Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei,har skaffet meg Tromme gjennom Dormann.Skal på ett kurs i Bodø(hvis det blir).Noen gode råd å komme med til en som er kallet til dette,men som vet lite ennå.Har fått ørnefjærer,av en som sa att de var for meg
GjenopprettetMedlem
Nå er jeg temmelig ny her, men jeg ble anbefalt å kjøpe boka til Ailo (som jeg har gjort).
Tror du også vil finne mye interessant der. Så kan jeg nevne dette forum.
Kansje andre kan komme med flere tips.
Anonymous
Hei ørnen! Velkommen hit. :)

Du ber om råd, og jeg har bare en oppfordring.
Lytt innover. (Også når du trommer.)
Er du begynt på din indre reise, så fortsett.
Hvis ikke, begynn idag.  :)

Lykke til på din reise.
GjenopprettetMedlem
Takker for de svar jeg har fått,har halefjær av ørn.Tenkte jeg skulle lage hodepynt.Noen gode råd.Skall på fjelltur i neste uke,tar med meg trommen for å få en indre reise i pakt med naturen. :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Ørnefjærene kan også gjøres til en fjærvifte, enten enkeltvis eller satt sammen. De kan brukes til å rense auraen med eller spre røkelse/salvie. Det er kanskje det mest vanlige. Men har du fått "beskjed" om å lage hodepynt, så gjør du jo selvfølgelig det!

mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
drikk det skikkelig drita !!

uff nei jeg er fæl. poenget var at det er mye her i livet som er like viktig som å være flink, gå i kurs og lese bøker. Lame Deer sa at for å være medisin mann hjelper det ikke å bare kunne sveve som en ørn, man må kunne krype like lavt som en bille også.

mange puster bare inn helt til de orker mer, istedet for å veksle mellom å puste ut og inn.

jeg vet ikke hvordan jeg ellers skulle få sagt det.
GjenopprettetMedlem
Var på kurs med Withgougar i helga,helt fantastisk.Det er ingen tvil om min vei.Vil anbefale kurset på det sterkeste :respect: