Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
ey Assa, visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette men, jeg er ganske ny i dette sjaman greiene, men så er jeg bare 12 år..   ;) Også har jeg noen spørsmål assa hvordan veit man at man er sjaman? For jeg har sett ånder (mener jeg hvertfall) det var noen med grønne øyne noen med blå og noen med oransje! Også har jeg kanskje klart og lese i drømmene, har hørt at det er umulig! Det stod på meldinga: "broren til victoria er VIKTIG det er du også." skjønner ingenting! høres kanskje litt dumt ut! men 100 % sant!!!!!!!!!!!!!!!!! Har hvert ganske redd siden den tid. Hørt mye om hu bloody mary og sånn også. Pluss at jeg har gjort ganske mye dumt som og kaste egg på bil eller stjele bil merker! utrolig synd men ville rette opp disse ting via og stoppe kriminalitet! (tenkte at jeg bare skulle ha det sagt). Men hva vil dette si? Er jeg sjaman? Er jeg en annen type ånde forener? Hva skjer med meg? hadde hvert fint med noen svar! :)
GjenopprettetMedlem
Hei Mort3n :)

Velkommen til Sjamansonen.

Hvis du leser litt her inne vil du finne ut at det diskuteres hett her om når man kan kalle seg sjaman.. :razz:

Du er jo ung enda, og tiden vil vise om du er en sjaman eller ikke. Men at du kanskje er åpen for åndelig kontakt. Det er jo en fin begynnelse ;D

Skjønner godt at du kan bli redd når du opplever sånt men som oftest er det ikke noe å være redd for. Men det er nok litt lurt å oppsøke noen for å lære deg mer om dette med ånder og om hvordan du bør beskytte deg.

Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men det kan jo hende at det bor noen i nærheten av deg som kan hjelpe deg litt og svare på ting du lurer på. Ellers er det bare å spørre her på forumet også, det er mange her inne som kan mye :)
GjenopprettetMedlem
Joa! men dette har skjedd for en god stund siden egentlig. Å begynner og lure litt her. Hehe, men begynner kanskje bare og bli litt utålmodig. Selvom jeg er ganske ung enda. Og mamma og pappa ville ikke latt meg dra på noe hjelpe greier for det første og for det andre bor jeg laaaaaaaaangt utpå landet! Nannestad! Lenger på landet kommer man ikke. Men kanskje jeg kunne fått noe svar av dere da? Men veit om en voksen dame som kjenner to synske folk, men om jeg kan få kontakt med dem er vel et helt annen sak. Men har du/dere noen bøker og anbefale kanskje? Er litt ny som sagt. ;) Trenger ikke få svar på absolutt alt assa regner ikke med det heller. Men er jo greit og spørre!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Vel vel... Ville bare si takk for hjelpen da! :) Snilt av dere og hjelpe uten og se rart på andre! Føler meg veldig konfertabel her.  takk takk  :biggrin: Pluss at det hadde hvert fint og sagt unnskyld til mormorra til en venn av meg. Jo og en som gikk i klassen skulle visst dø i 2007  :shock: det var to jenter i klassen som dreiv med spiritisme og så fant dem ut at hu skulle dø i 2007 men, kan hende det bare var ljug hvem vet. Men hadde hvert fint og oppnå drømmen min med og hjelpe folk assa!! hehe.. men tusen takk for så mye respekt! Hjertelig takk!  :biggrin:
Anonymous
Hei velkommen. Håper du finner og får den hjelpen du trenger. Jeg kan ikke så mye om ånder
og spiritisme. Har hørt at man bør være litt forsiktig med det, fordi man kan få kontakt med
noen som helst ikke skal kontaktes fordi det kan være ånder som ikke skal være her, men
som bør oppsøke den andre siden. Noen andre med erfaring om det her?

Du spør om bøker. Det står jo tips her andre steder på siden om forskjellig. Er det noen spesielle
temaer du tenker på? Jeg kan ihvertfall anbefale Sjamansonen når det kommer til sjamanisme,
men den kjenner du jo til... Ellers kan jeg anbefale deg og fortsette å drømme, lytte til intuisjonen
og være mye ute i naturen, men det vet du kanskje  :) 
Hørt om James Redfields bøker, Den niende innsikt, Den tiende innsikt...? Jeg kan ihverfall anbefale
dem om de er av intresse.
GjenopprettetMedlem
Vedr Den niende innsikt. Du veit at den kommer som kinofilm nå i juli(?)
Anonymous
Gjør den?!!!  :w00t:  Det visste jeg ikke gitt. Takk skal du ha.  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Wow! :w00t:
Den vil jeg se...!  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Heisann! Jeg har bare et spørsmål som jeg håper noen kan svare på... Vil gjerne møte noen som kan lære meg og hjelpe meg med å utvikle mine "evner"...har noe med hendene mine som jeg ikke er sikker på hva er...Vil gjerne vite hvem jeg kan henvenne meg til her i Tromsø ::)
Har søkt på nettet men finner ingen her oppe... Håper noen kan hjelpe  :eusa_pray:
Mvh Christine
Anonymous
Mener å huske at han her bor i Tromsø: www.whitecougar.tooquiet.net
GjenopprettetMedlem
Jo, tusen takk, men jeg kommer ikke inn på siden...finner ikke server...  :(  Noen andre? Har foressten kjøpt noen bøker jeg skal prøve å lese, så får jeg se om jeg blir noe klokere av de  ::) Men jeg tar mer enn gjerne mot forslag for hva jeg burde gjøre!!!
Anonymous
Det går om du søker på navnet whitecougar på en søkeside. Lykke til med letingen  ;)