Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hvorfor ble en skeptiker som meg,plutselig vekkt opp.Da jeg fikk se lyset,forstod jeg med en gang hva som var min mision.
Har i hele mitt liv,blitt kallt Indianeren,både av barn og voksne.Er man pekt ut fra fødselen eller? :shyone:
GjenopprettetMedlem
Jeg ble også vekket, så sent som i fjor høst. Men jeg var ikke så heldig som deg, som forsto med en gang hva som var min misjon. Har ikke forstått det full ut ennå :lol:, men er vertfall på god vei.

Jeg tror alle har fått tildelt gaver og evner ved fødsel. Men veldig mange mennesker greier ikke å ta til seg signalene om at det finnes en "annen" verden. Noen er fryktelig redd denne verden, andre nekter og tro på den, å noen er så opptatt av det materialistiske, at de ikke enser den en gang.

Jeg personlig er så gla over å ha blitt vekket. Jeg kjenner hele tiden en voksende takknemlighet for mitt følges tålmodighet, for jeg var ikke enkel å vekke.

Så bare vær gla og takknemlig for at nettopp du ble vekket, å at du tok i mot hjelpen du fikk for å se ting klarere.

Klem Silva ;D
Anonymous
Det høres jo spennende ut, ørnen :biggrin: Kunne du tenke deg å fortelle litt mer om din opplevelse?
jeg har ikke hatt noen plutselig oppvåkning, det har mer vært en gradvis prosess mot større åpenhet og bevissthet.
Litt artig at du har blitt kalt indianeren, jeg har selv følt meg som litt indianer, og noen har også kalt meg det. :icon_biggrin:
Jeg tror at vi alle har en 'plan' for livet vårt, og at den er bestemt før vi fødtes, eller inkarnerte. Jeg tror også at det er vi selv som har lagt planen, for å si det på den måten. Det må jo ikke nødvendigvis være noen stor og viktig 'misjon', men en spesiell hensikt med ditt liv, for din egen sjelelige vekst, først og fremst.
Jeg har så smått begynt å få en forståelse av hvorfor jeg er her nå, og at det er spesielt for meg, selv om det kan se ut som et helt ubetydelig og meningsløst liv, rent ytre sett. Og det er ganske jordnært, egentlig. Men svært nok alikevel - for meg.  :D
GjenopprettetMedlem
Det begynte med slekta i Australia,de satte meg i kontakt med en Aborginsk sjaman.Har siden da hatt drømmer og fått beskjeder.og jeg har hjulpet til å finne personer,samt sett ting som ville skje,med fammilien og andre.Det har stemt.
Det ligger til slekta,men det er bare jeg som gjør meg nytte av det i "moderne tid"
Har også tatt Reiki 1-2 og 3,som jeg har som en grunnbasis.Skall skrive mer om min Indianske åndelige veileder siden,må på jobb"Psykiatrien" :wub:
GjenopprettetMedlem
hei ørnen, ja  hvorfor? si det, tror ikke det finnes svar på det akkurat, men jeg tror at det skal bare være slik... fra fødselen av blir vi jo utdelt vår skjebne og kunnskaper, og i visse tilfeller skjer det ting som med ditt tilfelle at de evner som er tildelt skal brukes... tror vi alle har de evnene i oss, men færre som får det sk. kall og finner veien... vær glad  at du ble vekket og bruk all kunnskapen du får tildelt... :innocent2: :wub:
mvh sandra
GjenopprettetMedlem
Det gjør jeg :eusa_pray: