Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei
Er du en av de som søker etter likesinnede ? en som har lyst til å bli med i en tromemsirkel og bor du i Moss ?
Jeg har lyst til å starte en trommesirkel, en gruppe som kan komme sammen en gang i mnd. og tromme, dele erfaringer og å komme sammen om et felles grunnlag.
Jeg bor på Jeløya og har naturen rett utenfor døren. Og jeg har også mulighet for å få lånt et lokalet som vi kan treffes i når været ikke tillater det.
Dette skal være gratis, også hvis noen har kunnskap å formidle så skal dette også være gratis.....
Og jeg vil også påpeke at dette ikke skal være et sted for "sjekking" :) jeg er selv gift på 15 året og kunne ikke tenke meg at denne sirkelen skal bli et sted for ja nettop sjekking.
er opptatt av klar tale og håper at dette ble tydlig. :icon_redface:
Da håper jeg at nettop du tar kontakt....... :)
GjenopprettetMedlem
Synd jeg ikke bor i Moss... Skulle gjerne være med ( Bor i Drammen), men hva om å møtes på "halvveien"?
Om det er flere intresserte i Osloområdet...?

Og du nutta... du er jo litt morsom.... er det vanlig at man "sjekker" på sjamansirkler, siden du nevner det...?  :w00t:  :o
Har ikke helt samme erfaring der.... ( kanskje har jeg gått glipp av noe...he  he ) 
GjenopprettetMedlem
:icon_redface: Jeg er ikke i mot sjekking, men har opplevd sååå mye rart inne på nette og har lært at det å være klar i tale når det gjelder hva man søker og ønsker er lurt... og hvis man skulle være så helldig å finne kjærligheten i en " sirkel" så er jeg for, men mitt ønske for denne sirkelen er at hovedgrunnlaget er felles interessen for sjamanisme. Og hvis man er ute etter Ja å sjekke så fins det møteplasser for dette.
Og jeg vil gjerne at denne sirkelen skal være for begge kjønn, enslige, gifte osv. Jeg er for det å møtes på midten, men jeg sliter med fremkomstmiddel. Har alstå har ikke lappen, så for å være litt "geostisk" :icon_redface: så hadde jeg håpet å få noen som holder til i samme område, men hvis noen har mulgiheten til å reise hitt så Ja velkommens skal dere være alle sammen. har som nevnt mulighet for å få lånt et lokale som kan benyttes når været ikke tillater det å være ute i naturen, her på Jeløya har vi alt man kan ønske seg av natur, skog, hav osv. Og denne øya er også en gammel vulkanøy så her ligger det så mye spennende i jord.....
Da håper jeg at du/ dere tar kontatk på e-post adressen min, så kan vi komme frem til en dato for evt. første treff..... venter spent :eusa_dance:
Anonymous
Jeg bor i Vestfold, er til min egen forundring blitt glad i og rutinert til aa kjöre bil - og saa finnes da denne berömte fergen mellom Horten og Moss. Saa jeg kunne nok tenkt meg aa reise til Jelöy en gang i blant. Skal kontakte deg naar jeg kommer tilbake fra ferien i Tyskland, der jeg befinner meg for öyeblikket. Men jeg vurderer selv aa organisere en trommesirkel i Vestfold. Kanskje vi kan treffes litt her og der. Snakkes!