord vedsiden av hverandre.

Mitt neste spørsmål var ment å være, hører du klokken kimer? Eller hører du englene blåser i basunen mens de heller ut av skålene. Forstår dere?
Anonymous
Jeg drømmer om den fine toppen jeg så i en butikk i dag :biggrin:
Fleiper litt, for jeg er i skikkelig tullehumør i dag, og har ikke så lyst til å være alvorlig.
Jeg er ikke sikker på hva du mener med om man er våken, eller om man drømmer?
GjenopprettetMedlem
JEG vet hvem JEG er, og jeg vet at jeg er VÅKEN, men drømmer drømmenes drøm likevel...
Illusjonene er passert og frykten fortært...
sålangt i alle fall...
Likevel, når det kommer til klokkekiming og blåsende basuner, kobler jeg inn bibel og kristendom og da faller hele bildet bort for meg....

Opplys meg

Tina
Anonymous
Det var svært til skråsikkerhet, Tina  :lol:

Jeg drømmer min drøm, både som våken og mens jeg sover, - min drøm som er en del av den store drømmen.
Men ringer klokkene for meg?? Basuner? Enig med Tina her, Bibel og kristendom er et "stoppord" for meg, på en måte.
Men ved bruk av andre bilder så ville jeg kanskje være med på hva det handler om, - en tid for endring?
Anonymous
Nå skal jeg prøve å svare ordentlig på dette spørsmålet :icon_redface:, så se bort fra mitt tidligere svar.
Jeg tror jeg vet hvem jeg er, problemet er at den jeg tror jeg er nå, kan forandre seg om en stund. Jeg lurer stadig på hvem jeg er, og har trodd jeg har funnet svaret, men har måttet revurdert det mange ganger.
Nå ER JEG, i NUET. Slik opplever jeg det nå.  Når jeg bekrefter disse ordene for meg selv, synger det ut med hjertet, da får jeg en kraftig respons fra denne herlige energien som er ubeskrivelig. Jeg vet ennå ikke om jeg drømmer eller om jeg er våken, antageligvis begge deler.
Hvordan er det å være våken da? Hvem er våken?
GjenopprettetMedlem
"Kolibri":

Jeg drømmer om den fine toppen jeg så i en butikk i dag :biggrin:
Fleiper litt, for jeg er i skikkelig tullehumør i dag, og har ikke så lyst til å være alvorlig.
Jeg er ikke sikker på hva du mener med om man er våken, eller om man drømmer?

He he, bra at du tuller, ja kjøp deg den toppen du, åssen farge er den, kremfarget? det er herlig når noen kommer med en tulle kommentar når det blir ultra seriøs. he he. Dyp visdom har ofte humor i seg.
Anonymous
Jepp, kremfarget ja :biggrin: He, he.
GjenopprettetMedlem
"Kolibri":

Jepp, kremfarget ja :biggrin: He, he.

Ja og ganske utringet med push ups form og litt blonde greier.
Jeg tror du blir veldig fin i den toppen, he he.
Men den passer vel mest til sommeren, eller. og den er jo ikke så langt unna.